Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : 10 moderných áut, ktoré hrdzavejú najčastejšie

42 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
petko.ky
13.3.2018 03:59 | |
+1 -4
Reagovať
a Lamborghini Sesto Elemento tam nieje? :-D :-D
japkadetto
12.3.2018 21:35 | |
+12 -1
Reagovať
Mám 2 autá ;Octavku 19-ročnú, ale hrdza je minimálna len spodok predných blatníkov cca 6x6 cm.a druhé je Peugeut206 11ročný bez jediného flaku a bez náznaku hrdze.Ale veľa záleží aj od "gazdu" ako sa stará o tátoša, A garáž len predlžuje životnosť...
Morpheus_25
12.3.2018 21:20 | |
+5 -11
Reagovať
Umývať auto v zime, to koho napadlo? Keď už, tak ho treba dať umyť po skončení zimy, inak sa vám môže stať, že vám krásne primrzne a vy sa ráno nedostanete nikam, lebo ani neotvoríte dvere.
DJV0
12.3.2018 22:26 | |
+10 -2
Ja umývam auto aj v zime! Ale v umývárke kde ho aj osuším a nie doma hadicou...
jan.vv
13.3.2018 03:03 | |
+10 -0
V dnešnej dobe je nutnosť umývať auto aj v zime-napadne troška snehu a hned sa solí a ked prídeš z jazdy a auto vyschne tak je biele od doli-voľakedy sa tak nesolilo tak netrebalo umývať.
sjuro
13.3.2018 09:34 | |
+2 -1
teraz sa moc solí mas daky skrabanec k tomu sol a na jar mas dieru,umyvaj aj v zime ,tesnenia dveri strekni wd sprejom aj zamky
lemongrass
12.3.2018 18:27 | |
+11 -7
Reagovať
mam hondu od 2010r,naj.280t.km a lak je ako novy,žiadna hrzda,za cely čas je len ručne umyvana,brat ma rovnako staru octavku a už mu pred dvoma rokmi kvitol blatnik
radiogaga
12.3.2018 17:20 | |
+9 -3
Reagovať
Najväčšia konkurencia VW - Opel je až na druhom mieste ? Kde urobili redaktori chybu ? Aká Corsa, ktorý rok výroby ? Táto štatistika nepodáva podrobné informácie.
formi1793
12.3.2018 20:17 | |
+1 -2
Mal som 2001 Corsa C po 16 rokoch karoseria totalne bez hrzde. Myslim, ze aj zaruka bola na 15 rokov. No co clanok mozno prebrali z inej agentury, len si nevsimli ze vysiel pred 15 rokmi. Mozno myslia Corsu B :) to je podla nich moderne auto, alebo mozno myslia Corsu X :)
pepo6464
12.3.2018 20:52 | |
+3 -0
formi,sused má corsu 2001 parkuje pod holým nebom, auto sa umyje len keď prší a raz za dva roky voda+jar pred stk, je to neuveriteľné ale tiež tam nie je špetka hrdze takže Ti verím.
kjaku
12.3.2018 16:22 | |
+10 -12
Reagovať
Určite by som tam tiež pridal Daciu... ale podľa mňa hnijú všetky. Len to trochu eliminuješ, keď sa o to viac staráš...
Lexbark
12.3.2018 21:17 | |
+1 -1
Suhlasim mam r.v.2005, motoricky super ale karoseria kvitne vsade, ono totiz ten plech nie je pozinkovany, trochu tukanec od kamenov a uz kvitne a to ma,aj metalizu..
hipi
13.3.2018 22:14 | |
+0 -0
dacia mala do roku 2007-2008 problemy. Ale uprimne, porovnaval som sandero 2009 s astrou H a mali podvozok rovnako hrdzavy. Sandero malo bolest ked sa vyklopili stierace tak na hrane kapoty zodreli farbu a lak, napriek tomu sa tam hrdza neobjavila.
Rizlon
12.3.2018 16:20 | |
+28 -11
Reagovať
svagor ma skodovku a nemusi ani otvarat kufor, rovno cez dieru po hrdze vie si vybrat z kufra veci... darmo skodovky feldy boli vzdy super auta, mysleli na vsetko symply clever riesenia
a7xgates1
12.3.2018 16:33 | |
+14 -19
Precital si si aspon nadpis, alebo aj to je nad tvoje sily? Felicia je moderne auto? Je pravda, ze je modernejsia ako tvoja Alfa, ale tento clanok sa jej netyka. Tak odloz drogy aspon v pondelok nabok
Vidicon
12.3.2018 14:29 | |
+53 -5
Reagovať
Suverennym vitazom je ale Skoda Felicia... len uz pochopitelne nie je medzi novymi vozidlami... ale vo svojej doba bola kralom hrdze, zacinalo to na zadnych dverach...
