Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Námraza na okne: Ako ju najrýchlejšie odstránite?

83 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
bak8765
11.1.2017 06:45 | |
+1 -7
Reagovať
rady ako pre ***ov...... nastartujem, zapnem kurenie na sklo, chvilku pockam kym sa motor trosku zohreje a medzitym mi fuka teply vzduch na pretne sklo trva to cca 6 min. zapnem stierac, zotrem, idem....
weltmeister
11.1.2017 02:34 | |
+1 -0
Reagovať
Na námrazu je najlepšia garáž!
Grcamzvas
11.1.2017 01:29 | |
+8 -1
Reagovať
Mne pomaha ked ho oštím.. dam sa na strechu a proste vybombim sa na sklo
Grcamzvas
11.1.2017 01:33 | |
+4 -1
A vzdy ked viem ze rano bude velky minus tak sa vecer napijem riadne vody aspon tak 2l pred spanim aby som rano mohol rozmrazit vsetky okna.
bluauge
10.1.2017 21:19 | |
+4 -1
Reagovať
vystrihol so si zo stareho linolea taky dekel presne podla tvaru okna, vyborna vec, polozim na okno aj na stierace tak ze to zasuniem za hranu kapoty, vietor to neodfukne - je to dost tazke, a sneh nerozmoci - ak napadne dam to dolu spolu zo snehom a mam pekne ciste okno, maximalne ostrek + stierac...
dunciii
10.1.2017 22:42 | |
+4 -3
A kde to mas schovane pod schodami v cinzaku ci za kontajnermi?:-)
palecNr
10.1.2017 20:23 | |
+4 -5
Reagovať
Neviem ako vam,ale mne ta chemia na odstranovanie ladu,nikdy nic nevyriesila,proste neucinne.
Janik661
10.1.2017 17:29 | |
+1 -13
Reagovať
Fyzikálny paradox...autor asi radil Hitlerovi...nech poradí tak isto na zimných štadionoch ako rýchlejšie opraviť ľadovú plochu...IDIOT...
bamboolak
10.1.2017 23:02 | |
+9 -1
Janik, pekné od teba, ze si sa na záver aj podpísal...
milosko_b
10.1.2017 17:07 | |
+11 -6
Reagovať
prečo tzv.odborníci zavádzajú o vode? nejde o horúcu vodu,ale o vlažnú vodu, ktorá má cca 25 stupňov, a ak je vonku -10,možno-15, tak rozdiel teplôt je 35-40 stupňov a žiadne okno nepraskne ,robím v servise, a ja osobne oblievam okno 40 rokov,nikdy predné lepené sklo nepraskne ,naozaj možno(nemám skúsenosti) ak by bola nejaká väčšia prasklina..
dunciii
10.1.2017 18:03 | |
+5 -16
to vazne robis v servise ?? :-) kde mas servis aby som vedel .-)
HTML
10.1.2017 19:06 | |
+29 -0
Dunčo nehnevaj sa, ale ty si taký primitívny *** ako tu už dlho nebol. V každej diskusii odpovedáš skoro na každý príspevok a totálne nezmysly, ktoré sa veľakrát nedajú ani prečítať, človek musí doslova lúštiť, že čo to píšeš, aby sa tomu dalo porozumieť. Robíš presne to isté čo predtým robil pokémon. Ten teraz prestal, asi nemá na internet a ty si to teraz prevzal po ňom. Keď ťa vidím v každom článku (na tom by nebolo nič) a skoro pod každým príspevkom je mi trápne ešte aj za teba. Naozaj neviem či si taký retard, alebo či ťa proste baví trolovať
dunciii
10.1.2017 19:22 | |
+2 -13
Html som rad ze to lustis vzdy a inac sa ti cudujem ze sa ti tolko chce pisat :-)
bak8765
11.1.2017 06:57 | |
+3 -0
milosko-b v ktorom servise robis? aby som vedel kam nmam chodit
dunciii
11.1.2017 07:14 | |
+0 -1
Bak daj pozor aby ta nevyhejtovali :-)
P_11
10.1.2017 15:48 | |
+7 -7
Reagovať
1. Pozriem na mobil, alebo teplomer. 2. Ak je zima, stačím tlačidlo od nezávislého kúrenia. 3. Dám si rannú kávu a raňajky. 4. Odchádzam na ak nie vyhriatom, tak aspoň vlažnom aute. 5. Smejem sa.
