Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Vyhnite sa pokute: Takto už nezabudnete na STK

70 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
Gitarista-Pista
21.4.2017 12:07 | |
+10 -1
Reagovať
STK je len nástroj na byrokraciu vydieranioe a vyťahovanie peňazí v vrecák majiteľov áut. Štatisticky zistené len 2% dopravných nehôd sú zapríčinené zlým technickým stavom vozidla. Zvyšok - 98% zapríčiní človek, svojou nepozornosťou, neprimeranou rýchlosťou, neprispôsobením jazdy vozovke, nedaním prednosti, alkoholom atĎ.... V mnohých krajinách, napríklad USA, Rusko, Austrália STK nie je povinná alebo niekde ani neexistuje! A tam platí, že za technický stav vozidla je zodpovedný výhradne VODIČ !
Jano_1997
21.4.2017 13:05 | |
+0 -1
V USA je tiež každé 2 roky STK aj emisná, mám tam známych aj rodinu. Výnimkou je asi 6 štátov, ale tam v prípade havárie ide auto na znalecké posudky, ktoré platí ten, čo spôsobil nehodu a ver tomu, že to nie je lacná záležitosť. V Rusku neviem ako to je. V Austrálii si zase nikto nedovolí jazdiť na aute v zlom stave, lebo riskuje vlastný život. A neviem, či aj tam náhodou tiež nemajú STK/EK.
dunciii
22.4.2017 08:50 | |
+1 -3
Jano v usa hlavne poistky mas aj na to ze na toaletu ides 1000 roznych pripoisteni k tomu a australia jasne ved tam nemas povolenie k po ytu a letis prisne zakony vseobecne a ne ze cert aby tam dosiel to nema sancu on asi myslel na farmach co si ludia jazdia po sukromnych pozemkoch :-)
no_minors
23.4.2017 19:41 | |
+0 -2
No práve preto je ten podiel ne nehodách len 2% lebo sa chodí na stk každé 2 roky
19enzo91
20.4.2017 21:58 | |
+5 -1
Reagovať
No ukazem vtaka a henta ciganka a poviem ,ze som socialny pripad a neprisposobivy obcan .. a budem bez pokuty :)
balasic
20.4.2017 16:12 | |
+9 -2
Reagovať
Že sa robí kontrola technického stavu vozidla si myslím že je v poriadku , ale mala by to byť kontrola objektívna a bazirovať na veci ktoré priamo ohrozujú bezpečnosť. Aká je realita v SR . Niekto tu písal že aké vraky stretávame s platnou STK , ako je to možné? Proste na STK sa upláca aj napriek prepojeniu meracích prístrojov on-line na nejakú databázu a napojenie monitorovacích kamier technici sposob ako to obísť si najdú. Čo to prinieslo , no pre poctivých zdraženie poplatkov za STK. Ak zabudnete na STK a zastavia vás policajti tak platite pokutu , ale aký nezmysel je platiť pokutu za auto s neplatnou STK ktoré nevyšlo z garáže.Skuste tu dať sumu za prižmúrenie oči v jednotlivých mestách. U nás je to dvadsať.
Med210
20.4.2017 20:01 | |
+6 -1
Na tom nezáleží zemi stojí auto v garáži a prepadla STK unás po prepadnutí STK musím auto zobrať na STK odťahovou sluzbou lebo mi neplatí.stk
kazisvet_1
20.4.2017 15:30 | |
+19 -4
Reagovať
Hoďte im tie papiere do ksichtu tým buzerujúcim "POL!CAJNÝM PROSTITÚTKAM" - a zrazu Vás nemusí trápiť nič ... STK, emisná, poistka, technický stav auta, bežné opravy, povinná výbava, prezúvanie gúm, vyhlášky, zákony, cena pohonných hmôt, či som pil, či ešte neviem akú fantazmagóriu mám dodržiavať ... a prejdete sa na čerstvom vzduchu ako slobodný človek a nie ako otrok ZÁKONOV ZDERU 1 ch uja ... civilizácia to je len taká ilúzia ako hra hh ...