Morpheus_25
12.3.2018 21:18 | |
+3 -1
Mne kvitli svojho času len zadné blatníky. Inak spodok úplne čistý a kufor takisto - ale u toho kufra to bolo možno tým, že bol vo svojej mladosti búraný, opravovaný a napustený hektolitrom konzervantu, ktorý vytekal celé roky.
enrico444
12.3.2018 13:26 | |
+18 -41
Reagovať
lada niva hnije uz na vyrobnom pase
mirozv
12.3.2018 14:51 | |
+25 -2
ale potom 10 rokov vyzerá stále rovnako hrdzavo
fundovanyhejt
12.3.2018 13:08 | |
+40 -13
Reagovať
Vo firme máme daciu duster a tá hrdzavela už na prospekte.
paliak2
12.3.2018 13:23 | |
+17 -5
..mas si kupit Dokker-a , nehrdzavie,ale skoro odpadli bočne dvere
Gitarista-Pista
12.3.2018 13:53 | |
+29 -3
trabant nehrdzavie :_)
mirozv
12.3.2018 14:53 | |
+16 -4
Ale hrdzavie, tá duroplastová karoséria je nalepená na železnom ráme.
tyler1311
12.3.2018 13:03 | |
+7 -4
Reagovať
Ach boze tu tak silny automobol.marketing.... Ono vlastne je casto zbytocne, 23hodin s celeo dna stoji za mieste.... /to sa tyka aut na osobne ucely najma/ Rocne stoji cca 2500 eur. Som zvedavy pri takom tempe rastu aut na nasich malych cestach co bude robit stat, za 10 -15 rokov to bude neunosne.
a7xgates1
12.3.2018 11:59 | |
+28 -59
Reagovať
10 aut, ktore hrdzaveju najviac. 1. mazda 2. mazda 3. mazda 4. mazda 5. mazda 6. mazda 7. mazda 8. mazda 9. mazda 10. mazda. Ich neucast v rebricku osprvaedlnuje jedine nadpis: 10 "MODERNYCH" aut, kam mazda samozrejme nepatri
Presporsky
12.3.2018 13:44 | |
+27 -8
A na tú Mazdu si ako prišiel? Máš k dispozícii nejaké relevantné štatistiky, alebo to len tak - z brucha?
shooter21
12.3.2018 15:08 | |
+14 -2
Mal si ju, alebo si len počul?
a7xgates1
12.3.2018 15:18 | |
+6 -15
ja by som si podobnu pi*covinu nikdy nekupil. ale mam ludi okolo seba, ktori tymto dost narazili hlavou rovno do steny. Takze to z brucha nie je.
kafem
12.3.2018 16:31 | |
+7 -2
a7xgates1 s časti súhlasim tá hrdza pri starších modeloch je niečo hrozné. vlastná skúsenosť. Ale aby Mazda nebola dnes moderná môže povedať len nejaký fanatik vw group. Presporsky Mazda 6 malá zvolávačku kvôli hrdzaveniu zadných bočných panelov.
Forslund
12.3.2018 16:39 | |
+8 -1
Tu sa da len zasmiat.
mikey166
12.3.2018 16:56 | |
+13 -2
Pred 15 rokmi by sa nedalo ináč, len ti dať za pravdu. Dnes sa nedá inač, len sa na tebe zasmiať.
Leonidust
12.3.2018 17:04 | |
+8 -4
Japonce hrdzaveju, najma tie spred 15 rokov, no mazda a toyota z nich urcite najmenej. Nissany a dalsie to uz je ina kava. Z europskych zase Mercedes. To je vsak stav spred 15 rokov. Momentalne maju japonci odolnost asi rovnocennu s najlepsimi. Korejci su ale ina liga aj v tejto dobe. Treba si ale uvedomit, ze teraz sa auta nerobia na zivotnost dlhsiu ako je zarucna doba, takze hrdza je u aut v tejto dobe ten najmensi problem!
solo42
12.3.2018 17:51 | |
+5 -0
mikey - ešte je priskoro tvrdiť že na smiech, uvidíme po viac rokoch ako budú tie moderné autá vyzerať. Ja by som to zhrnul asi tak, že značky, ktoré asi tak pred 20 rokmi mali bezkonkurenčnú plecharinu sa dnes prispôsobili priemeru tak, že mierne poľavili z kvality, a naopak značky, ktoré boli hrdzavé už vo výrobe, sa posnažili a držia krok s konkurenciou. V globále je ale stále väčší problém nájsť nezmar aké sa dali zohnať kedysi.
