Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Honda CR-V príde do Európy ako hybrid

Prototyp nového SUV má benzínový dvojliter pracujúci v Atkinsonovom cykle, elektromotor a samostatný generátor. Klasická prevodovka chýba.
4 08.09.2017 / Marek Pokrývka

Počas vlaňajšieho automobilového veľtrhu v Los Angeles stiahla Honda plachtu z piatej generácie typu CR-V. Medzičasom ju začala v Spojených štátoch aj predávať. Starý kontinent si na nové vozidlo ešte chvíľu počká, na blížiacom sa frankfurtskom autosalóne bude prezentovaný jeho predsériový prototyp. SUV pritom príde do Európy ako hybrid.

Honda CR-V piatej generácie vo forme hybridného prototypu 4 fotografií v galérii Honda CR-V piatej generácie vo forme hybridného prototypu Zdroj: Honda

Japonská automobilka teda v našich končinách predstaví verziu, ktorá ešte nezačala ponúkať v Amerike ani na domácom trhu. O pohone novinky zatiaľ neprezradila presné parametre. Spomína prítomnosť benzínového dvojlitra i-VTEC pracujúceho v Atkinsonovom cykle, elektromotora slúžiaceho na pohon a samostatného generátora. Prekvapením je absencia klasickej prevodovky.

Honda CR-V ide v stopách typu Civic

Piata generácia SUV dostala do vienka výraznejší dizajn, nižšiu hmotnosť a benzínový turbomotor so zdvihovým objemom 1,5 litra.

Hybridnému prototypu chýbajú výfukové koncovky, čomu bol prispôsobený nárazník. Ani predný dielec sa nevyhol úpravám. Od komponentu známeho z verzie predávanej v USA sa odlišuje, klasické okrúhle hmlovky nahradili pásy diód. Prítomnosť zmiešanej techniky prezrádza štítok na predných blatníkoch. Honda už tradične neukázala interiér, jeho odhalenie si necháva na prezentáciu štandardnej sériovej verzie. Tá sa pravdepodobne odohrá na jar v Ženeve.


Najnovšie články
Jetta spojí dizajnom duo T-Roc a Arteon

Predvianočné obdobie sa nesie v znamení stresu a hektického zháňania darčekov. Preplnené parkoviská pri obchodných centrách sú miestom, kde sa tento stres...

Vianočný stres: Vyhnite sa chybe pri parkovaní

Japonská značka získala svoj titul z Nordschleife späť. Jej samuraj naďalej jazdí ako utrhnutý z reťaze, no je použiteľnejší než predchodca.

Test Civic Type R: Staronový kráľ revíra

Vozidlo kategórie L5e má pôdorys 2,4 x 0,85 metra, hydropneumatický podvozok, dva elektromotory a jednovalcový spaľovací agregát.

PSA pracuje na mestskom aute budúcnosti

BMW sa v novembri darilo v Ázii, ale aj v USA. Lákadlom bolo nové vozidlo päťkového radu, ktoré sa postupne dostáva do predaja v čoraz viac regiónoch.

Predaj koncernu BMW v novembri vzrástol o 5,2 %

Britské kupé stojí na rovnakom základe ako model 720S, no má extrémnu aerodynamiku, nižšiu hmotnosť, silnejší motor a špecifický podvozok.

McLaren Senna: Pocta velikánovi Formuly 1

Nemecká spoločnosť začína ponúkať dielec, ktorý nijak nemení funkčnosť piatych dverí. Za všetko môže symetria.

Startech: Bizarná úprava pre Discovery
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×