Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Renault Mégane R.S. zo všetkých uhlov

Patentové obrázky jasne ukazujú tvary hot-hatchu. Trochu netradične môžeme vidieť aj vzhľad kolies či architektúru zadných LED svetiel.
11 4 príspevky 17.07.2017 / Marek Pokrývka

Mediálna kampaň na nový Mégane R.S. sa síce začala ešte koncom marca a jej súčasťou bola aj verejná prezentácia maskovaného prototypu počas pretekov F1 v Monaku, no kompletného odhalenia sme sa ešte nedočkali. Reálne tvary auta zatiaľ načrtla iba neoficiálna fotka zadnej časti. Teraz si ho môžeme poobzerať zo všetkých uhlov, na internet totiž unikli patentové materiály.

Renault neustrážil tvary chystaného modelu Mégane R.S. 11 fotografií v galérii Renault neustrážil tvary chystaného modelu Mégane R.S. Zdroj: Worldscoop

Na francúzskom fóre Worldscoop bola zverejnená séria obrázkov, ktorá celkom jasne ukazuje tvary hot-hatchu. Nejde pritom len o samotný bodykit. Okrem dizajnu predného nárazníka, nafúknutých blatníkov (vpredu odvetrávaných) či zadného difúzora predeleného lichobežníkom výfuku môžeme netradične vidieť aj vzhľad kolies. Zvykom nie sú ani farebné svetlá či brzdové strmene.

Mégane R.S. prezrádza ďalšie detaily

Francúzsky hot-hatch bude dostupný s dvomi verziami podvozka. Okrem toho bude mať systém 4Control, teda riadenú zadnú nápravu.

Na celkom presnú predstavu o vzhľade modelu Mégane R.S. síce tieto podklady úplne stačia, no jeden z užívateľov fóra ich doladil k ešte reálnejšiemu obrazu. Doplnil všetky chýbajúce dieliky skladačky. Karoséria tak dostala žltú farbu, na oboch koncoch sa objavili logá značky a maska chladiča okrem neho obsahuje aj označenie verzie. Posledným dotykom bolo rozžiarenie svetiel.

Používateľ francúzskeho fóra priblížil obrázky k realite 11 fotografií v galérii Používateľ francúzskeho fóra priblížil obrázky k realite Zdroj: Worldscoop

Práve koncové osvetľovacie jednotky sú zaujímavým prvkom, v porovnaní dielcami použitými na aktuálnom päťdverovom hatchbacku sú totiž odlišné. Výrazná je najmä číra spodná časť. Diódová architektúra je okrem toho hranatejšia, čo bude pravdepodobne súčasť faceliftu celého modelového radu. Rovnaké zadné svetlá má totiž dostať aj o priečku nižšie postavený model GT.

Aktuálny špičkový variant sa taktiež objavil medzi uniknutými patentovými materiálmi, pripravovaný model R.S. v nich nebol osamotený. Dvojica bude mať vzadu evidentne rovnaké súbory diód. Okrem toho dostane prepracovaný predný nárazník, ktorý má v porovnaní s tým súčasným o niečo väčšie bočné vstupy vzduchu. O technických úpravách zatiaľ nevieme nič.

V rámci faceliftu dostane Mégane GT odlišné zadné svetlá 11 fotografií v galérii V rámci faceliftu dostane Mégane GT odlišné zadné svetlá Zdroj: Worldscoop

V súčasnosti nie je jasné, koľko budeme ešte čakať na kompletnú premiéru nového hot-hatchu. Renault však o ňom už prezradil niekoľko detailov. Mégane R.S. má disponovať riadením zadných kolies, dvomi verziami podvozka a podľa zákulisných zdrojov bude jeho dvojlitrový benzínový motor naladený na 221 kW (300 k). Naživo sa má novinka predviesť vo Frankfurte.


Najnovšie články
Chiron: Z továrne vyšiel kus s číslom 100

Tlakovanie pneumatík dokáže byť najmä pre neskúsených šoférov otravné. V prípade Nissanu sú obavy minulosťou, výrazne ich totiž uľahčuje.

Nissan: Dofukovanie gúm nikdy nebolo ľahšie

Odbory vstúpili do štrajkovej pohotovosti po tom, ako s vedením nevedeli zosúladiť predstavy o sume a percente zvýšenia. 

Odborári v trnavskej automobilke chcú štrajkovať

Štvrtá generácia luxusného SUV by mala vzniknúť na architektúre CLAR, ktorá prinesie vyššiu tuhosť a zároveň nižšiu hmotnosť.

Nové BMW X5: Mediálna kampaň sa začala

niektoré modely dieselových áut budú mať zakázaný vjazd do dvoch úsekov dvoch ulíc v štvrti Altona.

Hamburg uvádza obmedzenia pre naftové autá

Bezpečnosť dieťaťa vo vozidle nemožno podceňovať a teda ani výber vhodnej autosedačky. Autokluby ADAC a ÖAMTC v tejto sezóne otestovali 23 modelov a väčšina...

Test autosedačiek: Jedna je extrémne nebezpečná

Vlajkovú loď francúzskej značky sme preverili s novým 1,8-litrovým benzínom, ktorý pôvodne debutoval pod kapotou kupé Alpine A110.

Test Renault Espace TCe 225: Dobré srdce
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×