a7xgates1
12.3.2018 18:20 | |
+2 -2
mikey166 neboj nic, ten smiech ta velmi rychlo prejde :) ale tak, su to tvoje peniaze a do coho ich investujes je len na tebe. Komu niet rady... :)
brblo71
12.3.2018 18:30 | |
+3 -3
Mazda mala naposledy problém z koróziou v rokoch 2013-14.Som majiteľ mazdy3 sedan ktorú som kupoval pred rokom ako nové vozidlo.Pred kúpou som smejdil aj po zahraničných fórach lebo som vedel o týchto problémoch.Vyzera to tak že Mazda tento problém vyriešila.
mikey166
12.3.2018 19:31 | |
+4 -1
solo, 3 aj 5 súčastnej generácie sú na trhu už celkom dlho bez problémov, takže myslím že tento problém je už definitívne vyriešený. Ináč, doma máme na behanie do mesta 22-ročnú 323 bez kúska hrdze (naozaj nekecám). Ale to už aj ja považujem za zázrak. :D
muznahry
12.3.2018 11:26 | |
+47 -8
Reagovať
Kazdy pracujuci slovak by mal mat moznost si kazde si 4 roky kupit uplne nove auto, tie zhnojene predrazene dieslove vydojenky su nielen davno za zenitom, ale aj nebezpecne a predrazene, nove auto je len nove a nech si kvaka o strate hodnoty kto co chce, kto raz kupil nove jazdene nekupi, lebo v nom prdel hocikto a kseftar na takom aute zarobi od 1500 - 3700€/kus.
havkacik
12.3.2018 12:13 | |
+31 -8
Vieš musím uznať že máš pravdu lebo darmo nové je nové a sám mám nové 1 ročné auto a konečne slúži auto mne a nie ja autu a tie opravy jazdeniek sú predrazene a keď 4 krát opravis jazdenku tak to je cena noveho auta a ja pripajam názor nemcov a suhlasim s nim že s uto treba kúpiť nové, mať ho max 3 roky a preč, jediny problem sú samozrejme peniaze ale ako ináč sorry ale jadenky su neskutočne predrazene, mali by sa spamätať
Gitarista-Pista
12.3.2018 13:54 | |
+44 -2
za 4 roky si určite priemerný človek nekúpi nové auto. Možno tak veľkopodnikatelia, zbohatlíci, poslanci alebo zlodeji .
dominators
12.3.2018 15:05 | |
+8 -14
Blbecku jabsom kupil pezota za 2000 spravil som na nom 60000km ziaden vedsi problem kolko na mne zarobil ? Ty si asi zufalyvpredajca novych predrazeniek co ked niekto kupi vyjdenim z predajne zahodil tretinu ceny. Uff
muznahry
12.3.2018 15:59 | |
+8 -5
dominators - typicky slovensky pochybny autickar, sedliak v krokoch Fica.
Leonidust
12.3.2018 16:55 | |
+10 -2
Havkacik - ty si si dal silnejsi matros ako obvykle, alebo mas naopak abstak? Citaj sam seba: "jazdenky su neskutocne predrazene..", "auto treba mat max 3 roky a prec.." Takze podla tvojej logiky treba po troch rokoch auto predat, najlepsie zadarmo darovat a kupit si nove, hej? Hned nato ale nariekas "jediny problem su peniaze.." Tiez preferujes, ze kazdy ma jazit iba na novom, potom komu vlastne chces predavat tie jazdenky po sebe a sebe podobnych..? Mas riadnu schizu, navstiv konecne dakeho odbornika alebo aspon nepis do diskusii.
Niktos_Alfonz
12.3.2018 11:23 | |
+15 -22
Reagovať
ten rebríček nemožno brať vážne... stačí sa popozerať po parkoviskách a každý aj sám vidí, že suverénne najviac hrdzavejú kórejci.
muznahry
12.3.2018 11:27 | |
+51 -4
Najviac hrdzaveju dovezene utopenky.
RamoS
12.3.2018 11:55 | |
+27 -5
Najviac hrdzavejú opravené havarované autá. Málokedy je vidieť hrdza na udržiavaných autách! Sem tam sa objaví a na napr Octávii, Audi... Ale to je väčšinou len nejaká výrobná chyba, alebo neodborná oprava...
qppp
12.3.2018 12:02 | |
+27 -7
no v minulosti som mal staré Daevoo Lanos a ani po rokoch tam nebol milimeter hrdze! nedal som do neho ani korunu a jazdilo bez poruchy stále
  • «
  • 1
  • »
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×