Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Audi R8 Spyder aj v silnejšej verzii Plus

Najmladší člen štvorčlennej rodiny superšportu prichádza s exkluzívnym lakom, jednodielnym spojlerom a stádom 610 žrebcov.
10 2 príspevky 17.06.2017 / Marek Pokrývka

Druhu generáciu Audi R8 svet spoznal začiatkom roka 2015. Na rozdiel od originálu dostala výhradne desaťvalec, no už od uvedenia si zákazníci môžu vyberať z dvoch naladení. Okrem štandardu s maximom 397 kW (540 k) je v ponuke aj model ponúkajúci 449 kW (610 k). Ten nesie označenie Plus a doteraz bol vyhradený pre kupé. V silnejšej verzii však teraz výrobca predstavuje aj Spyder.

Audi R8 Spyder akceleruje na stovku za 3,3 sekundy 10 fotografií v galérii Audi R8 Spyder akceleruje na stovku za 3,3 sekundy

Pätnásť mesiacov po newyorskej premiére otvoreného exemplára je teda štvorčlenná rodina ikony štyroch kruhov kompletná. Jej najmladší člen prichádza s výrazným zeleným lakom, ktorý je preň exkluzívny. Množstvo karbónových alebo čiernych akcentov korešpondujúcich s tmavými diskami kolies (priemer 19 alebo 20 palcov) už poznáme aj z uzatvoreného variantu.

Audi R8 prichádza s textilným zvrškom

Nemecký superšport sa zbavil pevnej strechy, podobne ako pri predchodcovi ju nahradilo elektricky ovládané plátno.

Malý rozdiel medzi plusovými exemplármi nájdeme v zadnej časti. Namiesto veľkého prítlačného krídla na dvoch nožičkách je totiž novinka vybavená iba skromnejšie dimenzovaným jednodielnym spojlerom, čo si vyžiadala odlišná aerodynamika otvorenej karosérie. Interiér elitného produktu nemeckej značky neprešiel žiadnymi zmenami. Je však bohato vybavený, pričom v štandarde nájdeme okrem škrupinových sedadiel napríklad aj karbónovo-keramické brzdy.

Na nemeckom trhu stojí nový roadster 207 500 eur 10 fotografií v galérii Na nemeckom trhu stojí nový roadster 207 500 eur

Audi R8 Spyder Plus váži v pohotovostnom stave 1 587 kilogramov, oproti štandardnému roadsteru je teda ľahšie o 25 kíl. Pohon zabezpečuje známy 5,2-litrový desaťvalec disponujúci stádom 610 žrebcov. Nový nemecký superšport rozcválajú na stovku za 3,3 sekundy a dych im dôjde pri tempe 328 km/h. Najdôležitejším číslom je však cena. Na nemeckom trhu je stanovená na 207 500 eur, zákazníci ochotní ju zaplatiť sa na svojho nového miláčika môžu tešiť koncom leta.


Najnovšie články
Elektrický Aston Martin príde v roku 2019

Je iróniou osudu, že Volkswagen, ktorý okrem iného impérium vybudoval na motoroch so skratkou TDI, môže byť tým, kto diesel nakoniec aj pochová. Oplatí sa ešte...

Dilema: Oplatí sa vôbec ešte kúpiť naftové auto?

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na stredu 28. júna 2017. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Modifikovaný hatchback po okruhu naháňa silnejší superšport, v komplikovanejších sekciách dobieha náskok a často mu visí za nárazníkom.

Nordschleife: Mégane R.S. a McLaren 12C

Opäť sme si vyskúšali malého zábavného Angličana, no tentokrát so zimným obutím. Podľa očakávania prinieslo horšie jazdné vlastnosti i vyššiu spotrebu.

Test MINI Cooper S: Šibal má rád leto

Koncom leta ponúkne spoločnosť Bonhams na predaj až sedem automobilov slúžiacich ako homologizačné špeciály obávanej súťažnej kategórie.

Výnimočná šanca: Výpredaj áut skupiny B

V centre floridskej metropoly bude stáť 66-poschodová stavba plná luxusných apartmánov, ktorá je výsledkom partnerstva s lokálnym developerom.

Aston Martin chystá v Miami mrakodrap
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×