dobsinka
20.4.2017 18:18 | |
+5 -14
To že máš nejaké povinnosti, a dokážeš do toho zamiešať politiku, si riadne vygumovaný, tebe asi ani ten čerstvý vzduch nepomôže buran...
pinokijo01
21.4.2017 11:59 | |
+2 -0
Ma pravdu sme otroci systemu, nik nerobi pre ludi nic dobre, len nam hadzu polena pod nohy. A ak to dobsinke nevadi, kukaj hornu dolnu dalej
dunciii
22.4.2017 08:51 | |
+0 -3
Pinokijo a ty co robis dobre pre ludi?:-)
Kckot
20.4.2017 14:27 | |
+23 -5
Reagovať
Táto skuvrená komunistická Džamahýrija vždy si nájde spôsob ako sa nažrať z cudzieho a hlavne zadarmiko, vrátane celej tej lúzerskej uniformovanej bandy Kalibaštyho výpalmníkov...
Pucik1OO
20.4.2017 14:07 | |
+18 -2
Reagovať
ked vraj údajne všetky zákony a predpisy musime dodržiavať,podľa EU,aspom to tak vykrikujú,naši zakonodarcovia,tak prečo už dávno nerobia servisy aj STK aj EK?v civilizovanom svete je to bežna prax a keď sa aj konči STK tak ju nemusiš absolvovať presne do konca platnosti ale máš ešte 2 mesačnu lehotu na to,ale tu vždy nejaké novoty vymýšľajú,prideš na STK a na koci Ti povie,že musš este raz,lebo nemaš dobre zapisané ťažné zariadnie,hneď majú zarobené,ale veď my sme si ťažné nezapisovali,ale policajti,tak toto je ale už šikana a zarobok navyše pre Slovdekru a ich majitelov
ginolucke
20.4.2017 13:26 | |
+19 -2
Reagovať
A ešte som spomenul. Pred tromi rokmi ma zastavili organisti a keďže nič nenašli, tak ma orgán upozornil, že o dva dni mi končí STK a "mali by ste" si to zariadiť. Keď mi dával s úsmevom doklady, tak si popod nos zahundral: Musím aj ja, už vyše pol roka meškám... A odvtedy som si takých úprimných fízlov začal vážiť viac a viac
ginolucke
20.4.2017 13:21 | |
+9 -1
Reagovať
Busines is busines, celé toto zverstvo je od vzniku iba o napĺňaní kasy eSTéKáčky, hovorím tomu tiež výpalné, keď vidím niektoré staré šunky na cestách, ktoré smradia a dymia, tak toto vážení nemohlo prejsť cez kontrolu ani v Džibuti! Pred pár mesiacmi tu robili z ľudí hlupákov, že už namontovali kamery a nie je možné prejsť cez STK. Ale veď je to kravina non plus ultra. Môže tam byť aj tisíc kamier. Ja si osobne nechávam robiť kontrolu počas servisnej prehliadky, chlapík mi pripraví auto, zájde na STK a mám to bez starosti. Áno, až dovtedy, kým to už nie je podozrivé aj estekáčkárom, že by som mohol poslať nejakú obálku, lebo v opačnom prípade môžem mať problém napr. s deravým vyfukom... A to mi prosím povie servisák bez okolkov... A už sa teším, keď STK bude môcť robiť aj značkový servis, čím sa vyhnem jedným, ale neviem čo ma bude čakať od druhých...
Med210
20.4.2017 18:49 | |
+8 -1
Ak budú mať tú na Slovensku servisi povolenie vykonávať STK tak sa majitelia nedoplatia za opravy čo vtom servise najdu za poruchy!
levpard
20.4.2017 13:21 | |
+17 -3
Reagovať
To ako fakt mam toto vsetko spravit??? Nestacilo by si dat pripomienku do telefonu?
