Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Tesla šokuje: Superrýchly ťahač i roadster

15 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
kidon
20.11.2017 20:21 | |
+5 -8
Reagovať
toto je nádherný prípad, keď sa od reality odtrhnutý snílek púšťa (za štátne dotácie) do odvetví, o ktorých nemá páru. Skúšam si predstaviť, ako by v takej kabíne vodič sediaci uprostred dočiahol na obslužné terminály v mnohých podnikoch, napríklad v Slovnafte... Ako by sa pri tých niekoľkohodinových dobíjaniach dalo jazdiť bez porušovania AETR? A kde sa vezme také množstvo energie, ktoré by bolo potrebné na dobíjacie stanice na parkoviskách pre kamióny? Postaví snáď Elon ku každému parkovisku elektráreň? Alebo aspoň obrovskú rozvodňu s gigantickými trafostanicami? Vždy keď čítam články o električkách a debaty k nim, mám taký dojem, že všetci fetujú nejakú elektromarišku, alebo sa už všetci načisto zbláznili. (alebo neovládajú fyziku ZŠ)
miroslav.ferko1
20.11.2017 20:28 | |
+8 -6
To že ty si sa zastavil niekde v 2008 mi je ľúto a áno stávajú sa elektrárne na napájanie áut. Aj na napájanie domácností. Aj to na čom píšeš tieto drísty ide na elektrinu ak si nevedel. Všetci sa zbláznili len ty si lietadlo
dunciii
20.11.2017 21:26 | |
+2 -1
Mirslav si pamatam ked vsetci ze ty lietas lietadlom po europe autom to mam lepsie dnes vsetci lietaju:-) ale to je tak so vsetkym:-) pamatam si ked som elektricku zibnu keflu mal doma uz ja neviem 20 rokov dozadu kukali na to ale vsetci kamosi si to kuoili ale aj dnes ti niekto bude tvrdit ze si s beznou lepsie umyje hej hej umyje ale 30 minut na to potrebuje:-)
pribi1986
21.11.2017 09:43 | |
+2 -0
no fyzika ZS mi hovori ze elektromotory su podstatne ucinnejsie nez akekolvek spalovacie motory. Fyzika ZS ma naucila ze ci nizsia ucinnost, tym vissia teplota. Uz len samotny fakt ze na spalovacom motore potrebujes naporove chladenie aby si dochladil teplo vznikajuce v motore naznacuje ze sa mozes akokolvek snazit, ale technologicky sa uz nikam nemas posuvat. Vyvoj nezastavis a o 100 rokov ked si niekto nahodou precita tvoj prispevok o elektromotoroch tak si prens epomysli ze aky to bol spiatocnicky pohlad na vec. Pises ako keby ta technologia nesla stale dopredu, pozri sa, kolko sa posunula poslednych 10 rokov - nabijanie sa zrychlilo, dojazd z 90 km na 300 km, kazdou dalsou generacou sa to ZDVOJNASOBUJE. A neviem teda ci si nesledoval prezentaciu ale dali do porovnania Chiron a Tesla Roadster... tie hodnoty hovoria same za seba http://www.blasty.pl/upload/images/large/2017/11/tesla-roadster-vs-bugatti-chiron_2017-11-­20_12-39-47.jpg ... mimochodom konvencne automobilove odvetvie je prave to, co "nema paru" .. jediny kto sa ako tak chyta je Nissan a Hyundai, a ty uz si chod prosim vyskusat jazdu na elektre lebo tvoje prispevky pripominaju knaza ktory sa snazi kaznit o sexe.
