Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Hennessey ukazuje kupé Venom F5 zvnútra

Karbónom obsypaný interiér hyperšportu bude americký výrobca ponúkať v dvoch konfiguráciách, ktoré sa odlišujú volantom a prístrojovým panelom.
3 21.11.2017 / Marek Pokrývka

Začiatkom mesiaca odhalila spoločnosť Hennessey Performance dlho avizovaný hyperšport Venom F5, pri ktorom prezentovala ohromné parametre. Zatiaľ ich reálne nepodložila. Namiesto toho teraz ukazuje svoju pýchu zvnútra, keďže prototyp prezentovaný v Las Vegas ešte hotovým interiérom nedisponoval. Jeho vzhľad naznačujú profesionálne vizualizácie.

Kokpit amerického kupé má pomerne jednoduché tvary 3 fotografie v galérii Kokpit amerického kupé má pomerne jednoduché tvary Zdroj: Hennessey Performance

Ako môžeme vidieť, kokpit bude americký výrobca ponúkať v dvoch konfiguráciách. Obrázky zachytávajú sploštený volant s integrovanou obrazovkou a množstvom tlačidiel. Alternatívou je dielec bez obrazovky, pri ktorom je digitálna prístrojovka umiestnená na svojom tradičnom mieste. Uprostred palubnej dosky nechýba ďalší zobrazovací panel multimediálneho systému.

Venom F5: Maximálka presahuje 482 km/h

Hennessey predstavuje kupé s výkonom 1 600 koní a hmotnosťou 1 338 kilogramov. Jeho najvyššie tempo zatiaľ existuje len na papieri.

Kabína kupé obsahuje priehrštia uhlíkových vlákien, ktoré tvoria gro jej konštrukcie. Dopĺňa ich ozdobne prešívaná žltá koža a tmavá alcantara pokrývajúca aj dvojicu škrupinových sedadiel. Tie sú pravdepodobne zapustené do karbónového monokoku. Vnútro hyperšportu je tvarovo pomerne jednoduché, nájdeme v ňom niekoľko výduchov ventilácie, centrálny tunel obsahujúci ovládače a panely dverí s remienkami nahradzujúcimi kľučky. Dôležitú rolu hrala hmotnosť. V súčasnosti nie je jasné, kedy by mohli prví záujemcovia do tohto interiéru skutočne usadnúť.


Najnovšie články
Jetta spojí dizajnom duo T-Roc a Arteon

Predvianočné obdobie sa nesie v znamení stresu a hektického zháňania darčekov. Preplnené parkoviská pri obchodných centrách sú miestom, kde sa tento stres...

Vianočný stres: Vyhnite sa chybe pri parkovaní

Japonská značka získala svoj titul z Nordschleife späť. Jej samuraj naďalej jazdí ako utrhnutý z reťaze, no je použiteľnejší než predchodca.

Test Civic Type R: Staronový kráľ revíra

Vozidlo kategórie L5e má pôdorys 2,4 x 0,85 metra, hydropneumatický podvozok, dva elektromotory a jednovalcový spaľovací agregát.

PSA pracuje na mestskom aute budúcnosti

BMW sa v novembri darilo v Ázii, ale aj v USA. Lákadlom bolo nové vozidlo päťkového radu, ktoré sa postupne dostáva do predaja v čoraz viac regiónoch.

Predaj koncernu BMW v novembri vzrástol o 5,2 %

Britské kupé stojí na rovnakom základe ako model 720S, no má extrémnu aerodynamiku, nižšiu hmotnosť, silnejší motor a špecifický podvozok.

McLaren Senna: Pocta velikánovi Formuly 1

Nemecká spoločnosť začína ponúkať dielec, ktorý nijak nemení funkčnosť piatych dverí. Za všetko môže symetria.

Startech: Bizarná úprava pre Discovery
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×