dunciii
10.1.2017 15:50 | |
+4 -21
Kokos radsej rychlovarnu kanvicu si Zober a oblej Auto najlepsie cele hehe aj si na sedacku zerave uhliky daj nemusis mat vyhrievane sedacky kupovta usetris hehe
marchius
10.1.2017 15:10 | |
+15 -2
Reagovať
Vskutku genitálny článok, mohli by ste napísať aj návod ako si utrieť riťku papierom po stolicovaní
keis09
10.1.2017 13:30 | |
+7 -10
Reagovať
Ja sklo polievam teplou vodou.. cca 30°C a ihneď zotriem stieračmi... a snažím sa vodu rozlievať naraz na celú šírku skla - nikdy mi neprasklo.. dôležité je neliať horúcu / vriacu vodu... polievam len keď je vrstva hrubšia. Dôležité je tou vodou sklo zohriať, takže to lejem pomaly a cca 2l vody
dunciii
10.1.2017 13:37 | |
+2 -25
a to Tahas z cinzaku dole horucu teplu nejaku vodu a to najprv zohrievas a vleces vo vytahu to sa ti chce ? :-)
keis09
10.1.2017 13:41 | |
+7 -3
bývam v dome... spravím si kávu a pritom sa zohreje aj voda na okno.. ,,ale v činžáku by som to riešil 2l pet fľašou - voda napustená z teplej... občas je namrznuté tak, že škrabkou a pod. by som sa našúchal a takto je to rýchlo dole..
keis09
10.1.2017 13:43 | |
+6 -1
je to len môj spôsob, nehovorím, aby to tak niekto robil, len chcem dodať, že ak sa to nepreháňa s teplotou vody, tak nič nepraskne
Aves
10.1.2017 13:53 | |
+7 -2
ja tiež žijem v rodinnom dome a riešim to "handrou" cez okno...stiahnem, hodím do kufra a idem. Ráno mi je každá minúta dobrá. Keis, máš môj obdiv že stíhaš rannú kávu..:-)))
dunciii
10.1.2017 14:15 | |
+4 -16
chalani v dome ale mate vyhodu mat garaz .-) my v panelakoch bedari sme radi ze najdeme si pred vchodom Auto .-)
chacha1
10.1.2017 15:08 | |
+9 -3
duncii, pytas sa ako keby sme zili v 19. storoci. vam v cinziaku netecie z vodovodu tepla voda? to je taka strasna robota rano si nabrat v umyvadle do plastovej 2l flase vodu??
dunciii
10.1.2017 15:49 | |
+1 -18
chacha hej presne 21 storocie je s flasami od octu budeme chodit v ruke :-)9 hehehe vam tu hrabe dobre vsetkym .-)
dunciii
10.1.2017 15:49 | |
+1 -16
chacha a kanvicu mate Doma ?' :-) nezabudni rano zobrat a neobar vo vytahu susedu hehe
keis09
10.1.2017 17:09 | |
+5 -1
Garáž mám, ale tam mám veterána škoda 1000... keby som ju tam nemal, tak tam aj tak auto cez zimu neodstavím - v garáži auto hnije - tak radšej ho budem mať vonku na mraze, ako každé 4,5 rokov ho zvárať
dunciii
10.1.2017 17:11 | |
+1 -12
keis hej v garazach auta hniju vlastne ked v Showroome je Auto tam hnije lepsie tie auta vonku zasnezene co suu .-)
dunciii
10.1.2017 17:12 | |
+1 -10
keis to je vzacne 1000 mb ako Veteran ' .-9 kolko ich vyrobili kusov'?
keis09
10.1.2017 17:21 | |
+14 -0
Vyrobilo sa cca 440 000 kusov - neviem to presne. A je to veterán kvôli veku - tento rok má 50 tku. Možno pre teba to nieje vzácne auto, ale pre mňa je. Od môjho detstva sa v nej vozím a som rád, že som ju zachoval a že ešte jazdí... je to vec človeka, čo pre koho má hodnotu... Tak isto má pre mňa hodnotu moja Honda civic 1.5 z 98.. pre teba to bude isto šunka, ale mne vyhovuje
dunciii
10.1.2017 18:03 | |
+1 -7
keis ok ak je to vasa rodinna v poho inac bysom to nekrmil .....
