Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Obrovské zmeny vo VW: Príde aj nové logo?

VIDEO
Agentúra Bloomberg uvádza, že Volkswagen prejde obrovskými zmenami. Skloňuje sa markantné vylepšenie imidžu či dokonca aj obmena známeho loga. Čo presne nás čaká?
1 4 príspevky 17.04.2018 / Filip Kadlečík

Volkswagenu sa napriek pošramotenej povesti naďalej darí. Obrovskú kauzu Dieselgate zatiaľ Wolfsburg dokázal ako-tak ustáť a aktuálna výkonnosť automobilky nie je zlá. Napriek tomu však Jochen Sengpiehl, marketingový šéf značky, vidí priestor na výraznú zmenu k lepšiemu.

Vzhľad nového loga automobilky by mohol naznačovať napríklad dizajn konceptu I.D. Vizzion

Pre agentúru Bloomberg sa vyjadril, že značka nie je v takej dobrej kondícii, ako tomu bolo v minulých rokoch. V poslednom čase vraj stratila emocionálnu stránku, ktorá by v aktuálnych či nových klientoch mohla vyvolávať túžbu vlastniť Volkswagen. Sengpiehl povedal na rovinu, že VW sa snaží byť až príliš nemecký, čo v globálnom merítku zjavne nemusí fungovať.

Prerod na automobilku, ktorá nebude vnímaná len ako producent vynikajúcich, no až strojovo presných automobilov, ktoré sú v mnohých prípadoch “bez duše”, si vyžiada viacero veľkých zásahov. Hovorí sa o väčšej rozlišnosti, farebnosti a akomsi útoku na emócie užívateľa. Preložené do ľudskej reči - Volkswageny by už čoskoro mali byť zábavnejšie. Veľkú úlohu zohrá aj zvýšená aktivita na sociálnych sieťach a ďalších moderných marketingových kanáloch.

Koncept I.D. Vizzion: Phaeton budúcnosti?

Autonómna elektrická limuzína vyniká minimalistickým dizajnom, ovládacím rozhraním i parametrami svojho pohonu.

Aby marketingovo výrobca fungoval čo najlepšie, chystá po šiestich rokoch zmenu loga. Radikálnu úpravu tu pravdepodobne očakávať netreba - dve véčka sa majú zmeniť len tak, aby lepšie napĺňali dnešné štandardy a pôsobili atraktívnejšie i v digitálnom prevedení. Čiastočným dôvodom transformácie VW má byť okrem veľkej aféry či pošramoteného imidžu aj príchod elektrických vozidiel. Tie majú odštartovať novú éru histórie tradičnej nemeckej automobilky.


Volkswagen už svoje logo zmenil niekoľkokrát. Jeho kompletnú evolúciu nájdete zachytenú v priloženom videu. Ako radikálne sa vlastne zmenilo od roku 1933? Príliš nie.


Najnovšie články
VW je naďalej európskou trhovou jednotkou

Automobilke Hyundai sa na poli SUV darí, Tucson patrí medzi predajné hviezdy aj na Slovensku, Santa Fe dostáva novú generáciu. Teraz Kórea do ohňa prilieva...

Jazda s SUV Hyundai: Nástup silnej trojice

Japonské vozidlo dostalo početnú sadu prvkov vyrobených z uhlíkových vlákien, úprava vyjde na približne 10-tisíc eur.

Larte Design: Karbónový šat pre kupé Q60

Slováci stále kupujú nové autá, v júni však predaj mierne klesol. Medzi osobnými autami stále dominuje tradičná trojica Škoda, VW a Hyundai.

Slováci stále najviac obľubujú Škodu

Po druhej generácii elektromobilu Nissan absolvovala testy dvojica noviniek Ford a Volvo, obe získali perfektné hodnotenia.

Euro NCAP: Päť hviezd pre Focus aj XC40

Hoci emisná aféra stojí Volkswagen nemalé peniaze, jeho víťazné ťaženie to nezastavilo. V prvom polroku zlomil svoj predchádzajúci rekord v počte predaných áut.

VW má za sebou rekordný polrok

Britský superšport poháňa 3,5-litrový šesťvalec Ford EcoBoost, automobilka hovorí o maxime na úrovni 404 kW (550 k).

Noble M500: Angličan s americkým srdcom
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×