Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, nie niekto iný

Ak si myslíte, že parkovanie nie je veda a že stačí nájsť hocijaké parkovacie miesto, možno vás vyvedieme z omylu. Prinášame zopár tipov, ako zabezpečiť, aby ste vaše auto našli aj po príchode na miesto, kde ste ho nechali.
5 03.11.2017 / inzercia

Parkovanie v nákupnom centre

Tiež si poviete, že v podzemnej garáži nákupného centra zaparkujete predsa najbližšie ku vchodu? Nie vždy sa vám to musí vyplatiť. Je dobré si dopredu pozrieť, či má nákupné centrum kamerový systém. Aj keď väčšina z nich je ním už vybavená, napriek tomu v mnohých nákupných centrách stále existujú zóny, ktoré kamerami pokryté nie sú. Síce ide o pár desiatok miest, ale keď budete mať to „šťastie“, že zaparkujete na mieste, ktoré sa v zornom poli kamier nenachádza, môže to byť ďalšou výhodou pre zlodejov.

VAM systém 5 fotografií v galérii VAM systém Zdroj: VAM system s.r.o

Parkovanie na vlastnom parkovacom mieste v uzavretom areáli či v podzemnej garáži

Ľudia majú často pocit, že ak zaparkujú v uzavretom areáli či garáži, od ktorej majú kľúč, ich autu sa nemôže nič stať. Tieto miesta však môžu byť paradoxne najnebezpečnejšie najmä preto, že ich majitelia na riziká kvôli fiktívnemu pocitu bezpečnosti až tak nepozerajú – nechajú pootvorené okienko, veci na sedadlách či rovno zabudnú zamknúť. Ukradnúť takéto auto je pre zlodejov potom hračka.

VAM systém 5 fotografií v galérii VAM systém Zdroj: VAM system s.r.o

Parkovanie v okolí svojho bydliska

Ak sa dá, neparkujte v tmavých či zle osvetlených lokalitách, ale, naopak, snažte sa vždy zaparkovať čo najbližšie k vášmu vchodu, kde je predpoklad zvýšeného pohybu. Málo okoloidúcich totiž môže presvedčiť zlodejov, aby sa ulakomili práve na vaše auto.

Ako približuje špecialista na zabezpečenie vozidiel Richard Vámoš, ktorý sa v tomto odvetví pohybuje už viac ako 20 rokov: „Špeciálne na parkoviskách nákupných centier dochádza ku krádežiam áut často. Najčastejšou metódou krádeže je načítanie frekvencie vášho kľúča alebo prídavného alarmu. Zabrániť sa tomu nedá. Zlodeji vám následne vedia auto ukradnúť do cca 90 sekúnd.“

Ako ľahko ukradnúť auto si môžete pozrieť tu:

Ako si teda vozidlo efektívne chrániť?

Richard Vámoš dopĺňa: „Z vlastnej skúsenosti odporúčam len systémy, ktoré chránia viac ako len jednu mechanickú časť v aute. Ideálne je, ak je to viacero častí na rôznych miestach. My sami sme vyvinuli takýto typ zabezpečenia, ktorý sa za viac ako 16 rokov doteraz nikomu nepodarilo prekonať.“

A o aký systém ide?

Ide o jedinečný zabezpečovací systém VAM: 6-cestný elektromechanický systém, ktorý blokuje v aute naraz až 6 vecí. Imúnny je voči použitiu rušičky GPS/GSM/GPRS signálu, čítačky kódov či diaľkových ovládaní. V aute s namontovaným VAM systémom zlodeji nevymenia ani spínaciu skrinku, riadiacu jednotku motora, palubnú dosku a nebudú môcť ani použiť duplikát kľúča.

VAM systém 5 fotografií v galérii VAM systém Zdroj: VAM system s.r.o

VAM systém je možné namontovať do každého typu auta, takže ním pohodlne ochránite svoj Mercedes, Audi, ale aj Volkswagen. Určité obmedzenia sú len pri autách vyrábaných pred rokom 2000 a u veteránov kvôli nedostatočnému elektronickému systému.

Viac výhod zabezpečovacieho systému VAM nájdete na webe: http://www.autoalarm-vamos.sk.

-- inzercia platená --


Najnovšie články
Ford GT: Pýcha značky zhorela do tla

Český automobilový priemysel zaznamenal rekordný minulý rok, keďže sa vyrobilo vyše 1,4 milióna nových áut. Pochopiteľne sa to odrazilo aj na zárobkoch...

Česi vlani vyrobili rekordný počet áut

Pokochať sa pohľadom na podarené tuningové auto, tomu neodolá snáď žiadny motoristický fanúšik. V niektorých prípadoch by sme si však radšej vypichli oči...

Tuning: Najgýčovejší Mercedes-Benz histórie?

Malý japonský off-road sa drží klasického receptu, okrem retro vzhľadu má rebrinový rám, pohon štyroch kolies a redukčnú prevodovku.

Suzuki Jimny: Prvé oficiálne fotografie

Zatýkanie vysoko postavených manažérov veľkých firiem nebýva častým zvykom. V prípade šéfa Audi Ruperta Stadlera však hrozilo ovplyvňovanie svedkov a marenie...

Šéf Audi sa snažil ovplyvňovať svedkov

Volkswagen reaguje na čoraz prísnejšie emisné normy snahou o vytvorenie aliancií a partnerstiev. Jedno také chce navrhnúť Fordu a malo by sa týkať zlúženia...

VW chce s Fordom vyrábať dodávky

Prototypy elektromobilu sa momentálne nachádzajú v Španielsku, v minulosti ich nemecká automobilka skúšala v mnohých ďalších štátoch.

Mercedes-Benz: Ako testuje model EQC?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×