Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Porsche 911 GT3 Touring: Náhrada za 911 R

AUTOSALÓN
Nový balík odkazuje na rovnomenné vybavenie ponúkané v roku 1973 pri legende menom Carrera RS. Automobilka si zaň nepýta žiaden príplatok.
8 8 príspevkov 13.09.2017 / Marek Pokrývka

Na vlaňajšom ženevskom autosalóne Porsche potešilo mnohých konzervatívnych fanúšikov. Ikonickú deväťstojedenástku predstavilo vo verzii R, ktorá priniesla atmosférických 500 koní a manuálnu prevodovku. Po jej limitovanej sérii tisíc exemplárov sa len tak zaprášilo. Kupé sa okamžite stali zberateľskými kúskami, za ktoré si predajcovia pýtajú astronomické sumy. Výrobca sa situáciu rozhodol riešiť.

Porsche 911 GT3 dostalo vo Frankfurte balík Touring 8 fotografií v galérii Porsche 911 GT3 dostalo vo Frankfurte balík Touring

Frankfurt priniesol v týchto dňoch debut nového balíka Touring pre ostrý model GT3, ktorý je akousi náhradou za vypredané vyhotovenie R. Názvom odkazuje na rovnomenné vybavenie ponúkané v roku 1973 pri legende menom Carrera RS. Jeho najvýraznejším špecifikom je absencia obrovského prítlačného krídla, ktoré nahradil vysúvací kúsok z variantov Carrera so zvýšenou odtrhovou hranou. Namiesto mriežky s ním susedí sieťovina s označením. Kupé okrem toho nemá zatmavené svetlá. Civilnejší vzhľad sa snaží dosiahnuť aj strieborným lemom okien či pochrómovanými koncovkami výfuku, no všetky tieto prvky možno na želanie obliecť späť do čiernej.

Porsche 911 GT3 prináša späť manuál

Zuffenhausen odhalil počas aktuálneho ženevského autosalóna omladený variant kupé so štvorlitrovým motorom.

V interiéri Zuffenhausen upravil materiály. Alcantaru na mnohých plochách nahradila koža, stred sedadiel je čalúnený textilom. Volant má decentne vyznačenú stredovú polohu. Technika sa nemenila, pohon naďalej zabezpečuje štvorlitrový plochý šesťvalec naladený na 368 kW (500 k). K dispozícii je výhradne s manuálnou prevodovkou. Tým sa zásadne líši od klasiky, ktoré od jarného faceliftu ponúka zákazníkom voľbu medzi mechanikou a dvojspojkou PDK. Zrýchlenie z pokoja na stovku za 3,9 sekundy je identické. Maximálna rýchlosť trochu klesla, dosahuje 316 km/h namiesto pôvodných 320 km/h.

Najvýraznejším špecifikom je absencia prítlačného krídla 8 fotografií v galérii Najvýraznejším špecifikom je absencia prítlačného krídla

Porsche 911 GT3 s balíkom Touring si už momentálne možno objednať. Mnohých záujemcov iste poteší, že nemecká automobilka si zaň nepýta žiaden príplatok. Na domácom trhu stojí športové vozidlo rovnakých 152 416 eur ako štandardná gé-té-trojka. A na rozdiel od drahej limitovanej verzie 911 R ide o bežný sériový model, pri ktorom sa netreba obávať rýchleho rozchytania všetkých kusov.


Najnovšie články
Najväčší elektromobil sveta: Je ako elektráreň

Mladí neskúsení vodiči patria z hľadiska nehodovosti medzi najrizikovejšie skupiny. Nedostatok skúseností často vynahradzujú preceňovaním svojich schopností...

Máte čerstvý vodičák? Pozor na tieto chyby!

Inovatívny model GLC F-Cell spája vodík a elektrinu. Dosahuje výkon 147 kW (200 k), na elektrinu prejde 49 kilometrov a má kombinovaný dojazd 437 km.

Mercedes-Benz GLC F-Cell ide do výroby

Hoci polícia počas svojich avizovaných akcií neustále chytá nezodpovedných vodičov, tento víkend a akcia zameraná na alkohol tento trend narušila. Policajti...

Deň zodpovednosti: Žiadny vodič pod parou

Na svete sú prvé vizualizácie úprav elektromobilu. Kalifornská spoločnosť ho plánuje znížiť a pripravuje preň agresívnejší bodykit.

Tesla Model 3 sa určite nevyhne tuningu

Dizajn novinky je verný konceptu prezentovanému počas minulého roka, všimnúť si na ňom možno názov balíka R-Design i označenie T5.

Volvo XC40: Malé SUV predčasne odhalené

Pozrieť si najnovšie autá a pritom ušetriť? Exkluzívne, ako jediný motoristický časopis na Slovensku, vám AUTO BILD daruje vstupenku na autosalón v Nitre...

Vstupenka na autosalón v Nitre len v AUTO BILDE
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×