Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

20 modelov: Pozor na ich časté nedostatky

EXKLUZÍVNE
Prednedávnom sme priniesli rebríček dvadsiatich najlepších automobilov v dlhodobých testoch nemeckého AUTO BILDu. Tentokrát sa zameriavame na druhú, viac poruchovú, časť zoznamu.
61 24 príspevkov 01.12.2017 / Filip Kadlečík

Dlhodobé testy na 100 000 kilometrov už do veľkej miery preveria či je ten ktorý model spoľahlivý a či netrpí výrobnými vadami. Naši nemeckí kolegovia takto od roku 2014 vyskúšali viac než 40 automobilov a my exkluzívne prinášame výsledky ich spolunažívania s populárnymi modelmi.

Kompletný prehľad problémových modelov dlhodobých testov nemeckého Auto Bildu nájdete v galérii 61 fotografií v galérii Kompletný prehľad problémových modelov dlhodobých testov nemeckého Auto Bildu nájdete v galérii Zdroj: AUTO BILD

Pravda, je medzi nimi aj niekoľko exotov, zväčša však ide predovšetkým o autá, ktoré na nemeckom, ale i slovenskom, trhu zaznamenali predajný úspech. Tentokrát však nejde o tých najlepších v testovaní, ale o druhý koniec tabuľky. Tieto modely majú svoje nedostatky a tie sú miestami citeľné.

Mnohé z nich už počas prvej stotisícky kilometrov museli absolvovať niekoľko vážnych servisných zásahov a ukázali svoje najväčšie slabiny. Tie sa pritom týkajú nielen mechanickej, ale aj elektrickej časti vozidla. V mnohých prípadoch potom ide aj o výraznú koróziu či neúmerné opotrebovávanie niektorých súčiastok.

>>> Kompletný prehľad modelov nájdete vo veľkej galérii <<<

Nemeckí kolegovia používajú pri meraní výsledkov dlhodobých testov komplexný systém, ktorý zohľadňuje nielen dojmy vodiča, ale aj presné merania jazdných výkonov či zaznamenávanie opotrebovávania jednotlivých dielov. Po absolvovaní hranice 100 000 kilometrov sa každý automobil rozloží do poslednej skrutky a prebieha detailná inšpekcia špecializovanými automechanikmi.

20 najspoľahlivejších áut v testoch AUTO BILDu

Dlhodobé testy na 100 000 kilometrov už preveria nielen motor, podvozok či komfortnú výbavu automobilu, ale aj jeho spoľahlivosť. Pozrite si zoznam 20-tich najspoľahlivejších vozidiel z testov...

Body a z nich plynúca výsledná známka vozidla sa udeľujú v hlavných kategóriách Karoséria, Pohon, Jazdné vlastnosti, Konektivita, Životné prostredie, Komfort a Náklady. Každá z nich má pritom niekoľko subkategórií. Koniec-koncov teda výsledná známka vozidla vyplýva približne z 50-tich hodnotených faktorov. Platí pritom, že čím menej trestných bodov nazbiera, tým lepšie. Kompletný rebríček áut, ktoré v dlhodobých testoch neobstáli najlepšie, nájdete vo veľkej galérii.


Najnovšie články
V Škode sa schyľuje k štrajku

Seat sa dnes chystá odhaliť viacero detailov o svojej novej značke. My sa na veľkej slávnosti zúčastníme naživo a zjavne tam nebude chýbať ani ostrá Cupra...

Prvá Cupra odhalená: 200-koňová Ibiza?

Od svojho príbuzného sa nemecký reprezentant odlišuje prednou časťou, lakovanými nárazníkmi, diskami kolies či volantom.

Opel Combo francúzske gény neskrýva

Toyota zvoláva desaťtisíce pickupov pre dva problémy, ktoré môžu mať pri nehode vážne dôsledky alebo dokonca nehodu spôsobiť.

Toyota zvoláva tisíce pickupov

Nabrúsené kupé ponesie prívlastok, ktorý v taliančine označuje pretekársku trať. Jeho tvary evidentne diktovalo prúdenie vzduchu.

Ferrari 488 Pista: Na okruhu ako doma

Elektromobil merajúci 5,11 metra má natiahnutú siluetu, obrovské kolesá a batériu s kapacitou 111 kWh. Stačiť má až na 665 kilometrov bez dobíjania.

Rodinu Volkswagen I.D. rozšíri liftback

Toyota pripravuje elektromotory, ktoré vyžadujú až o polovicu menej vzácnych kovov. Dôvodom sú obavy z nedostatku surovín, keďže automobilky rozširujú ponuku...

Toyota obmedzí vzácne kovy v e-autách
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×