Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Brabus vyšperkoval svalnatý off-road G63

Dvorný úpravca Mercedesu z Bottropu je známy pre jeho extrémne počiny. Najnovšie si prichystal k monštruóznemu výkonu aj špičkový luxus s dotykom amerického módneho návrhára.
40 4 príspevky 19.11.2017 / Redakcia AUTO BILD

Legendárna trieda G sa postupom času stala viac štýlovou ikonou než pravým terénnym autom, namiesto dobrodruhov sú jej majiteľmi skôr rôzne celebrity či šejkovia. Čoraz populárnejšie sú aj úpravy tohto vozidla. Dvorný tuner trojcípej hviezdy Brabus ich ponúka hneď niekoľko a svoju ponuku teraz opäť rozširuje. Nová limitovaná edícia by mala byť určená práve pre milovníkov štýlu a dizajnérskej obuvi.

Zlaté detaily sú typickým prvkom Johna Buscemiho 40 fotografií v galérii Zlaté detaily sú typickým prvkom Johna Buscemiho Zdroj: Brabus

Z dielne renomovanej firmy nedávno vyšiel špeciál označený štítkami 850 Buscemi. Nepoužíva priezvisko známeho hollywoodskeho herca, vznikol totiž v spolupráci americkým návrhárom luxusných tenisiek. Jon Buscemi má vo svojom módnom fachu ešte väčší cveng než jeho menovec na striebornom plátne.

Tvorba návrhára obuvi sa vyznačuje zlatými detailmi, čo sa odzrkadľuje aj na svalnatom off-roade nesúcom jeho meno. V tejto farbe totiž nájdeme množstvo prvkov v exteriéri, no najmä vo vnútri. Samozrejmosťou je agresívny bodykit Widestar, známy z predošlých počinov úpravcu. Zovňajšok auta okrem množstva karosárskych dielcov zdobia aj 23-palcové kované disky, zlaté brzdové strmene či kryt pre náhradné koleso v rovnakej farbe.

Takýto interiér si s bežným Géčkom určite nepomýlite 40 fotografií v galérii Takýto interiér si s bežným Géčkom určite nepomýlite Zdroj: Brabus

V interiéri je taktiež noviniek viacero. Zlatú farbu nájdeme na volante, pedáloch, tlačidlách a mnohých ďalších miestach. Sedačky boli prečalúnené do čiernej teľacej kože s ozdobným prešívaním a celý interiér lemuje kontrastná červená niť. Pre zadných pasažierov je k dispozícií systém na ovládanie vyhrievania a ventilácie sedadiel či hlasitosti audia. Maximálny luxus uzatvára imitácia nočnej oblohy na strope.

Posaidon G63 RS 850: Žltý kulturista

Hlavným chodom v prípade ikonického Géčka bola posilňovacia kúra. Off-road údajne zrýchli na stovku za 3,6 sekundy a dokáže dosiahnuť 299 km/h.

Dôležitá aktivita sa odohrala aj pod kapotou. Osemvalcu od AMG v Bottrope zvýšili objem, a to na 5,9 litra. No to ani zďaleka nebolo všetko. Prepĺňaný agregát po úpravách produkuje až 625 kW (850 k), krútiaci moment dosahuje maximálnu hodnotu 1 449 Nm. Vďaka týmto číslám vystrelí dva a pol tony vážiace Géčko na stovku za štyri sekundy a zastaví ho až obmedzovač pri rýchlosti 260 km/h. Cena za hotový kus sa v Nemecku začína na sume 410-tisíc eur. Táto suma zahŕňa aj dva páry tenisiek s označením modelu a trojdielnu sadu originálnej batožiny.


Najnovšie články
Jetta spojí dizajnom duo T-Roc a Arteon

Predvianočné obdobie sa nesie v znamení stresu a hektického zháňania darčekov. Preplnené parkoviská pri obchodných centrách sú miestom, kde sa tento stres...

Vianočný stres: Vyhnite sa chybe pri parkovaní

Japonská značka získala svoj titul z Nordschleife späť. Jej samuraj naďalej jazdí ako utrhnutý z reťaze, no je použiteľnejší než predchodca.

Test Civic Type R: Staronový kráľ revíra

Vozidlo kategórie L5e má pôdorys 2,4 x 0,85 metra, hydropneumatický podvozok, dva elektromotory a jednovalcový spaľovací agregát.

PSA pracuje na mestskom aute budúcnosti

BMW sa v novembri darilo v Ázii, ale aj v USA. Lákadlom bolo nové vozidlo päťkového radu, ktoré sa postupne dostáva do predaja v čoraz viac regiónoch.

Predaj koncernu BMW v novembri vzrástol o 5,2 %

Britské kupé stojí na rovnakom základe ako model 720S, no má extrémnu aerodynamiku, nižšiu hmotnosť, silnejší motor a špecifický podvozok.

McLaren Senna: Pocta velikánovi Formuly 1

Nemecká spoločnosť začína ponúkať dielec, ktorý nijak nemení funkčnosť piatych dverí. Za všetko môže symetria.

Startech: Bizarná úprava pre Discovery
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×