Producent Jozef Jopo
Firma, ktorá je sprostredkovateľom televíznych a internetových služieb, si vybrala Jopa, pretože je ich dlhoročným zákazníkom a z prieskumov, ktoré si spoločnosť robila, vyšiel pozitívne.
„Ľudia ho vnímajú ako organizátora hudobného života, koncertov a festivalov, ale aj ako populárnu, príjemnú a spontánnu osobu, ktorá zosobňuje moderné trendy s tradičnými rodinnými hodnotami. Toto je aj spoločný prvok medzi Jopom a značkou,“ povedal Jaroslav Kolár, hovorca spoločnosti UPC.
Exmoderátorovi po dohode predostreli koncept, ktorý sa mu veľmi páčil a išli do toho. „Potešilo ma to, aj otestovanie dopadlo dobre, tak som si povedal, prečo nie,“ povedal Novému Času producent. Klip sa nakrúcal u neho doma a exmoderátor sa priznal, že jeho návrat pred kameru teda rozhodne ľahký nebol. „Zabudol som sa normálne usmievať. Nebolo to, ako keď som pred ňou stál pravidelne niekoľko hodín za týždeň a celých 10 rokov,“ priznal sa Novému Času Jopo a dodal, že nakoniec to bol príjemný deň. „Aj malý sa počas nakrúcania usmieval, spokojný bol celý čas,“ povedal Jopo.