Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Ferrari Daytona Spyder: Kráska mieri do dražby

VIDEO
Pod kladivko mieri automobilový skvost, Ferrari 365 GTB/4 Daytona Spyder z roku 1972 má obrovský potenciál. Talianska kráska by mohla cenovkou prekročiť miliónovú hranicu.
18 2 príspevky 19.06.2017 / Filip Kadlečík

Určite sa nezaradí do prominentnej spoločnosti najdrahších historických vozidiel, no pôvabom a krásou patrí na vrchol automobilového priemyslu. Reč je o Ferrari 365 GTB/4 Daytona Spyder z roku 1972, ktoré sa nachádza vo výnimočnom stave. Od roku 1983 ho vlastní tá istá rodina, teraz sa krásky rozhodla zbaviť.

Krásnu vizáž exteriéru dopĺňa zrenovovaný interiér, táto Daytona Spyder sa ale nemusí hanbiť ani za technický stav 18 fotografií v galérii Krásnu vizáž exteriéru dopĺňa zrenovovaný interiér, táto Daytona Spyder sa ale nemusí hanbiť ani za technický stav Zdroj: RM Auctions

Očakáva sa, že dvojsedadlový roadster by sa hodnotou mohol prehupnúť cez hranicu milión eur. Špeciálny punc mu okrem výroby limitovanej na 120 kusov dodáva dlhoročný majiteľ a zároveň fakt, že väčšiu časť svojho života strávilo medzi štyrmi stenami garáže. V chládku a prítmí stálo dve desaťročia. Nedávno prešlo veľkou renováciou a vek 45 rokov by mu tipoval len málokto.

Červená karoséria, vrátane výklopných svetlometov, je vo vynikajúcom stave a to isté platí aj o béžovo čalúnenom interiéri, ktorý poteší oči každého automobilového klasika. Nenachádzajú sa v ňom žiadne displeje či iné súčasné módne výstrelky. Tvoria ho len dôležité komponenty potrebné pre jazdu. Jediným “moderným” prvkom je autorádio zabudované v stredovom tuneli.

Sto miliónov za auto? Toto je seriózny adept

Titul najdrahšieho auta v histórii si už dlhší čas podávajú rôzne veterány zo stajne Ferrari. Teraz je k dispozícii žrebec, ktorý môže prekonať všetky doterajšie rekordy a zaútočiť na hranicu 100 000...

Nového majiteľa šarmantný Talian poteší aj z hľadiska jazdy. Má totiž nezávislé zavesenie kolies, päťstupňovú prevodovku, no najmä vidlicový dvanásťvalec so zdvihovým objemom 4,4 l a šiestimi karburátormi Weber. Srdce roadstera produkuje 263 kW (358 k) a vydáva podmanivo hutný zvuk. Vychutnať si ho môžete na priloženom videu, kde sa síce predvádza iný exemplár, no pohonnú jednotku má zhodnú.


Najnovšie články
Obrovské prekvapenie: V garáži našli superauto

Vďaka pohonu všetkých kolies ponúka horúce kombi raketové rozjazdy a viac stability v zákrutách, ale je smädnejšie a trochu menej zábavné.

Test Leon ST Cupra 300: Oplatí sa 4Drive?

Kia Stinger GT je zjavom sama o sebe. So svojim 3,3 litrovým šesťvalcom a elegantným dizajnom je očarujúcim autom už na prvý pohľad. Tuneri z West Coast...

Kia Stinger GT: Prvý seriózny tuning v USA

Päťdverové kupé si ponechalo dynamickú siluetu i základné proporcie, no ergonómiu interiéru a množstvo technológií prebralo od á-osmičky.

Audi A7 ide po stopách vlajkovej lode

Už začiatkom októbra sa zistilo, že finálne kontroly vozidiel robili v niektorých prípadoch inšpektori bez osvedčenia. Teraz sa problém ešte rozšíril...

Nissan pozastaví výrobu áut pre japonský trh

Americký tuner naznačuje, že jeho Venom F5 možno dosiahne 300 míľ za hodinu. Hyperšport bude mať premiéru na výstave SEMA.

Hennessey opäť vyzýva Bugatti na duel

Severský automobil vhodne kombinuje eleganciu s imidžom zálesáka a ponúka dobrú priechodnosť terénom len s časťou nevýhod triedy SUV.

Test Volvo V90 CC: Luxusný kompromis
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×