Jano_1997
20.4.2017 12:49 | |
+4 -20
Reagovať
Najviac sa mi páčia argumenty, prečo to človek nestihol. Lebo bol chorý, bol na dovolenke, lebo mu to nemá kto pripomenúť atď. Človek by predpokladal, že keď už si niekto kúpi auto, alebo dostane, tak si naštuduje, čo to obnáša. Všetko to je o lenivosti. Kamoš robí v Slovnafte, skúste tam povedať, že nejaký vysokotlakový ventil neprešiel revíziou, len preto, že ste na to zabudli. Budete radi, keď odtiaľ budete letieť, ak vám to nedajú do pracovného záznamu hrubé porušenie pracovných povinností.
Kckot
20.4.2017 14:25 | |
+9 -4
Ja taktiež predpokladám, že keď ti vystavili rodný list tak nikto nevedel čo za úradnícku pľuhu nenažratú z teba tá šuchtľavá beľmooká radodajka zo staničného ufetu vychová! Či?...
copy
20.4.2017 14:42 | |
+9 -2
Jano_1997: to píšeš z pohľadu človeka, ktorý má jediné auto, a používa ho denne. Predstav si, že ja mám na svoje meno dokopy 7 vozidiel - 2 osobné autá, jedno obytné, motorku, skúter, príves na prevoz motoriek a príves na ktorom sa vozí loď. 7x termín STK, 5x emisná, 7x termín zákonnej poistky.
Kckot
20.4.2017 14:44 | |
+1 -2
copy, múdremu napovieš, ale ivotokok nevysvetlíš ani zaboha!!!
Jano_1997
20.4.2017 18:44 | |
+2 -4
Kolega má na starosti 46 firemných vozidiel, 5 prívesných vozíkov, 4 kamióny, 4 návesy a ktomu svoje vlastné auto a skúter. Čuduj sa svete, nikdy autá nemeškali na STK ani Emisnú, ani teraz, ani 20 rokov dozadu. Doteraz na to používa hypermoderné zariadenie zvané kalendár a pero. Ešte nejaká výhovorka, že prečo sa to nedá? Autá boli rôzne kupované, nie v jeden deň.
dunciii
20.4.2017 22:48 | |
+1 -2
Copy tak sa toho zbav ak ta to zatazuje ako ja som to Spravil:-) alebo ak si tak bohaty co ja niesom si zaplat niekojo co sa ti o majetok stara:-)
dunciii
20.4.2017 22:49 | |
+0 -2
Jano suhlas presne aj vyhivorku si niekto najde ze nik neni co by mu kooanec do zadku dal
Strazov
20.4.2017 12:31 | |
+9 -6
Reagovať
cele emisne a stk:ačky je okradanie ľudi . to je moja mienka .::kedysi neboli jazdili sme ked ťa policajt zastavil nesvietilo ti nahodou svetlo . ako kedy niekedy si dostal pokutu niekedy nie :: ani havarie preto neboli .: neboli zimne gumy jazdili sme tiež nebolo nehod tolko kolko je teraz a maju aj zimne .::: v zime vlete letne a stale sa havaruje :: čim to asi je,??ano aj to že prejde deň po estekačke a už je vozidlo zlé ????? a pritom stalo dva dni v garaži
Jano_1997
20.4.2017 13:04 | |
+8 -7
Kedysi prešlo po D1 medzi BA-TT 5 tisíc áut za deň, dnes ti to prejde za cca 20 minút. Doprava sa zrýchlila, autá sú väčšie a silnejšie. Ohľadom snehu, kamoš z Kysúc sa vždy smial, že v BA nevedia jazdiť na snehu. Jemu sa to hovorí, keď po ceste im tam prejde za den 600 áut a majú tam sneh. Raz bol počas pekného sneženia v BA, mali ste ho počuť, ako nadával, auto sa šmýka, že to nie je sneh, ale nejaká kaša, párkrát mal problém sa rozbehnúť z miesta, 3x nedobrzdil a tukol človeka pred nami. Po 20 minútach to vzdal, že mám šoférovať ja, lebo to je horor. Poznám x ľudí, čo pol roka vymieňali žiarovku v predných svetlách, lebo nemali 5 minút času nech nežerem, ale nemajú problém sedieť každý piatok a v sobotu celý večer v krčme. A to ide len o žiarovku. Niektorým svieti celá palubovka ako vianočný stromček, ale ani ich nenapadne to riešiť. Najväčší extrém bol človek, čo povedal, že na aute mu funguje len ľavá predná brzda, ale pritom si to valil 140 medzi dedinami.
