Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Galéria: Najhoršie tuningové autá Slovákov

FOTO
Proti gustu žiaden dišputát. Okrídlená veta platí aj v dnešnej dobe, ale aj ona musí poznať svoje hranice. Vnímanie krásy je síce subjektívne, no tieto vozidlá sa nepáčia snáď nikomu.
29 103 príspevkov 01.08.2017 / Filip Kadlečík

Tuning ako taký sa u nás rozmohol najmä vďaka dvom fenoménom predchádzajúcej dekády. Rozhodujúci vplyv mala jednoznačne séria Rýchlo a zbesilo. Tá vo svojich začiatkoch kládla veľký dôraz práve na legálne i nelegálne upravené stroje. Olej do ohňa potom priliala spoločnosť Electronic Arts, ktorá v roku 2003 predstavila herný titul Need For Speed: Underground.

Mnohým majiteľom týchto vozidiel nemožno uprieť kus práce, ktorý vložili do svojich tátošov - takto vytuningovaná Škoda Felicia, Peugeot 206, Volkswagen Passat a iné sa však už dnes nenosia Zdroj: FB Najtrápnejšie tuningové pokusy 29 fotografií v galérii Mnohým majiteľom týchto vozidiel nemožno uprieť kus práce, ktorý vložili do svojich tátošov - takto vytuningovaná Škoda Felicia, Peugeot 206, Volkswagen Passat a iné sa však už dnes nenosia Zdroj: FB Najtrápnejšie tuningové pokusy Zdroj: Najtrápnejšie tuningové pokusy

Po veľkom úspechu hry i filmu sa tuning začal z televízorov a počítačových obrazoviek dostávať aj na naše cesty. Spočiatku išlo najmä o to, aby vaše auto bolo čo najvýraznejšie. Obrovské spojlery, výrazné nálepky či neónové farby laku boli na dennom poriadku. Čím bol váš špeciál “uletenejší”, tým väčšiu pozornosť komunity si mohol získať.

Treba podotknúť, že úpravou často prechádzalo aj pohonné ústrojenstvo či podvozky tuningových vozidiel. Vždy však prevažovali najmä technicky menej náročné a lacnejšie optické úpravy. V súčasnosti sa už tuning uberá iným smerom. Automobily sú decentnejšie, nesnažia sa na seba tak výrazne upozorňovať.

>>> Všetky nepodarené tuningové autá nájdete v galérii <<<

Samozrejme, výnimky sa nájdu aj dnes. Za všetky stačí spomenúť napríklad niektoré výtvory firiem Mansory či Hamann. Ako môžete vidieť v našej galérii, o extravagantné kúsky, ktoré sú za hranicou dobrého vkusu, nie je núdza ani na našich cestách. Na sociálnej sieti Facebook tieto slovenské "diela" mapuje stránka “Najtrápnejšie tuningové pokusy” a odvádza kus dobrej práce.

Mansory Levante: Gýč alebo karbónový luxus?

Mansory nepatrí práve k tým úpracom, ktorí auto upravia decentne. Nemecká tuningová spoločnosť zanecháva na vozidlách poriadne výrazný podpis. Tentokrát si do parády zobrali nové SUV Maserati...

Mnohé výtvory, ktoré sa na túto stránku dostanú, sú totiž nielenže nevkusné, ale môžu byť aj nebezpečné. Najmä tie, ktoré majú extrémne komplikované predné nárazníky, by sa pri kolízii s chodcom rozhodne neosvedčili. Pochybovať sa dá aj o celkovom technickom stave niektorých bizarných automobilov. V každom prípade, bez ohľadu na vnímanie krásy, sú tieto vozidlá už prežitkom.


Najnovšie články
Dendrobium D-1: Predátor poháňaný elektrinou

Českí umelci aplikovali na karosériou modelov i3 a i8 státisíce zrniek zlatého prachu, výsledok má pripomínať nočnú oblohu.

Česi vytvorili pre dvojicu BMW lak zo zlata

Jedno z najúspešnejších malých vozidiel sveta čoskoro dostane už svoju piatu generáciu. Veľká premiéra sa odohrá na jeseň, my však máme prvé informácie už...

Renault Clio: Prvé detaily o piatej generácii

Súdny proces s Volkswagenom zasiahol aj jeho najväčšieho dodávateľa Bosch. Súd mu totiž nariadil uvoľniť interné dokumenty, vrátane písomnej komunikácie s VW.

Dieselgate: Bosch musí zverejniť dokumenty

Hoci tradične je česká Škoda na Slovensku najpopulárnejšia, v kategórii SUV vyzerá rebríček inak. Na prvom mieste v júni aj za celý prvý polrok boduje Suzuki...

Vitara si udržiava popularitu

Woking prezradil, že zrýchlenie z pokoja na stovku zaberie novinke 2,9 sekundy. Maximálna rýchlosť ostrého Angličana je 328 km/h.

McLaren 600LT sa vyrovná svojmu bratovi

Zamestnanci martinskej fabriky VW spolu s odbormi žalujú vedenie Volkswagen Slovakia za diskrimináciu v súvislosti s finančnými benefitmi.

Martinskí zamestnanci VW žalujú vedenie
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×