dunciii
10.1.2017 18:04 | |
+1 -4
keis Mama jednu haraburdu a servis a vsetko okolo toho mi leze dobre na nervy kazdy rok chodit na emisku napr :-) chodis ?? stk kazde dva
keis09
10.1.2017 18:24 | |
+1 -0
Áno chodím, je to otrava, máš pravdu, ale má asi 30 000km po generálke motora, takže na emisnej problém nieje a brzdí už dobre, takže vždy prejde.
dunciii
10.1.2017 19:23 | |
+3 -2
Keis tak mna to nebavi ale uzivaj si to jasne ak je v suoer stave ludia sa otocia stale nostalgia
seraphim_79
10.1.2017 13:10 | |
+6 -1
Reagovať
no môj sused zo Západoslovenskej distribučnej to rieši tak, že každé ráno naštartuje a auto nechá na ulici naštartované ďalších 30-40 minút stáť. Však z cudzieho krv netečie...
chacha1
10.1.2017 15:10 | |
+4 -3
hmm a najlepsi su taki, co maju diesel a rovno pod oknami ked ty vetras spalnu ti budu smradit
trochuskazena
10.1.2017 12:57 | |
+9 -3
Reagovať
a to ste poradili komu pre boha??? nabuduce bude clanok: ako odstranit v lete pri 30stupnoch horucavu z auta... jooj ide vam ide veru..:-))
dunciii
10.1.2017 13:37 | |
+3 -10
v lete nahadzat ladu Vela po kolena do kabiny.-)
daseda
10.1.2017 12:32 | |
+3 -4
Reagovať
jlepsim riesenim by mozno bola vyhrievana a aktivne vetrana garaz + pri nej wapka, cize vchadzat do garaze s odsolenym autom, ktore sa v nej vysusi ...je to vsak energeticky narocne a pochybujem, ze taku "pedanciu" niekto aj praktizuje... potom je tu "z nudze cnost": autoplachta na cele auto, s ktorou rad experimetujem ... mal som tu cest vyskusat dva typy: 1. sa vola Compass, ktora je aj proti krupobitiu - tuto neodporucam, nevhodna do vetra a bocna tenka textilia sa pri manipulacii roztrhla, kladne hodnotim len jej "karimatkovu" hornu vrstvu proti krupobitiu, ktoru som vystrihol a pri tuhsich mrazoch ju pouzivam pod druhu plachtu: vola sa Kegel-Blazusiak, "mobilna garaz", tuto odporucam, perfektne sedi na aute ( Nissan Leaf ) - dotahuje sa len jednou stahovacou snurkou vzadu, ktora v oblasti pneumatik obopne cele auto, plachta nema ziadne otvory na podfukavanie, vetranie je cez membranu ... pocas tychto januarovych mrazov okolo -20 C som na celne sklo pod plachtu pridaval aj spacak a na celu noc zapinal v aute teplovzdusny ventilator ( kvoli dvom veciam: ohrev baterii zvnutra a vyhriatemu autu pred rannou jazdou ), vnutorna teplota sa vysplhala na 25 C ! ...vysledok: vysuseny inetrier, celne sklo bolo vyhriate z oboch stran a zahmlievat sa zacalo az po 10km jazdy ( v -19 C mraze! ) a kurit netrebalo vobec! ( cela trasa 24Km ) ... cela tato "sranda" stala 10Kwh el. enegie, cca 2eura, no pozitok z jazdy elektromobilom stal za to... chcelo by to vyriesit este to zahmlievanie okna po 10km jazdy, aby som nemusel do auta pustat ten suchy, no mrazivy vzduch...
daseda
10.1.2017 12:38 | |
+2 -0
Niektore Saab-y vraj mali skla v aute z dvojskla... vyborny napad, aj ked to urcite pridalo na vahe auta, auto tak potom tak rychlo nechladne a celne sklo sa zahmlieva nepomerne pomalsie...
daseda
10.1.2017 12:43 | |
+2 -0
Este k tej plachte na cele auto: Cele natahovanie placht y ( aj so zateplenim ) trva cca 5min. .. stahovanie asi 1min! ..nepomerne rychlejsie ako odpratavanie snehu z auta, alebo zoskrabavanie ladu!
