Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Lamborghini Urus: Super-SUV prezradené

VIDEO
Spot zameraný na prezentáciu režimu Corsa ukazuje multimediálny systém s obrázkom vozidla, ktoré bude mať extrémne agresívny vzhľad.
2 1 príspevok 22.11.2017 / Marek Pokrývka

Od polovice septembra vieme, že Lamborghini odhalí o dva týždne sériový typ Urus vychádzajúci z vyše päť rokov starého konceptu. Jeho blížiacu sa premiéru sprevádza slušná kampaň. Talianska automobilka v nej predstavuje rôzne jazdné režimy, samostatné video napríklad nedávno venovala piesočnému módu Sabbia. Pri tvorbe ďalšieho kúska skladačky však urobila závažnú chybu.

Lamborghini Urus sa bez maskovania objavilo na displeji multimediálneho systému 2 fotografie v galérii Lamborghini Urus sa bez maskovania objavilo na displeji multimediálneho systému Zdroj: Youtube (The Wheel Network)

Prestížna značka včera zverejnila spot zameraný na prezentáciu režimu Corsa určeného na pretekárskeho okruhy. Vozidlo v ňom opäť ukazuje pod vrstvou kamufláže, pričom exteriérové zábery znovu dopĺňa aj niekoľko pohľadov do interiéru. Jeden z nich pritom zachytáva multimediálny systém s obrázkom samotného vozidla. Super-SUV je vďaka tomu prezradené ešte pred debutom.

Lamborghini materiál stiahlo a dnes ho nahradilo takmer identickým, v ktorom je inkriminovaný záber upravený. No medzičasom sa pôvodné video dostalo do ďalších kanálov (napr. The Wheel Network).  Napriek nie práve hviezdnej veľkosti môžeme vidieť, že sériová podoba typu Urus sa bude od konceptu značne odlišovať. Vozidlo bude mať extrémne agresívny vzhľad. Dostane vyzývavú prednú časť s obrovskými otvormi, masívne blatníky a výrazne klesajúcu strechu, ktorú zakončí skosené okno. Už v sériovej forme by malo toto mohutné vozidlo pôsobiť veľmi dynamicky.

Detaily agresívne štylizovanej prednej časti možno vyčítať aj z kamuflovaného auta 2 fotografie v galérii Detaily agresívne štylizovanej prednej časti možno vyčítať aj z kamuflovaného auta Zdroj: Youtube (The Wheel Network)

Uvedené detaily možno identifikovať aj na maskovanom prototype, ktorý okrem toho naznačuje tvar svojich diódových svetiel či umiestnenie štvorice výfukových koncoviek. To nie je všetko. Na rýchlych záberoch sú viditeľné aj ozdobné kryty reproduktorov Bang & Olufsen, páčky režimov Anima/Eco, volič automatickej prevodovky, štartovacie tlačidlo v štýle stíhačiek či dvojica veľkých dotykových displejov. Lambo bude evidentne používať rovnaké panely ako Audi.

Lamborghini Urus: Piesok nie je problém

Talianske super-SUV bude mať šesť jazdných režimov, pri výletoch mimo asfaltu dostane vodič na výber piesok, zem a sneh.

Urus má stáť na rovnakej platforme ako aktuálne Audi Q7, Bentley Bentayga či Porsche Cayenne a technický prienik zahrnie aj pohonnú jednotku. Namiesto atmosféry s konfiguráciou V10 či V12 bude super-SUV poháňať známy dvakrát prepĺňaný osemvalec s objemom štyri litre, ktorý však má byť vyladený na výkon 478 kW (650 k). V budúcnosti má pribudnúť aj plug-in hybrid.


Najnovšie články
Dieselgate: Bosch musí zverejniť dokumenty

Hoci tradične je česká Škoda na Slovensku najpopulárnejšia, v kategórii SUV vyzerá rebríček inak. Na prvom mieste v júni aj za celý prvý polrok boduje Suzuki...

Vitara si udržiava popularitu

Woking prezradil, že zrýchlenie z pokoja na stovku zaberie novinke 2,9 sekundy. Maximálna rýchlosť ostrého Angličana je 328 km/h.

McLaren 600LT sa vyrovná svojmu bratovi

Alfa Romeo je vnímaná najmä ako značka s bohatou pretekárskou históriou, ktorá dokáže vyrobiť štvorkolesové nálože emócií. Aj Taliani však musia byť racionálni...

Alfa Romeo prekvapuje: Sedemmiestne SUV

Zamestnanci martinskej fabriky VW spolu s odbormi žalujú vedenie Volkswagen Slovakia za diskrimináciu v súvislosti s finančnými benefitmi.

Martinskí zamestnanci VW žalujú vedenie

Marek Slobodník sa so svojou partiou dobrodruhov vydal do obrovských nadmorských výšok. Na počiatku cesty ani netušili, aké ťažké skúšky vôle na nich v horách...

Na motorke v Ázii: Štyri skúšky pevnej vôle

Na sedany rýchle ako superšporty sme už takmer zvyknutí. Výkon od výrobcu však nikdy úpravcom nestačí, čo si myslí aj Manhart o novej em-päťke.

BMW M5: Manhart pridáva karbón i výkon
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×