Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : 10 najväčších zmien, ktoré čakajú na vodičov

112 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
miestnyOzran
7.9.2016 22:32 | |
+2 -0
Reagovať
uz len cakam na to kedy politicka trieda vymisli pokuty pre chodcov a za dane pre puzivani chodnikov a za pocet navstev WC. Alebo ze dan za opalovanie alebo dan za spanie? Preco nie dan za sex alebo za rozmislanie? Pre novorodenich by sa mala zaviest dan za narodenie .. tato "kreativita" mi fakt leze na nervy .. taketo vlady nepotrebuje nikto
durotrulo99
7.9.2016 11:14 | |
+1 -3
Reagovať
To takúto hlúposť ozaj niekto myslel vážne?,asi si neuvedomuje že tie kamióny nezasobuju len obchody ale aj firmy... takže aj v ty h firmách budú ľudia v expedicnych skladoch pracovať až od 9?do kedy? samozrejme aj ľudia v kanceláriách ktorý zabezpečujú logistiku...možno by stačilo sa správať na cestách ohladuplnejsie a uvedomiť si že aj v tom kamióne sedí človek ktorý si robí len svoju prácu... smutné je že presne takýto slaboduchy ľudia schvaľujú aj zákony v tejto gubernii a nedomyslia do konca to čo navrhujú... napríklad casovo neobmedzený zákaz predbiehania na diaľnici,potom je bežná prax že slovenský vodič prejde za hranice a je v strese keď zbadá v ľavom pruhu kamión a ešte sa rozčuľuje že ten mu skoro prešiel po kapote lebo sa tam našimi zákonmi odchovany vodič začal tlačiť keď zbadal blikajúce smerovku ako býk keď zbadá červené súkno
Nikussskaa
7.9.2016 00:05 | |
+12 -4
Reagovať
Cyklisti by mali dostávať pokuty za slúchadlá v ušiach...
travex951
7.9.2016 16:09 | |
+5 -3
a aj vodici ktori maju pustene radio a klimatizaciu ? Mimichodom aj nepocujuci mozu ist na bicykli pripadne soferovat
jankacuckova
6.9.2016 22:24 | |
+3 -4
Reagovať
Ciklisti by mali mat vyhradeny jazdny pruh ako to aj v inych statoch a tak by sa zabranilo nehodam!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ludovit.Pajer
7.9.2016 21:50 | |
+2 -0
nezmysel,sirka cesty sa tym nezvacsi.........)))
zenysubohyne
7.9.2016 23:49 | |
+3 -0
ano , suhlasim, ale hlavne by sa mali v prvom rade dobudovat dialnice, aby auta a tazka nakladna doprava zmizla z okresnych ciest, alebo sa aspon dramaticky znizil pocet aut na tychto cestach, potom budu bezpecnejsie aj pre cyklistov a mozme budovat cyklopruhy. v tomto nasom slovakistane predpokladany datum okolo roku 2100.
maverick.m
6.9.2016 21:01 | |
+0 -0
Reagovať
1,3,6,7,by sa malo uzákoniť a na deviatku ešte asi mnoho vodičov nie je mentálne dorastená a naučená (od kedy do kedy by mohla byť zvýšená rýchlosť, o neobmedzenej sa nebavím, lebo nemáme na to cesty) a aj tak si robia z mesta niektorí diaľnicu aj za bieleho dňa....
kucerkam
6.9.2016 18:58 | |
+3 -0
Reagovať
Neviem,či si to ešte niekto všimol,ale chýba mi tu 8 bod.Rád by som si prečítal aj tú zmenu
slimakmato
6.9.2016 17:20 | |
+10 -3
Reagovať
čo sa týka dialničnej známky mala by tu byť možnosť dodatočneho zakupenia dialničnej známky aspoň do 24hod po jazde . ak si ju nekupi potvrdzuje umysel a ten je na pokutu .
