Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Volkswagen Virtus: Polo ako malý sedan

Vozidlo so stupňovitou zadnou časťou má mať rázvor náprav natiahnutý o zhruba 10 centimetrov a atmosférický motor.
1 1 príspevok 12.10.2017 / Marek Pokrývka

Na európskych trhoch patria klasické štvordverové autá skôr k menej predávaným, prím hrajú najmä hatchbacky a SUV. V iných regiónoch je však situácia opačná. Mnohé automobilky preto pripravujú regionálne verzie svojich produktov s odlišnými karosériami a Volkswagen v tomto smere nie je výnimkou. V trende evidentne plánuje pokračovať.

Polo so štvordverovou karosériou sa má v Južnej Amerike volať Virtus

Nemecký gigant predáva v mnohých častiach sveta svoj populárny typ Polo ako malý sedan. Keďže tento reprezentant segmentu B prešiel nedávno generačnou výmenou, rovnaký proces možno čakať aj pri jeho odrode so stupňovitou zadnou časťou. Prvý pohľad na ňu ponúka náčrt zverejnený na sociálnej sieti. S ním prichádza aj prekvapujúca informácia, vozidlo má čakať zmena mena.

Volkswagen Polo: Golf má vážného konkurenta

PRVÁ JAZDA Polo vstupuje do šiestej kapitoly úspešného príbehu. Po novom prichádza v podstate ako skutočné „dospelácke“ auto – porovnanie s prvou generáciou doslova vyráža dych. Ešte šokujúcejšia je...

Skica zverejnená na sociálnej sieti ukazuje, že prednú časť známu zo šiestej generácie hatchbacku VW spojí so zadkom trochu pripomínajúcim veľký Arteon. Malý sedan má mať rázvor náprav natiahnutý o zhruba 10 centimetrov a 1,6-litrový atmosférický motor. Do predaja vraj príde v januári, pilotným trhom bude Brazília. Na nej sa predstaví pod označením Virtus. Ten má platiť pre celú Južnú Ameriku, v iných častiach planéty si štvordverové Polo možno ponechá pôvodný názov.


Najnovšie články
Kupé Tatry: Návrat slovenského klenotu?

Úhrady mýta pre nákladné vozidlá u nás stúpajú. V prvej polovici sa vybralo vyše 100 miliónov eur, čo je takmer o päť percent viac než v rovnakom období...

Štát vybral na mýte vyše 100 miliónov eur

Špeciálne vozidlo disponujúce 4,7-litrovým motorom dosiahne stovku za 4,2 sekundy a jeho najvyššia rýchlosť je 274 km/h.

Aston Martin postavil osemvalcový Cygnet

Čínska stránka publikovala fotografie, ktoré ukazujú druhý karosársky variant medveďa bez kamufláže. Uvádza aj technické údaje.

Škoda Kodiaq GT: České SUV-kupé naživo

Talianskemu elektromobilu prorokujú dobre informované zdroje nekompromisné dynamické schopnosti, stovku zhltne pod dve sekundy.

Pininfarina avizuje elektrický hyperšport

Priechody pre chodcov sa výraznejšie nemenili už poriadne dlho. Môže nevídaná revolúcia prísť napríklad z Ruska? V Kazani sa objavili 3D priechody pre chodcov.

Nový typ priechodu z Ruska: Je nebezpečný?

Opel doteraz nebol v centre pozornosti vyšetrovania v súvislosti s emisným škandálom. Situácia sa však zmenila a úrady začínajú preverovať aj jeho systémy...

Dieselgate: Opel v centre pozornosti
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×