GASTIK001
20.4.2017 13:18 | |
+4 -0
Jazdilo sa pomalšie a áut bolo menej. Stk nieje len na kontrolu svetiel. AJ keď je pravda že aj svetlá treba kontrolovať lebo nerozsvietenie napr brzdových svetiel môže spôsobiť kopec krízových situácií (pomerne bežne viditeľné pri starších autách s 2 vláknovými žiarovkami ktoré vyzerajú že svietia). Už aj tak je na cestách kopec áut ktoré riadne nesvietia a to aj napriek kontrolám. Ale hlavnou úlohou stk je kontrola bŕzd a podvozku. Mne osobne sa stalo že mi zahrdzavel valček vzadu na bubnovej brzde (rv. 2004) a tým pádom zadné koleso brzdilo len jedno a zistil som to až na stk na valcoch (samozrejme som neprešiel). Ďalej na tých lepších stk kontrolujú na pohyblivej plošine aj celkový stav pruženia a podvozku, lebo nič nieje lepšie ako keď vám v 130 km/h zlyhá niektorá podvozková časť z dôvodu prehrdzavenia a pod. Skrátka stk vyradí nebezpečné autá a vraky z ciest resp upozorní vodičov na prípadné nedostatky auta. A o prínose emisnej kontroly v dobe zaslepovania erg ventilov a vyrezávania dpf filtrov v kombinácii s nachipovaním auta na vyšší výkon hádam písať nemusím :D No a doba ktorú platí kontrola sú 2 roky je pravda že táto doba je veľmi dlhá pretože poškodenie auta sa môže udiať hneď po odídení z kontroly alebo keď stojí auto v garáži (napr moje zhrdzavenie valčeka) ale robiť kontrolu vždy pred jazdou by bolo dosť nepraktické. Jediné čo sa mi nepáči je že nepošlú automaticky sms o skončení stk. Ale už aj to sa dá nastaviť.
Kckot
20.4.2017 14:30 | |
+4 -7
Janko, ja ti pôjdem aj 200km/h a nepoužijem brzdy vôbec a zastavím tam, kde potrebujem! Technický stav vozidla by mala byť v prvom rade zodpovednosť majiteľa vozidla a nie dôvod, či možnosť pravidelného príjmu uniformovaných hovied balkánskeho cigána!
Jano_1997
20.4.2017 18:53 | |
+2 -0
Kckot, vďaka ľuďom, čo idú 200 a nepotrebujú brzdy lebo zastavia kde potrebujú je kamošova frajerka na invalidnom vozíku. Z 5 metrového BMW 5 E39 Touring po tom ako do nej narazil zozadu fešák v ML, čo ho kúpil za posledné prachy a nemal na servis, ani poistku, ani na STK/EK 4 roky po sebe, ostalo po nehode 4 metrový hatchback.