Michalko.Milos
7.9.2016 18:37 | |
+0 -1
Budes aj 24 hod po dojazde fukat či nie si na mol:-D:-D:-D:-D
Ludovit.Pajer
7.9.2016 21:51 | |
+0 -0
Michalko,moc skusenosti nemas.............))))))))))))
arman
6.9.2016 15:34 | |
+4 -3
Reagovať
V prvom rade rieste pokuty na takychto hayzlov na cestach.Nebyt toho ze potrebujem auto,a druhe nemam napalim do neho.Tu treba brat vodicaky.,a posielat takychto ma***ov na psychotesty,a zopakovanie si kurzu pre vydanie vodicskeho opravnenia.https://sendvid.com/078l1wdk
deadlock
6.9.2016 15:39 | |
+1 -2
Tak tak, nová formulka vo vyhláške už nie je "neohroziť" ale "neobmedziť", takže ako vodič idúci po hlavnej v rámci predpisov by si nemal mať dôvod brzdiť.
tesonnr
6.9.2016 15:00 | |
+16 -2
Reagovať
Nuz, alkohol za volantom by nemal byt vobec... Spz, na majitela, vo svajciarsku to funguje uz dlho, a tak isto aj v rakusku. Naozaj je trochu zaostale, zakazdym s kupou auta menit znacku... A naozaj, pokial je vodic pri mehode nevinny, preco by nemal mat zaplatene diely a aj robotu, aj pzp. Ved na co potom je? Alebo pzp je iba tahanie penazi?
Ludovit.Pajer
6.9.2016 14:41 | |
+7 -3
Reagovať
este len budete plakat,ak bude poistka na auto a vodica.....)))v UK maju niektori vacsiu poistku ako je hodnota auta....)))asi nas pripravuju na takuto situaciu........)))
wissalka
6.9.2016 14:33 | |
+11 -4
Reagovať
pokuta za jazdu nacierno na dialnici, staci znizit cenu 10 dnovej a mesacnej znamky, urobit znamky vikendove Pi-Ne za 2 eura a a nikoho nenapadne riskovat jazdu na cierno, ktora sa bez znamky vysplha do zavratnych vysin. Ale na to treba pohnut rozumom a treba vidiet kus dopredu a nie len plne penazenky.
Ludovit.Pajer
6.9.2016 14:36 | |
+4 -2
veru,sobotu som isiel ZA-NR,v nedelu spat a platil som 10 euro za 5h jazdy pocas 24h......)))
deadlock
6.9.2016 14:06 | |
+6 -2
Reagovať
S dielmi súhlasím - v servise predsa namontujú a naúčtujú vždy nový diel a nie amortizovaný. Čo sa týka cyklistov, mali by mať rovnaké podmienky ako vodiči, sú predsa takisto účastníkmi cestnej premávky a pri prípadnej nehode, keď vám to navalený ujko stočí pod kolesá, riskujete oveľa väčší postih, aj keď ste to nezavinili! Prenos EČ - prečo nie, ušetrí to papierovanie. Odbočenie doprava - v Amerike a Kanade to tak funguje bežne. Akurát že tam majú krásne pravouhlé križovatky, ale v podstate to nie je nič iné ako klasické danie prednosti v jazde.
pokemon5
6.9.2016 14:00 | |
+15 -2
Reagovať
Prechadzanie na cervenu do prava ak neobmedzi vodica ktory ma zelenu lool ? Uz to vidim v spravach same havarie lebo nikto nevie soferovatba esteze ci niekto bude vediet co ma robit uppny nezmysel
frsexfr
6.9.2016 22:38 | |
+3 -4
Pokemon, Videl si to v praxi? Jazdil som v krajinach, v ktorych je toto pravidlo zavedene a nevidim ziadne minus. Prosim, reaguj az ked mas s tym skusenost...
dominic3
7.9.2016 20:42 | |
+0 -1
frsexfr--zbytocne to budes takemuto clovekovi ako je pokemon5 vysvetlovat on to nepochopi :D ved jasne ze tento system funguje asi vsade kde som jazdil :D vo SWE to funguje len takto a ziadna kolizia :) ale Slovensko je specialna krajina uz sama o sebe takze co ja viem......
zenysubohyne
7.9.2016 23:58 | |
+2 -0
frsefr, dovolim si zareagovat namiesto pokemona, hovoris o inych krajinach, tu sme na Slovensku, ked vidim co niekedy stvaraju vodici na cestach s jasnymi pravidlami, plna ciara, odbocovanie na hlavnu, kruhove objazdy a xy dalsich veci, kde su pravidla uplne jasne, tak zaviest do toho nieco nove , nevidim ako stastne riesenie.
devil83
6.9.2016 13:48 | |
+22 -1
Reagovať
Pred 5 mesiacmi som mal nehodu co na vyne bol vodic druheho vozidla. Nedal prednost a oskrel mi cely bok. Poistovna mi to nezaplatila a vyhovaraju sa ze mi taku skodu nemohol spravit. O com su tie poistovne? Hajzli
Vidicon
6.9.2016 14:02 | |
+15 -0
rovnaku odpoved dalo Generali ("keby nieco...";) mne. Islo o 1500 Euro skodu. Likvidator bol na osobnom stretnuti uplne arogantny. Tak som si zaplatil sudneho znalca, vypytal fotky od policie, urobili sme rekonstrukciu nehody na mieste s rovnakymi autami a ole, poistovna to zrazu uznala... smradi, s Generali nikdy nic!