kidon
20.11.2017 20:14 | |
+1 -5
Reagovať
takže s 200kWh máme prejsť 800 kilometrov? To je približne 10 hodín, takže električka bude mať počas tých 10 hodín v priemere k dispozícii celých a ohromunjúcich 20 kW. Gratulujem, to je o máličko viac ako mal Trabant. Ale výhodou je, že po tak namáhavej ekojazde si môže majiteľ dôkladne odpočinúť, než sa mu za 12 či 15 hodín nabijú baterečky. Nie som si istý, či sa v psychiatrických liečebniach nájde dosť prachatých pacientov aby si toto kupovali. PS: Ono to nebude presne 20 kW, zabudol som odrátať straty, takže to bude o niečo menej :-)
kidon
20.11.2017 20:15 | |
+1 -4
dncii, ak sa ti tesla páči, počkaj 2 - 3 roky, kúpiš ju hlboko pod 20 000. Ak počkáš 5 rokov, kúpiš ju pod 10 000. Baterečky do nej stoja 32 000, takže tie vozy budú totálne nepredajné. Ak sa teda vôbec toho tie vozy dožijú, lebo s kvalitou sú na tom zatiaľ dosť mizerne. Ale táto nová aspoň dobre vyzerá.
miroslav.ferko1
20.11.2017 20:37 | |
+5 -1
Baterečky idú s cenou dole rýchlejšie ako tvoje IQ.. 80% dole za 7 rokov. Keď vyjde prvá Tesla S zo záruky (2020) budú stáť 6-7500$ (60-75kWh)
dunciii
20.11.2017 21:24 | |
+3 -2
Za 5 rkov verim toez ze baterky budu zase inde ako smartphony napr:-) ale ja sa nebranim pokroku ja mam rad nove veci som moderny pokrokovy clovek :-)
miroslav.ferko1
20.11.2017 12:03 | |
+5 -3
Reagovať
V kamióne sú 4 motory z modelu 3. čiže kombinovaný výkon by sa mal dať vypočítať. každopádne bude zaujímavé sledovať konkurenciu, majú dva roky a zatiaľ ani koncepty nenapovedajú moc tomu že by mohli Teslu prekonať
soustruznik
20.11.2017 17:46 | |
+3 -3
Vraj rusi pracuju na nejakom modele, ktory TESLU posle na smetisko... ;-)
dunciii
20.11.2017 18:43 | |
+2 -6
Tesla je top
kidon
20.11.2017 20:11 | |
+1 -6
teslu nemusí nikto prekonávať, lebo je to proste bl.bosť. Všimni si, že v článku ani nie je kapacita batérií toho ťahaťa. Ten dojazd je zasa vycucaný z prsta. Neudáva sa ani doba dobíjania. Myslíš, že TIRáci majú čas niekde postávať pri nabíjačke každé 4 hodiny? Elektrický kamión je ešte väčšia ho.vadina ako elektrické auto. Vidno, že elon o tom nemá páru, rovnako ako redakcia a ako vidím, aj čitatelia. Keby ste poznali problematiku, ten ťahač by vám nestál ani za komentár.
miroslav.ferko1
20.11.2017 20:47 | |
+1 -1
Možno to tam nedopísali, ale je to v súlade s povinnými prestávkami v USA, 7 hodín jazdy pri plnom zaťažení a za pol hodiny nabije cez 600 km dojazdu. Sám tomu nechcem veriť ale pochybujem že by si dovolili nesplniť tie vyhlásenia, lebo tie ťahače im prinesú poriadny príjem. Inak už sú firmy ktoré prerábajú menšie nákladné autá na elektrický pohon lebo sa to už teraz oplatí
miroslav.ferko1
20.11.2017 20:51 | |
+1 -2
Soustruznik, Rusi majú lacnú ropu a veľké vzdialenosti, ale neviem o tom nič, tak nejdem pochybovať. Práve naopak prajem hociktorej európskej firme nech dorovná Teslu, hlavne v rýchlosti nabíjania, lebo to je jediná vec v ktorej ešte spaľovanie vyhráva
dunciii
20.11.2017 21:23 | |
+3 -3
To je ako debata ci 600 konove auto neni tiez blbost:-) je ci neni?:-) skus elekro auto uvdiis klud relax tichucko nadhera a ked potrebujes slapnut na to z kryzovatky trapis supersporty parada:-)
  • «
  • 1
  • »
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×