dunciii
20.4.2017 22:52 | |
+0 -1
Jano vazne ked idem 300 nepotrebujem brzdy fakt a sa cuduju v servise teraz ze po 30000 km pomali vymenit komplet asi netreba musim Im to vysvetlit nech tam dorobia kridla:-)
Strazov
20.4.2017 12:23 | |
+0 -0
Reagovať
ano čital som to maš pravdu že nehrozý až po tych dalšich dvoch mes
ferlet
20.4.2017 10:45 | |
+1 -4
Reagovať
Ak vám platnosť technickej či emisnej kontroly vypršala, pokutu platiť nebudete. "Od 1. januára 2016 platí dvojmesačný generálny pardon, ktorý znamená, že ak si v lehote do dvoch mesiacov prevádzkovateľ vozidla podrobí svoje vozidlo technickej alebo emisnej kontrole, pokuta sa mu neuloží,"
Fantinus
20.4.2017 11:09 | |
+1 -1
Bejvávalo!!! Ten takzvane generálny pardon je už dávno po limite a v súčasnosti je už neplatný!!! Jediné čo vodiča zachráni od pokuty za nevykonanú povinnú kontrolu STK je dočasné vyradenie auta s evidencie samozrejme z dostatočným predstihom alebo jeho predaj a odhlásenie na príslušnom Dopravnom Inšpektoráte.
ferlet
20.4.2017 11:18 | |
+4 -1
"Je to ústretový krok voči občanom a dáva priestor aj tým, ktorí z rôznych dôvodov nestihnú túto povinnosť splniť. Nie je to vždy len o lajdáctve, ale je to často z rodinných dôvodov či z dôvodu pracovnej vyťaženosti," povedal prezident ústredného automotoklubu SR Juraj Smrečan. 11.01.2016 19:17 /Bratislava/ TV Markíza
ferlet
20.4.2017 11:22 | |
+1 -1
Dodatok: Tí, ktorí pokutu dostali na konci roka a ešte ju nezaplatili, to urobiť musia. Na nich sa generálny pardon nevzťahuje.
sebenmilan
20.4.2017 12:54 | |
+0 -1
zdravím,som na čiast.inv duchode,mám 330e netto.Preto sa snažím občas íst na nejakú tú brigádu aby mal nejaké to euro na benzín,no momentálne ma stála oprava auta 400e,-a mam prepadnute už od febr.stk.em.z toho titulu nechodím na aute-vid hrozí spomenutá pokuta-rád by videl-vedel vyhlášku kt.spomináte,dakujem.
axel929
21.4.2017 08:26 | |
+1 -0
Už posielajú pokuty,dvaja moji známi už dostali.
gondolier
20.4.2017 09:52 | |
+21 -3
Reagovať
Kokos, kto by uz len chodil cez ten system, cez rozne captche a milion formularov. Ak ma napadne, ze sa mam zaregistrovat do nejakej aplikacie kvoli sporstej sms, tak ma snad napadne aj to, ze si mozem dat do telefonu pripomienku, tiez mi cinkne s predstihom. Džiiiiiizs.. niekto vymyslel koleso
Fantinus
20.4.2017 09:24 | |
+4 -8
Reagovať
Niekto hľadá spôsoby a niekto zas dôvody... Už sa teším na vyplakávanie a milióny špekulácií a sebazdôvodnení prečo dotyčný ""nestihol"" kontrolu STK a ako všetci nadávajú na všetkých len nie sami na seba a na svoju ""zábudlivosť"".
