Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Tieto značky najčastejšie volali autá do servisov

6 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
SamDoma
17.2.2017 19:54 | |
+5 -0
Reagovať
Znacky ktore su uvedene na prvych miestach maju solidny vztah k zakaznikom, pretoze sa nebali priznat chybu a tuto aj odstranili. Ovela horsie su znacky, ktore viditelne chyby na vyrobkoch neodstrania a este vam aj povedia ze to je uplne ok - vid Skoda a TSI.
Harry_Foter
17.2.2017 13:41 | |
+1 -3
Reagovať
Nebolo nad staré fajnové oktavky alebo eméčky, nepotrebovali sme erbegy, elektroniku ani katalyzátor, a ony šlapú dodnes ako švajčiarske hodinky značky Pobeda
pribi1986
17.2.2017 23:46 | |
+2 -1
embecky slapu dodnes? generalna oprava kazdych 20 000km vkuse sa to prehrievalo a stale trebalo nieco stelovat. Dnes nestretnes jednu embecku - iba ak by si mal na mysli MB ako mercede benz. v tom pripade ano tie slapu do dnes a predstav si ze aj z elektronikou, bez ktorej by sa ani tie tvoej oktavky nepohly z miesta ;)
Rizlon
17.2.2017 12:52 | |
+2 -1
Reagovať
zverejnite statistiky odtahoviek, poistovni, ktore auta boli nepojazdne a sa museli odtiahnut. To ze pridem autom do servisu, lebo je tam daka chyba, neznamena, ze auto je poruchove, ci nepojazdne.
peter.pan11
17.2.2017 08:21 | |
+20 -3
Reagovať
Najhlavnejším dôvodom zvolávačiek je znižovanie výrobných nákladov automobiliek, stˇahovanie výroby do krajín tretieho sveta, nekvalifikovaný pracovníci,alebo nízka pracovná morálka pracovníkov. Povedzme si to otvorene, firmy by chceli ušetritˇ na výrobných nákladoch a tak, napr. výrobu z nemecka, alebo z česka, presˇtahuju´ napr. do rumunska,alebo napr. na filipíny kde lˇudia nemaj´u žiadne pracovné návyky a kvalita práce ich nezaujíma. Firma má svoje technolo´ogie a štát jej v rámci štátnych stimulov postaví na svoje náklady výrobné haly na štátnych pozemkoch v rámci zvyšovania zamestnanosti občanov štátu a tak ak firma nájde výhodnejšiu pracovnu´ silu prakticky zadarmo sa prestˇahuje inam, pričom má zase náklady len na prestˇahovanie už dávno používaných technolo´gii´ a to sa ešte nebavíme o použitých materiáloch pri výrobe komponentov do automobilov, takže ak si to na záver zhrnieme, v konečnom dôsledku firmám ide, len o zvyšovanie ziskov. Lacno nak´upitˇ - draho predatˇˇ.
pribi1986
17.2.2017 23:50 | |
+0 -1
dovodom zvolavaciek su zistenia zo strany asociacii alebo samostatne zistenia pri kontrole kvality dodanych dielov subdodavatelom - ale co je este vacsim dovodom na zvolavacky je uz zmieneny fakt, ze (napriek tomu co pises a dava to zmysel) firmy sa o svojich zakaznikov staraju. Je zisteny problem, automobilka urobi zvolavacku a na vlastne naklady chybu odstrani. Problem vyrieseny. Horsie je ak tak automobilka ucini az po tom co sa zacnu sirit staznosti na rovnaku vec - vsetci vieme o kom je rec a bol tu o tom clanok par dni dozadu...
  • «
  • 1
  • »
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×