Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

(Ne)vkus dediča Fiatu? Absolútne modré Ferrari

Podľa mnohých by malo byť Ferrari červené. Ak sa však chcete byť originálny siahnete po inej farbe. Jeden z dedičov automobilky Fiat si nechal svojho tátoša vyrobiť v modrej farbe. A to doslova.
17 6 príspevkov 11.02.2018 / Redakcia AUTO BILD

Každé Ferrari je exkluzívne. Akýkoľvek model tejto značky je považovaný za prestížny a exotický kúsok v spoločnosti akýchkoľvek automobilov. Po cestách sa však premáva dostatočný počet kusov na to, aby ste sa niekedy stretli s takmer identickým. Dedič Fiatu a niekdajší zakladateľ divízie Tailor Made Lapo Elkann chce takejto situácií predísť, a tak si dal vyrobiť skutočne jedinečné Ferrari.

Podobné GTC4Lusso majiteľ len tak niekde nestretne... Dá sa však tomu čudovať? 17 fotografií v galérii Podobné GTC4Lusso majiteľ len tak niekde nestretne... Dá sa však tomu čudovať? Zdroj: Garage Customs Italia

Ako základ si vybral model GTC4Lusso, jediný zo súčasnej ponuky, ktorý odvezie štyroch pasažierov. Nazval ho GTC4Azzurra, čo je pri pohľade na vozidlo viac než pochopiteľné. Je totiž celé ponorené do odtieňov modrej. V exteriéri sa strieda tmavomodrá so svetlou, v dizajne historických pretekárskych Ferrari. Rovnako sfarbené sú aj disky či brzdové strmene. Vo vnútri hra odtieňov pokračuje. Sedačky dostali šachovnicový vzor a farebnej schéme sa nevyhol ani volant, ktorý je napoly tyrkysový. Modrú nájdete v tomto aute skrátka všade, kam sa pozriete.

Unikátny kúsok však nevyšiel v takomto prevedení z továrne. O úpravy sa postarala firma Garage Customs Italia, ktorú založil práve Lapo Elkann. Štvormiestne GTC4Lusso má pod kapotou vidlicový dvanásťvalec so zdvihovým objemom 6,3 litra. Agregát, ktorý používa viacero modelov značky je vyladený na 507 kW (681 k) s krútiacim momentom 700 Nm. Čo myslíte, hodí sa “rodinnému” Talianovi táto uprava, alebo ide o nevkus majiteľa?

Räikkönen osedlal Ferrari GTC4 Lusso T

Fínsky jazdec tímu F1 prehnal v reklamnom spote vlani uvedený superšport po kľukatom asfalte, pričom ho vôbec nešetril.


Najnovšie články
Chiron: Z továrne vyšiel kus s číslom 100

Tlakovanie pneumatík dokáže byť najmä pre neskúsených šoférov otravné. V prípade Nissanu sú obavy minulosťou, výrazne ich totiž uľahčuje.

Nissan: Dofukovanie gúm nikdy nebolo ľahšie

Odbory vstúpili do štrajkovej pohotovosti po tom, ako s vedením nevedeli zosúladiť predstavy o sume a percente zvýšenia. 

Odborári v trnavskej automobilke chcú štrajkovať

Štvrtá generácia luxusného SUV by mala vzniknúť na architektúre CLAR, ktorá prinesie vyššiu tuhosť a zároveň nižšiu hmotnosť.

Nové BMW X5: Mediálna kampaň sa začala

niektoré modely dieselových áut budú mať zakázaný vjazd do dvoch úsekov dvoch ulíc v štvrti Altona.

Hamburg uvádza obmedzenia pre naftové autá

Bezpečnosť dieťaťa vo vozidle nemožno podceňovať a teda ani výber vhodnej autosedačky. Autokluby ADAC a ÖAMTC v tejto sezóne otestovali 23 modelov a väčšina...

Test autosedačiek: Jedna je extrémne nebezpečná

Vlajkovú loď francúzskej značky sme preverili s novým 1,8-litrovým benzínom, ktorý pôvodne debutoval pod kapotou kupé Alpine A110.

Test Renault Espace TCe 225: Dobré srdce
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×