Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mitsubishi Hyaku: Fiktívna oslava jubilea

Elektricky poháňané kupé schopné autonómnej jazdy vytvoril v digitálnom prostredí nezávislý dizajnér Gabor Farkas.
16 19.05.2017 / Marek Pokrývka

V tomto roku sa okrúhlych stých narodenín dožíva Mitsubishi. Japonská značka si túto príležitosť chce pripomenúť modernou verziou svojho prvého automobilu, ktorá bude postavená na platforme sériového modelu Outlander PHEV. Pravdepodobne nepôjde o jedinú pripomienku významného výročia. Gabor Farkas si myslí, že by si to zaslúžilo aj nejaký koncept.

Meno projektu Hyaku v japončine označuje číslo sto 16 fotografií v galérii Meno projektu Hyaku v japončine označuje číslo sto

Nezávislý maďarský dizajnér vytvoril pri príležitosti okrúhleho dátumu vlastný projekt. Jeho fiktívna oslava jubilea dostala meno Hyaku, ktoré v japončine označuje číslo sto. Pod jednoduchým názvom sa skrýva elektricky poháňané kupé schopné autonómnej jazdy. Má minimalistické línie karosérie. V  prednej časti siahol tvorca po charakteristickom tvarovaní známom ako Dynamic Shield, klasická maska chladiča však chýba a svetlomety sú tvorené malými skupinami diód.

Mitsubishi oživí svoje úplne prvé vozidlo

Replika veterána bude mať modernú techniku, jej základom sa stane model Outlander PHEV. Svojím vzhľadom má pripomínať predka.

Mitsubishi Hyaku pôsobí dosť nekonvenčne, čo platí aj pre zadné partie. Interiér je rozvrhnutý pomerne štandardne. Má štíhlu palubnú dosku, pred ktorou je centrálna konzola tvorená veľkým dotykovým displejom. Druhá obrazovka je pred vodičom. Keďže ide o rýdzu fantáziu vytvorenú v digitálnom prostredí, žiadne technické parametre Farkas neuvádza.


Najnovšie články
Test Ford Edge: Splnený americký sen

ri predpokladanom trvaní tendra v lehote 12 mesiacov by sa tak podľa jeho slov mohol úsek začať stavať v roku 2022 a hotový by mohol byť v roku 2026.

Posledný úsek D1: Súťaž až v roku 2021

Číslami z exaktne meraného testu dynamiky sa pýcha britskej automobilky dostáva do spoločnosti omnoho drahších modelov.

McLaren 720S sa vyrovná hyperšportom

Nemecká firma prezentovala ďalšiu verziu vozidla, ktorá svoju podstatu prezrádza názvom MHX 800. Z osemvalca vyžmýkal špecialista presne 605 kW (823 k).

Monštruózne BMW dostalo ešte viac výkonu

Dynamický kórejský sedan štandardne roztáča zadné kolesá, kladie dôraz na jazdné vlastnosti a môže mať výkon až 272 kW (370 k).

Genesis G70 lezie do kapusty Nemcom

Podľa spravodajského servera portfolio.hu kabinet už pracuje na príprave zákona o tzv. e-mobilite i jeho vykonávacích predpisoch.

Maďarská vláda nakúpi 200 elektromobilov

Temperamentný taliansky sedan, v ktorého DNA by sa dal vystopovať aj vplyv Ferrari, sa postavil proti ostrému nemeckému kupé. Kto zvíťazí v pretekoch na úplne...

Giulia QV vs. C 63 S Coupé: Súboj na okruhu
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×