Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Ferrari Daytona Spyder: Kráska mieri do dražby

VIDEO
Pod kladivko mieri automobilový skvost, Ferrari 365 GTB/4 Daytona Spyder z roku 1972 má obrovský potenciál. Talianska kráska by mohla cenovkou prekročiť miliónovú hranicu.
18 2 príspevky 19.06.2017 / Filip Kadlečík

Určite sa nezaradí do prominentnej spoločnosti najdrahších historických vozidiel, no pôvabom a krásou patrí na vrchol automobilového priemyslu. Reč je o Ferrari 365 GTB/4 Daytona Spyder z roku 1972, ktoré sa nachádza vo výnimočnom stave. Od roku 1983 ho vlastní tá istá rodina, teraz sa krásky rozhodla zbaviť.

Krásnu vizáž exteriéru dopĺňa zrenovovaný interiér, táto Daytona Spyder sa ale nemusí hanbiť ani za technický stav 18 fotografií v galérii Krásnu vizáž exteriéru dopĺňa zrenovovaný interiér, táto Daytona Spyder sa ale nemusí hanbiť ani za technický stav

Očakáva sa, že dvojsedadlový roadster by sa hodnotou mohol prehupnúť cez hranicu milión eur. Špeciálny punc mu okrem výroby limitovanej na 120 kusov dodáva dlhoročný majiteľ a zároveň fakt, že väčšiu časť svojho života strávilo medzi štyrmi stenami garáže. V chládku a prítmí stálo dve desaťročia. Nedávno prešlo veľkou renováciou a vek 45 rokov by mu tipoval len málokto.

Červená karoséria, vrátane výklopných svetlometov, je vo vynikajúcom stave a to isté platí aj o béžovo čalúnenom interiéri, ktorý poteší oči každého automobilového klasika. Nenachádzajú sa v ňom žiadne displeje či iné súčasné módne výstrelky. Tvoria ho len dôležité komponenty potrebné pre jazdu. Jediným “moderným” prvkom je autorádio zabudované v stredovom tuneli.

Sto miliónov za auto? Toto je seriózny adept

Titul najdrahšieho auta v histórii si už dlhší čas podávajú rôzne veterány zo stajne Ferrari. Teraz je k dispozícii žrebec, ktorý môže prekonať všetky doterajšie rekordy a zaútočiť na hranicu 100 000...

Nového majiteľa šarmantný Talian poteší aj z hľadiska jazdy. Má totiž nezávislé zavesenie kolies, päťstupňovú prevodovku, no najmä vidlicový dvanásťvalec so zdvihovým objemom 4,4 l a šiestimi karburátormi Weber. Srdce roadstera produkuje 263 kW (358 k) a vydáva podmanivo hutný zvuk. Vychutnať si ho môžete na priloženom videu, kde sa síce predvádza iný exemplár, no pohonnú jednotku má zhodnú.


Najnovšie články
Elektrický Aston Martin príde v roku 2019

Je iróniou osudu, že Volkswagen, ktorý okrem iného impérium vybudoval na motoroch so skratkou TDI, môže byť tým, kto diesel nakoniec aj pochová. Oplatí sa ešte...

Dilema: Oplatí sa vôbec ešte kúpiť naftové auto?

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na stredu 28. júna 2017. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Modifikovaný hatchback po okruhu naháňa silnejší superšport, v komplikovanejších sekciách dobieha náskok a často mu visí za nárazníkom.

Nordschleife: Mégane R.S. a McLaren 12C

Opäť sme si vyskúšali malého zábavného Angličana, no tentokrát so zimným obutím. Podľa očakávania prinieslo horšie jazdné vlastnosti i vyššiu spotrebu.

Test MINI Cooper S: Šibal má rád leto

Koncom leta ponúkne spoločnosť Bonhams na predaj až sedem automobilov slúžiacich ako homologizačné špeciály obávanej súťažnej kategórie.

Výnimočná šanca: Výpredaj áut skupiny B

V centre floridskej metropoly bude stáť 66-poschodová stavba plná luxusných apartmánov, ktorá je výsledkom partnerstva s lokálnym developerom.

Aston Martin chystá v Miami mrakodrap
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×