daseda
10.1.2017 12:48 | |
+1 -0
Pise sa tu, ze folie na celne sklo nieco vydrzia... somarina ... vietor ich lahko potrha .....po silnom vetre, aky bol nedavno ( 25 m/s v narazoch ) " kraslili" nejeden smetny kontajner zvnutra ...
dunciii
10.1.2017 14:16 | |
+1 -4
daseda a kam das tu plachtu potom zamrznutu zzasnezenu ' :-9 a ked vecer zase odparkujes stuhnutu natahujes ? .-9
pinqik
10.1.2017 12:30 | |
+1 -0
Reagovať
Ja mam skrabku s rukavickov :) vzdy po poslednej jazde zapnem ostrekovac, aby odstranil cestny prach zo skla a rano mozem smelo skrabat, bez toho, aby som poskrabal sklo
dunciii
10.1.2017 14:16 | |
+1 -7
ja mam kreditku alebo cd cko :-) ale naj je obal z cd len zu skoda ze cd nejako sa nepouziva .-)
Castielo
10.1.2017 12:07 | |
+1 -1
Reagovať
Namrazu vo vecsine pripadov najrychlejsie odstranime skrabkou :) Ja potom este zoberem utierku z mikrovlakna a sklo cca 30s "prelestim" ... a mam od namrazy definitivne pokoj, ziadne mliecne sklo, ziadne statie na krajnici a cakanie na zahriatie motora.
JT570
10.1.2017 12:05 | |
+14 -3
Reagovať
Autor zrejme prevzal clanok bez elementarnych znalosti konstrukcie celnych skiel. K rozsypaniu celneho skla dojst vplyvom tepelneho soku v zasade dojst nemoze, kedze vsetky celne skla su LEPENE, t.j. v strede skla sa nachadza priehladna pevna folia , ktora aj pri pripadnom prasknuti skla zabezpeci, ze sklo urcite ostane pohromade a urcite sa nerozdrobi ako skla kalene, to su zvycajne bocne skla dveri automobilov.Jednoznacne najrychlejsi a najsetrnejsi sposob je preventivne prekrytie celneho skla pri parkovani mimo garaze foliou.
bamboolak
10.1.2017 23:22 | |
+2 -0
JT, máš pravdu, že predné okná sa robia lepené/vrstvené, ale tam predsa nepíšu vyslovene o prednom. Inak aj keď je lepené, tak sa vie rozbiť vo forme pavučiny s množstvom prasklín. Zostane síce držať relatívne vcelku tou fóliou, ale vyletí a trúsi sa z neho množstvo črepiniek.
zak18
10.1.2017 11:50 | |
+27 -3
Reagovať
dakujem za tento vystizny clanok z celeho srdca, lebo doteraz som skrabal ono nechtami a teraz uz budem skrabkou, ako mi poradili v clanku,len kde zohnat skrabku,asi v ovoci a zelenine ju kupim a to zabudli napisat,este raz dakujem za super trik,ako ste spomenuli v nadpise
vzdynapichany
10.1.2017 11:18 | |
+24 -5
Reagovať
rááno zbieram teplý moč od každého z rodiny,štíme do fľaše potom oblejem stym predne okno a hned je všetko odmrazené,žiadne škrabanie ani nič podobné....ale asi skúsim škrabku nakolko mi tento článok otvoril očú....
Aves
10.1.2017 13:54 | |
+6 -0
:-D :-D pobavil si :D
drzid
10.1.2017 10:57 | |
+8 -9
Reagovať
Ja o 10min. skôr naštartujem. Doma vypijem kávičku a nasadnem do teplučkeho. Samozrejme pri činžiaku je to problém.
playar3
10.1.2017 10:52 | |
+8 -3
Reagovať
Skrabka je skutocne neocakavany tip, na to by asi nikto okrem novinarov neprisiel. Uz ked vznika clanok o odmrazovani okien, mal by byt informacne celistvejsi a hodnotnejsi. Ked nechcete mat problem s namrzanim okna, kym je sucho, nastriekajte si TEKUTE STIERACE. Chemia sposobi, ze voda sa tak ochotne neprichyti na skle a lad sa skrabe ovela lahsie. Netreba ani startovat ani zapinat ohrev okna, ktory vacsina nema.
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×