Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Range Rover: Plug-in hybrid aj pre obra

Najväčšie SUV anglického výrobcu prešlo decentným faceliftom, má nové sedadlá a centrálnu konzolu s dvomi dotykovými obrazovkami.
32 12.10.2017 / Marek Pokrývka

Len pred niekoľkými dňami Range Rover informoval svet o modernizácii typu Sport, ktorý sa dizajnovo priblížil najmladšiemu členovi rodiny menom Velar. Prevzal od neho štýl svetiel i niekoľko interiérových riešení. Hlavnou novinkou však bol model P400e, ktorý kombinuje silu benzínu a elektrickej energie. S touto technikou prichádza v rámci omladenia aj vlajková loď britskej značky.

Range Rover dostal svetlá pripomínajúce mladší typ Velar 32 fotografií v galérii Range Rover dostal svetlá pripomínajúce mladší typ Velar Zdroj: Range Rover

Automobilka sa rozhodla neotáľať a v rýchlom slede zverejnila detaily aj o facelifte svojho najväčšieho SUV. Z dizajnového hľadiska šlo o decentný proces. Range Rover dostal jemne upravené nárazníky, masku chladiča a duo veľkých výfukových koncoviek, hlavnú rolu však hrali svetlá. Vzadu je jemne upravená diódová grafika. Svetlomety sú výrazne prepracované a disponujú technológiou Pixel.

Range Rover Sport prešiel modernizáciou

Britská automobilka Range Rover si pripravila facelift pre obľúbený model Sport. Viacero prvkov prevzal od svojho menšieho súrodenca s názvom Velar.

Vo vnútri nasleduje vlajková loď menších bratov. Má teda inovovanú centrálnu konzolu, na ktorej sa okrem displeja multimediálneho systému objavila aj druhotná dotyková obrazovka slúžiaca prioritne na ovládanie klimatizácie. Anglický výrobca toto riešenie volá Touch Pro Duo. Interiér okrem toho disponuje upravenými panelmi dverí, odlišným voličom prevodovky a tiež novými prednými sedadlami, ktoré sa dajú nastaviť v 24 smeroch. Zmenili sa tiež zadné sedačky s možnosťou naklápania o 40 stupňov. Angličania osviežili aj digitálny prístrojový panel a rozšírili zoznam palubných technológií.

Okrem dizajnu sa SUV inšpirovalo menším bratom aj v interiéri 32 fotografií v galérii Okrem dizajnu sa SUV inšpirovalo menším bratom aj v interiéri Zdroj: Range Rover

Range Rover okrem toho prichystal plug-in hybrid aj pre svojho obra. Spojenie prepĺňaného dvojlitra s elektromotorom aj tu produkuje 297 kW (404 k), nezmenil sa ani dojazd 51 kilometrov bez emisií. Pre vyššiu hmotnosť sú však jemne horšie dynamické parametre. Šprintovanie z 0 na 100 km/h zaberie veľkému SUV 6,8 sekundy a jeho maximálna rýchlosť dosahuje 220 km/h. Ešte krajšie čísla má model SVAutobiography Dynamic. V rámci faceliftu dostal väčšie svaly, namiesto maxima 404 kW (550 k) disponuje špičkou 415 kW (565 k). Stovku dokáže pokoriť v priebehu 5,1 sekundy.


Najnovšie články
Slováci stále najviac obľubujú Škodu

Po druhej generácii elektromobilu Nissan absolvovala testy dvojica noviniek Ford a Volvo, obe získali perfektné hodnotenia.

Euro NCAP: Päť hviezd pre Focus aj XC40

Hoci emisná aféra stojí Volkswagen nemalé peniaze, jeho víťazné ťaženie to nezastavilo. V prvom polroku zlomil svoj predchádzajúci rekord v počte predaných áut.

VW má za sebou rekordný polrok

Britský superšport poháňa 3,5-litrový šesťvalec Ford EcoBoost, automobilka hovorí o maxime na úrovni 404 kW (550 k).

Noble M500: Angličan s americkým srdcom

Výrobca airbagov Takata síce zbankrotoval, do problémy s jeho airbagmi stále pretrvávajú. Automobilky totiž musia kompenzovať poškodených zákazníkov...

Ford odškodní klientov pre airbagy Takata

Na Slovensku často vznikajú aj fascinujúce veci, na ktoré môžeme byť hrdí. Jedným z nich môže byť znovuzrodenie Tatry 603X Coupé, ktorá sa mohla stať jedným...

Kupé Tatry: Návrat slovenského klenotu?

Úhrady mýta pre nákladné vozidlá u nás stúpajú. V prvej polovici sa vybralo vyše 100 miliónov eur, čo je takmer o päť percent viac než v rovnakom období...

Štát vybral na mýte vyše 100 miliónov eur
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×