Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Ferrari Daytona Spyder: Kráska mieri do dražby

VIDEO
Pod kladivko mieri automobilový skvost, Ferrari 365 GTB/4 Daytona Spyder z roku 1972 má obrovský potenciál. Talianska kráska by mohla cenovkou prekročiť miliónovú hranicu.
18 2 príspevky 19.06.2017 / Filip Kadlečík

Určite sa nezaradí do prominentnej spoločnosti najdrahších historických vozidiel, no pôvabom a krásou patrí na vrchol automobilového priemyslu. Reč je o Ferrari 365 GTB/4 Daytona Spyder z roku 1972, ktoré sa nachádza vo výnimočnom stave. Od roku 1983 ho vlastní tá istá rodina, teraz sa krásky rozhodla zbaviť.

Krásnu vizáž exteriéru dopĺňa zrenovovaný interiér, táto Daytona Spyder sa ale nemusí hanbiť ani za technický stav 18 fotografií v galérii Krásnu vizáž exteriéru dopĺňa zrenovovaný interiér, táto Daytona Spyder sa ale nemusí hanbiť ani za technický stav Zdroj: RM Auctions

Očakáva sa, že dvojsedadlový roadster by sa hodnotou mohol prehupnúť cez hranicu milión eur. Špeciálny punc mu okrem výroby limitovanej na 120 kusov dodáva dlhoročný majiteľ a zároveň fakt, že väčšiu časť svojho života strávilo medzi štyrmi stenami garáže. V chládku a prítmí stálo dve desaťročia. Nedávno prešlo veľkou renováciou a vek 45 rokov by mu tipoval len málokto.

Červená karoséria, vrátane výklopných svetlometov, je vo vynikajúcom stave a to isté platí aj o béžovo čalúnenom interiéri, ktorý poteší oči každého automobilového klasika. Nenachádzajú sa v ňom žiadne displeje či iné súčasné módne výstrelky. Tvoria ho len dôležité komponenty potrebné pre jazdu. Jediným “moderným” prvkom je autorádio zabudované v stredovom tuneli.

Sto miliónov za auto? Toto je seriózny adept

Titul najdrahšieho auta v histórii si už dlhší čas podávajú rôzne veterány zo stajne Ferrari. Teraz je k dispozícii žrebec, ktorý môže prekonať všetky doterajšie rekordy a zaútočiť na hranicu 100 000...

Nového majiteľa šarmantný Talian poteší aj z hľadiska jazdy. Má totiž nezávislé zavesenie kolies, päťstupňovú prevodovku, no najmä vidlicový dvanásťvalec so zdvihovým objemom 4,4 l a šiestimi karburátormi Weber. Srdce roadstera produkuje 263 kW (358 k) a vydáva podmanivo hutný zvuk. Vychutnať si ho môžete na priloženom videu, kde sa síce predvádza iný exemplár, no pohonnú jednotku má zhodnú.


Najnovšie články
Audi A1: Drobec dostal nabrúsenú fazónu

Farmári z viacerých regiónov Slovenska smerujú do Bratislavy tromi trasami: z Michaloviec, Námestova a Veľkého Medera. Hoci polícia avizovala niektoré...

Protest farmárov: Obrňte sa trpezlivosťou

Automobilka v týchto dňoch odhalila tretí variant crossoveru, pre ktorý bude ponúkať dva akumulátory. Pôjde o najrýchlejšieho člena modelového radu.

Niro na elektrinu: Kedy príde do predaja?

Volkswagen potvrdil, že v súvislosti s vyšetrovaním emisného škandálu vyšetrovatelia zadržali šéfa Audi Ruperta Stadlera.

Dieselgate: Šéfa Audi zadržala polícia

Superšporty vyrábajú výlučne prestížne automobilky. Čo keby však majú takéto autá v ponuke aj bežné značky? Mohli by vyzerať napríklad takto.

7 bežných áut v podobe luxusných superšportov

Aféra dieselgate síce ešte ani zďaleka nekončí, no minimálne podľa predajných čísiel sa zdá, že Volkswagen sa z najhoršieho otriasol. V máji predal viac áut...

VW sa otriasol, jeho predaj stúpa

Ceny palív v celej Európe klesli, Slovensko nie je výnimkou. Ďalší vývoj bude závisieť od stretnutia významných ropných krajín: buď budeme tankovať lacnejšie,...

Budú palivá lacnejšie, alebo sa nedoplatíme?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×