Kckot
20.4.2017 14:42 | |
+2 -2
Môj kamarát už natrvalo žije v krajine, kde STK a EK ani nepoznajú!!! Dokonca štát ani neregistruje motorové vozidlá! Majú na to agentúru, ktorá to robí na princípe dobrovoľníctva! A registrácia vozidla prebieha bez akýchkoľvek buzeračných praktík a výpalného! Stačí zaslať registračný formulár poštou a vec je vybavená!!! Všetky povinnosti ohľadne STK, EK a ďalších predpisov vrátane EU hlúpostí sú záležitosťou majiteľa, ktorý je povinný udržiavať vozidlo v predpísanom technickom stave, ktorý nie je nijako pokutovaný a ani buzerovaný kadejakým tajtrlíkom v uniforme a príkazom o povinne vybranom obnose za zmenu!!! A ver tomu, že tam jazdia ešte staršie šunky ako Škoda 100, či Moskvich 410!!! Prial by som ti zažiť atmošku nedelňajších autopromenád! Ľudia pristupujú k svojím autám ako k predmetu osobnej prepravy a nie k akémusi pomätenämu statusu, či prestíže! A samozrejmosťou je, že technický stav si udržujú dobrovoľne na dosť vysokej úrovni! Pritom ich nikto nezdiera pokutami, poplatkami a ani nezmyselnými kontrolami a sankciami! A ako je to možné? Nuž jednoducho, každý si váži prácu toho druhého a nie len seba a svoju! Nuž a keď sa im vyskytne problém s autom, tak nikto nepozerá ako ho zodrať z kože len preto, že sa chudák tomu nerozumie, ale tam nastupuje osobná hrdosť jedinca pomoci blížnemu svojmu...
Jano_1997
20.4.2017 18:55 | |
+1 -1
Daj tu úžasnú krajinu, kde to žije ten tvoj známy, sme zvedavý všetci.
Med210
20.4.2017 18:57 | |
+1 -0
Tak toto môže byť jedine na mesiaci.
Med210
20.4.2017 20:11 | |
+0 -0
Máš čistú pravdu nech by skúsili spraviť STK vo Švajčiarsku tak to by sa čudovali ako sa tam robia STK !
dunciii
20.4.2017 22:54 | |
+0 -1
Med Ako?:-) podla Kantonu a tiez si das cez servis nech ti spravia skorej to prejde ako tebe samemu :-)
73Milan73
20.4.2017 09:13 | |
+25 -1
Reagovať
Môj názor je taký,že celý ten zákon je úplná hlúposť v tom,že kontrola musí byť urobená najneskôr v deň,keď končí predchádzajúca a najmä je hlúposť samotná výška pokuty.Takto je celý zákon v podstate určený predovšetkým na bohapusté okrádanie ľudí.Úplne iné by to bolo,keby bolo v zákone stanovené,že nasledujúca kontrola musí byť urobená najneskôr v dátume prvej kontroly auta,napríklad ak bola prvá kontrola 1.10. v určitom roku,tak by tá kontrola mala byť najneskôr 1.10. v roku kedy končí platnosť poslednej kontroly.STK majú evidenciu kontrol,takže v tom nevidím žiaden problém.A tiež ustanovenie o tom,že vozidlo bez STK nie je prevádzky schopné bez STK,lebo je považované za nebezpečné,je hlúposť.Vysvetlím prečo.V posledný deň platnosti STK je schopné prevádzky a na druhý deň bez STK už nie.Korunovaná hlúposť,ktorá by platila iba v prípade havárie vozidla,alebo jeho zničenia.Ale rôznych hlúpostí od dobre platených povalačov je v našich zákonoch neúrekom.A pokuty,ako také,by mali nasledovať iba po úradnom upozornení ak by to upozornenie majiteľ vozidla nerešpektoval.Úradníkov na to máme habadej,veď v ére počítačovej techniky by sme ich mohli vyvážať do iných krajín.
Med210
20.4.2017 19:43 | |
+0 -3
Tak takíto komentár je na hlavu postavený platí kontrola datumu posledná na karticke + za2roky ďalšia. jak je to na nálepke tam je len značení mesiac.Ked mi končí stk aj keď to vychádza na sviatok + dva dni musím to spraviť aj o týždeň skôr.
laceti14
20.4.2017 08:37 | |
+9 -3
Reagovať
blbost mate este po uplynuti platnosti 30dni,lebo sa neda urobit STK presne v ten den kedy konci padne na vikend,ci sviatok .ak ju urobim skor si tak umyselne skracujete dlzku platnosti STK lebo ak mam 15.4,2017 ale tu dalsiu si urobim 10.4 2019 tak dalsiu uz musite mat do 10.4.2021,a co ak budem dlhodobo chori alebo ina udalost ked mi nedovoli tu STK vykonat ?
dunciii
20.4.2017 09:14 | |
+2 -13
Ked si chory ti padaju vsetky povinnosti co mas?? To som este nepocul:-)
peter-tn
20.4.2017 10:55 | |
+6 -0
Ashol treba ho popravit hrdelny zlocin nestihnuta stk uz aj ked niekoho zabije moze vyviaznut s nizsou pokutou.