Aeon
6.9.2016 14:43 | |
+5 -1
Podľa zákona si môžeš doplatenie rozdielu v cene uplatniť u vinníka. Rovnako si môžeš uplatniť náhradu škody spôsobenú znepojazdnením tvojho vozidla, ak vieš dokázať, že ho používaš na podnikateľské účely a jeho npojazdnosť, resp. pobyt v servise tu spôsobili stratu, resp. si bol nútený prenajať si dočasne iné vozidlo. V prípade, že vinník odmietne, je potrebné podať žalobu. V princípe nemá šancu sa z toho vykrútiť.
deadlock
6.9.2016 15:59 | |
+8 -0
Aeon, problém je, že to stojí peniaze, čas a ťahať sa to môže aj roky. A keď ten človek nemá peniaze alebo poprepisuje majetok na manželku, ani exekútor z neho nič nevytiahne. Formálne vyhráš súd, ale či to to za to bude stáť, neviem.
onenightparty
6.9.2016 16:59 | |
+2 -1
AEON: urcite mozes ziadat od vinnika? Ved aj on ma auto poistene, PZP, prave koli takymto pripadom..
maugli2
6.9.2016 17:49 | |
+4 -2
Aeonovi doporučujem prečítať si zákon. Vodič v zásade nehradí nič, lebo je poistený a PZP uhradí za neho všetko poškodenému, čo je zákonné a preukázateľné. Tej žaloby, ktorú spomína sa nik nemusí báť, lebo je to len vec poisťovne.
Vidicon
6.9.2016 20:57 | |
+0 -0
Aeon ma pravdu, tiez mi to vtedy pravnik radil. Podla zakona kto sposobi skodu, musi ju nahradit. Ak je poisteny, moze k sudu prizvat svoju poistovnu. A potom pripadne vymahat peniaze od nej.
alpenelfe
6.9.2016 13:25 | |
+12 -2
Reagovať
..ze rezervovanie spz ..v rakusku to funguje super,ale nic sa nerezervuje. proste sa spz vztahuje na majitela a ten moze na nom mat prihlasene tri auta a poistku plati za najvyssi objem...je to prakticke, ked ma niekto auto na zimu a aj na leto ..
Vidicon
6.9.2016 13:59 | |
+3 -5
to vysvetluje, preco si majitelia auta na dedinach prehadzuju znacku z jedneho na druhe... ja s tym plne suhlasim... a este by som to spravil tak, ze by SPZ bola na vodica, nie na auto...
Ludovit.Pajer
6.9.2016 14:25 | |
+2 -4
vies si predstavit,kolko Lovakov by jazdilo s jednou SPZ?a dalsia vec,velmi lahko sa daju ukradnut....ja som v Rakusku prisiel do servisu s jednou SPZ a nechceli mi vydat vozidlo,pokial majitel neprinesie 2.....)))
Gitarista-Pista
6.9.2016 14:55 | |
+3 -2
zmeny SPZ pri zmene bysliska je prežitok z čias socializmu. Dnes pri centrálnej evidencii nie je nutné aby na SPZ figurovala skratka okresu bydliska majiteľa. Je to tak aj v iných krajinách, aj v susednej ČR, ŠPZ na aute ostáva po prvom prihlásení trvalo, pokiaľ nie je nutná výmena z dôvodu poškodenia napríklad..
onenightparty
6.9.2016 17:01 | |
+3 -3
SPZ by v prvom rade nemala obsahovat identifikator, v slovenskom systeme su to pismena okresu. Naco je to dobre? Len to buri ludi proti sebe.. Miestnemu prehliadnes, ze zle odbocil, alebo sa ti tlaci do pruhu, no ked sa chces zazipsovat s PO znackou v BA, amen tma (chvalabohu som auto posuval z miesta na miesto v ramci mesta) - nikdy viac.
chandzalo31
6.9.2016 13:25 | |
+3 -9
Reagovať
prečo nezrušia zakaz použivat podomacy vyrobené vleky? ludom na dedinách len strpčuju život,a vytahuju peniaze.fecove vlády boli a sú najhošie po prevrate.
