Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Vrcholná Vesta: Lada si prichystala verziu Sport

FOTO
Lada Vesta si pomaly buduje meno medzi európskymi zákazníkmi, z času na čas sa už dá stretnúť aj na našich cestách. Teraz jej imidž dostane výdatnú podporu, Rusi predstavili variant Sport.
6 34 príspevkov 11.07.2018 / Filip Kadlečík

Lada Vesta je aktuálne najúspešnejším modelom ruskej automobilky AvtoVAZ. Ako jeden z mála sa vo vyššej miere presadzuje aj v Európe. Dnes už nie je nezvyčajným zjavom ani na našich cestách, Vestu si istá časť Slovákov zamilovala. Teraz dostanú fanúšikovia ďalší dôvod na obľubu tohto modelu, Lada totiž prichádza s prevedením Vesta Sport.

Dizajn exteriéru je podarený, do kabíny zatiaľ Rusi nikoho nepustili 6 fotografií v galérii Dizajn exteriéru je podarený, do kabíny zatiaľ Rusi nikoho nepustili Zdroj: Lada

Športovejšie orientovaný sedan sa od toho bežného dá odlíšiť podľa opticky širšieho nárazníka s červeným akcentom. Dynamický zjav tu majú navodzovať aj sedemnásťpalcové disky kolies s nízkoprofilovými pneumatikami umiestnené pod väčšími blatníkmi. Svetlá výška je menšia o 16 mm. Zmeny sa odohrali aj v zadnej časti, opäť tu do oka padne najmä prepracovaný nárazník či výrazná odtrhová hrana umiestnená na veku batožinového priestoru.

Napriek zaujímavému dizajnu od tohto auta extrémne jazdné vlastnosti očakávať netreba. Európsku konkurenciu v podobe hothatchov či napríklad obdobne priestrannej Octavie RS rozhodne neohrozí. Atmosférický štvorvalec so zdvihovým objemom 1,8 litra tu síce prešiel zmenami, avšak jeho výkon stúpol z 90 kW (122 k) “len” na 107 kW (146 k) , čo na konkurentov stačiť nebude.

Obrovská zmena v Lade: Luxusná vlajková loď?

Ruská automobilka AvtoVAZ prekvapila tým, že pre svoju značku Lada chystá novú vlajkovú loď. Podľa prvých informácií by malo ísť o prekvapivo luxusné SUV.

Jedným dychom však treba priznať, že tím okolo šéfdizajnéra Steva Mattina tu opäť odviedol skvelú prácu - auto totiž na fotkách vyzerá naozaj dobre. Ani zrýchlenie z 0 na 100 km/h v priebehu 9,6 sekundy či maximálka 198 km/h nie sú úplne márnymi parametrami. Na bežné jazdenie sú viac než dostačujúce a vo vyšších otáčkach možno motor za volant dokáže prepašovať aj nejaké tie emócie. O cenách či dostupnosti na našom trhu sa zatiaľ nehovorí.


Najnovšie články
VW je naďalej európskou trhovou jednotkou

Automobilke Hyundai sa na poli SUV darí, Tucson patrí medzi predajné hviezdy aj na Slovensku, Santa Fe dostáva novú generáciu. Teraz Kórea do ohňa prilieva...

Jazda s SUV Hyundai: Nástup silnej trojice

Japonské vozidlo dostalo početnú sadu prvkov vyrobených z uhlíkových vlákien, úprava vyjde na približne 10-tisíc eur.

Larte Design: Karbónový šat pre kupé Q60

Slováci stále kupujú nové autá, v júni však predaj mierne klesol. Medzi osobnými autami stále dominuje tradičná trojica Škoda, VW a Hyundai.

Slováci stále najviac obľubujú Škodu

Po druhej generácii elektromobilu Nissan absolvovala testy dvojica noviniek Ford a Volvo, obe získali perfektné hodnotenia.

Euro NCAP: Päť hviezd pre Focus aj XC40

Hoci emisná aféra stojí Volkswagen nemalé peniaze, jeho víťazné ťaženie to nezastavilo. V prvom polroku zlomil svoj predchádzajúci rekord v počte predaných áut.

VW má za sebou rekordný polrok

Britský superšport poháňa 3,5-litrový šesťvalec Ford EcoBoost, automobilka hovorí o maxime na úrovni 404 kW (550 k).

Noble M500: Angličan s americkým srdcom
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×