Kalibaba
20.4.2017 08:36 | |
+6 -0
Reagovať
Na ako dlho sa da odhlasiť nepojazdne auto teraz ..??????
Teodoroo
20.4.2017 11:29 | |
+1 -0
Podla teba ho vyradia z evidencie
Med210
20.4.2017 19:05 | |
+1 -0
Zober si ŠPZ daj ich na DI a odhlásiť si auto na akú dobu chceš a neplatis ani PZP
axel929
21.4.2017 08:43 | |
+1 -0
Aj na 10 rokov za 350€.
Humenne9999
20.4.2017 08:17 | |
+11 -9
Reagovať
Jasný dôkaz o tom, že pod lampou je najväčšia tma. Prečo? Veď nálepky o platnosti má každé auto na čelnom skle!! Asi to bude o mentálnej poruche majiteľov, keď s tým majú problém.
obycajnytn
20.4.2017 08:47 | |
+11 -5
A ty si tiez pred kazdou jazdou kontrolujes, ci ti svietia vsetky svetla, napr aj brzdove, ako to prikazuje vyhlaska? To by den musel mat 50 hodin, aby som stihol pred kazdym nastartovanim obiehat auto a este aj urobit robotu.
dunciii
20.4.2017 09:16 | |
+1 -10
Humenne mysli ze ked nejsi si isty nakuknes na tu nalepku ja som ho pochopil ale ked zabudnes kazdee rano musis aj kazde potom kuknut tam hej:)
Jano_1997
20.4.2017 09:38 | |
+3 -3
pre niektorých je zrejme veľmi komplikované sa raz za mesiac dva pozrieť na to predné sklo a skontrolovať nálepku.
avast8
20.4.2017 10:19 | |
+1 -2
si predstav, že každé auto nálepku nemá. bol som na stk už minimálne 4x s tromi autami a nikdy som si nekupil nalepku...je to zbytočnosť ktorá stojí 10€ a pritom kartičky od ek aj tk dostaneš zdarma.
peter-tn
20.4.2017 10:59 | |
+0 -0
Ujko tu si v slovakii nalepky ti zadarmo nalepia, uctuju tusim 2-3 eura za karticku
avast8
20.4.2017 11:29 | |
+0 -0
peter tn neviem kde chodíš na tie sprosti, no ak už chceš niečo napísať a nevieš, tak si to zisti. Pridelenie kontrolnej nálepky: 3,50 € Pridelenie a vystavenie nového osvedčenia: 2,50 € zdroj. stkonline sk
dunciii
20.4.2017 12:44 | |
+0 -3
Avast potom ale policajt nevidi hend a zacne ta otravivat das karticku teda ktoru tiez si zaplatil ci ani tu nemas??
Humenne9999
20.4.2017 17:29 | |
+1 -1
obycajnytn, tak si to ulož do mobilu, napíš do kalendára na stole, pošli si "later" e-mail, zaves si info na späťák, nalep na tachometer, ...
dunciii
20.4.2017 22:56 | |
+0 -1
Humenne nech si to ako Mesiaciky sleduje.-)
peter-tn
20.4.2017 08:07 | |
+14 -2
Reagovať
Skupinka autickarov na ministerstve dopravy co taketo zlodejiny pretlaca stala roberta uz nemale percenta, mozno aj to ze musel zobrat bugara do partie. Je podivne ze stale im to nezaplo.
Med210
20.4.2017 19:45 | |
+0 -1
Načo sem trepeš politiku!
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×