Ludovit.Pajer
6.9.2016 14:25 | |
+4 -1
vleky?
marianello
6.9.2016 13:16 | |
+6 -4
Reagovať
Pri oprave by mali poisťovne preplácať plnú sumu opravy,oprava by mala byť len v autorizovaných servisoch,zvýši sa tak cena vozidla,bezpečnosť na ceste,a nebudú sa dovážať lacné náhradné diely ktoré pri predaji auta značne znevýhodňujú kupcu,ak poisťovne preplatia plnú sumu bez účasti, predávajúci neoklame spotrebiteľa pri predaji,ak opravy budú len z nových dielov a servisoch určených na opravy.
Vidicon
6.9.2016 13:11 | |
+3 -17
Reagovať
Ja ma ine 2 navrhy: 1) zakaz kamionov v BA a okoli v pracovne dni v case 6-9:00. 2) Povolit motocyklom predbiehat vozidla cez plnu ciaru. K body 2: ked mozu auta predbiehat motocykel cez plnu, preco nemoze motocykel auto?
pokemon5
6.9.2016 14:02 | |
+5 -4
Prec len v ba ? Praveze kedze ba je hlavne mesto su tam same vypadovky dialnice tak nech su tam dokonca co najviac...praveze v ke by nemali byt kamiony kedze je iba 1 vypadovka a amala bytbeste jedna kym primitivna blava si to nezhabala pre seba uplne zbytocne
schumi086
6.9.2016 14:07 | |
+4 -4
No ty si z toho jasny :-D :-D Ale rano o 8hod by si do obchodu chcel ist nakupit :-D :-D A dovezie ti cerstvy tovar kto? Svaty Peter na furiku? :-D :-D Len nepovedz ze dodavkami,lebo len ukazes ako si kvalitne ,,inteligentny,, s presnym pojmom o objeme a vahe :-) A ako kde by to nespocetne mnozstvo kamionov zatial cakalo tie 3 hodiny? Asi od Kutov po Bratislavu v pravom pruhu na dialnici a od Trnavy po Bratislavu tiez v pravom pruhu vsak? A to nehovorim o rakusku a madarsku, ktori by si nechali zapratat svoje cesty kazdy den rano kvoli tvojmu ,,vysoko inteligentnemu zakazu :-D :-D :-D A co tak dat zakaz jazdy osobnym autom obcanom Bratislavy v case od 6 do 9hod a prikazat im na pohyb po meste a okoli pouzivat vyhradne MHD??? ;-) To by bolo prazdne mesto a Dopravny podnik by si plnil kasu :-) mozno by potom aj ceny listkov znizili :-P ;-) :-D A k tomu motocyklu... kludne mozes ;-) len neviem ako to vymyslis, aby si neprekrocil viac ako polovicou vozidla plnu ciaru, tak ako to plati pre dvojstope vozidla ;-) :-D :-D
trud123
6.9.2016 14:10 | |
+7 -6
haha, no hádam ste od blaváka nečakali niečo rozumné. Takých výnimiek je málo :D ego vysoké, IQ blízke bodu mrazu :D
Ludovit.Pajer
6.9.2016 14:26 | |
+6 -2
co by ste zrali?
Gitarista-Pista
6.9.2016 14:59 | |
+7 -1
ked si Vidicom v Tesku preberáš medzi nepreberným množstvom, mal by si si uvedomiť že všetok tovar tam doviezli kamiony. To si málo kto uvedomuje, každý ich vidí len ako príťaž, ale skús voziť zásobovanie na osobákoch .....
Vidicon
6.9.2016 16:21 | |
+0 -2
Ale chlapci, a vy si myslite, ze chlieb a sunku vozi kamion? Vacsinou auto do 3.5t. A tie polotovary, ktore v tescu dopecu, tie vozia aj tak vopred.
Vidicon
6.9.2016 16:24 | |
+4 -0
A co sa tyka "Blavy", samozrejme, nech to zavedu v kazdom inom meste, kde kamiony zapracu pravy pruh a ludia, co chodia do prace, potom cestuju hodinu po obchvate... nemusite sa hned navazat... ja som nikdy nemal nic proti vychodniarom a spol. kym ma na vyske prave vychodniari nepresvedcili, ze oni maju problem s blavakmi... mate z nas mindraky a mali by ste s tym, nieco spravit... svetu mier...
Vidicon
6.9.2016 16:26 | |
+2 -0
este by som tie kamiony vykompenzoval tym, ze by som im kludne povolil jazdit cely vikend, nemam s tym problem, vtedy zapchy nie su... a co sa tyka poznamky od Schimi086, prave na tieto ucely su vo firmach zamestnani logistici, aby to naplanovali...
onenightparty
6.9.2016 17:02 | |
+0 -0
auto cez plnu nepredbieha ale obieha :)
Tvoj_Talizman
6.9.2016 21:47 | |
+0 -0
Obchádza a predchádza.
durotrulo99
7.9.2016 11:25 | |
+1 -2
Čo v tej primitívnej Blave potom všetci vychodnari robia?Ja by som navrhovavyvybudovat záchytné parkoviská a vyberať mýto od vodičov s inými SPZ keď opustia mestský obchvat. Vyriešilo by to zápchy a aj problémy s parkovaním v celej Ba nehovoriac o bytovkách kde žijú 12ludia v prenajatom3izbovom byte a každý z nich došiel na svojom aute
Michalko.Milos
7.9.2016 18:41 | |
+0 -0
Kto povedal že auta nemôžu predbiehat motorku bicykel cez plnu čiaru môžu aj ce tři plné ciary.....oprav ma
zenysubohyne
8.9.2016 00:04 | |
+0 -0
mozu obiehat motocykel cez plnu ciaru? to mas odkial? nie nahodou moped?
Michalko.Milos
8.9.2016 00:43 | |
+0 -0
Napiš spravu já ti to vysvětlím
cityarena
6.9.2016 12:57 | |
+3 -3
Reagovať
to je kto ten autobild,..chrobák truhlík...
antoni70
6.9.2016 11:53 | |
+12 -14
Reagovať
Nesúhlasím absolútne s názorom Autobildu ohladom alkoholu u cyklistov a diskrimináciou vodičov motor. vozidiel: Rozumný človek si ľahko uvedomý aký je rozdiel medzi "podnapitým" vodičom bicykla a "podnapitým" vodičom motor. vozidla. Bicyklista nešoféruje niekoľkotonové vozidlo a tak isto nedosahuje ani zďaleka takú rýchlosť ako vodič motor. vozidla - takže je obrovský rozdiel ked do niečoho narazí cyklista a vodič. Cyklista väčšinou spôsobí škodu a zranenie len sebe, na rozdiel od vodičov. Koľko bolo prípadov že opitý cyklista niekoho na bicykli zabil ??? Tolerancia alkoholu u cyklistov by určite mala byť do určitej miery tak ako je to v okolitých "normálnych" krajinách. Samozrejme som ale za aby boli pokutovaný ožratí cyklisti, ktorí nezvládajú už riadiť svoj bicykel a ohrozujú seba a ostatných !
gustavxl
6.9.2016 12:11 | |
+3 -5
a kto im nahradi skodu,ze sa nemohli ozrat ??? o)))
danno1771
6.9.2016 12:39 | |
+9 -9
ked si cyklista pojde po cestičkách a trasach tak nech si vypije ale akonahle ide na vozovku je učastníkom cestnej premavky ako vodič motoroveho vozidla a tam má byť nulová tolerancia. Pretože ak ku niečomu dojde tak nie že spôsobí len sebe škodu ale ak ho prejde auto tak čo potom? alebo sposobí nehodu pri ktorej sa poškodí majetok a on zomrie tak kto to bude calovať?
trud123
6.9.2016 14:18 | |
+7 -4
niekedy bola polovica vodičov pod vplyvom a bolo to v pohode. :D :D A pred +/- sto rokmi bol alkohol poľahčujúca okolnosť. :D Teraz sa z toho umelo robí veľká vec, pretože sú z toho peniaze pre zlodejov, ktorých si volíme. Vo FR som si bežne dal na obed pivo, cestou z práce som za volantom vypil od smädu aj dve a nikoho to netrápilo. Bežne tam na semaforoch vídať, ako si chlapi lognú z piva a to aj pred policajtom. Normálny človek dokáže po dvoch pivách bezpečne jazdiť a kto má hlavu prázdnu a namiesto rúk plutvy, tomu nepomôže ani keby v živote nevypil pol deci piva.
Ludovit.Pajer
6.9.2016 14:29 | |
+4 -2
uz si videl ozrateho,rozumneho na verejnej komunikacii?
trud123
6.9.2016 14:37 | |
+1 -6
Kde píšem o ožratých? A ak teba zložia dve piva, je to tvoja vec. Normálnemu chlapovi nespravia takmer nič a je schopný normálne fungovať. Samozrejme, každý extrém je zlý. A ak budeš na budúce reagovať na mňa, tak reaguj na to, čo som napísal. Nie na to čo si si ty sám domyslel a ešte sa tváriš, že sú to moje slová. To nie je argument, to je úbohosť ;-)
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×