Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Lynk & Co 03 stojí na platforme Volvo

Dizajnový prototyp vyzerá byť pripravený na sériovú výrobu. Zachoval si charakteristický vzhľad a má spoločný základ s kompaktným SUV.
16 21.04.2017 / Marek Pokrývka

V prvej polovici apríla prebehli internetom fotografie bližšie nešpecifikovaného konceptu s logami mladej čínskej firmy Lynk & Co. Predpokladalo sa, že ide o predobraz chystaného sedanu s označením 02. No situácia sa nakoniec vyvinula trochu inak. Dlhšie avizovaný štvordverový typ je nakoniec označený trojkou a debutoval v týchto dňoch na pôde šanghajského autosalóna.

Lynk & Co 03 vyzerá omnoho umiernenejšie než štúdia 02 16 fotografií v galérii Lynk & Co 03 vyzerá omnoho umiernenejšie než štúdia 02

Domáci vystavovateľ hovoril v prípade svojho exponátu o dizajnovom prototype, no ten vyzerá byť pripravený na sériovú výrobu. Najmä v porovnaní s divokou štúdiou nesúcou číslo dva. Vozidlo pôsobí omnoho umiernenejšie, dynamický šmrnc prameniaci z nízko položenej strechy a prehnane veľkých kolies je minulosťou. Neprekvapí ani absencia štvorice krídlových dverí.

Bude sedan Lynk & Co 02 takýto odvážny?

Koncept čínskej značky má zaujímavý vzhľad, ktorý je okorenený diódovou technikou a štyrmi krídlovými dverami. Karoséria nemá B-stĺpik.

Lynk & Co 03 si zachoval charakteristický vzhľad, s vlani predstaveným kompaktným SUV ho spája architektúra prednej časti, zahnutý tvar koncových svetiel či C-stĺpik pripomínajúci žraločiu plutvu. Povedomé rysy si môžeme všimnúť aj v interiéri. Rovnaký je volant, digitálny prístrojový panel a množstvo ovládačov, samotná palubná doska však má vlastné vyhotovenie.

Interiér sedanu má vlastné vyhotovenie palubnej dosky 16 fotografií v galérii Interiér sedanu má vlastné vyhotovenie palubnej dosky

Okrem štylistického slovníka spája dvojicu aj spoločný technický základ. Sedan teda taktiež stojí na platforme Volvo CMA, z čoho možno vyvodiť základnú ponuku motorov.  Novinka pravdepodobne dostane benzínové i naftové agregáty so švédskym pôvodom. Popri známych dvojlitroch má ísť o 1,5-litrové trojvalce a chýbať by nemal ani plug-in hybrid.


Najnovšie články
GT-R vs. Aventador: 2 400 koní v šprinte

Pick-upy v Európe začínajú byť čoraz viac v móde. Podstatne väčšiemu záujmu sa však stále tešia v USA. Dodge sa rozhodol zaplniť dieru na trhu a prišiel...

Ram Tungsten: Ultimátny americký luxus

PRVÁ JAZDA Ochutnali sme omladenú verziu ostrého španielskeho kompaktu a okrem nej sme si mohli vyskúšať aj ďalšie dve novinky.

Seat: Športovať vie Leon, Ateca aj Ibiza

Luxusné anglické kupé je oblečené do čierno-bielej kamufláže, má strešný nosič, prídavné reflektory a výkon 596 kW (810 k).

Jon Olsson dokončil výstredný Rolls-Royce

Segment crossoverov, resp. malých SUV začína obsadzovať čoraz viac veľkých hráčov. K nedávno predstaveným kórejským dvojičkám sa teraz pridáva Seat Arona...

Arona: Malé SUV Seatu sme si prezreli naživo

Zmena hlavného partnera britskej značky znamená časový odklad. Základom elektromobilu bude sériový typ, na cesty sa má dostať 155 vozidiel.

Elektrický Aston Martin príde v roku 2019

Je iróniou osudu, že Volkswagen, ktorý okrem iného impérium vybudoval na motoroch so skratkou TDI, môže byť tým, kto diesel nakoniec aj pochová. Oplatí sa ešte...

Dilema: Oplatí sa vôbec ešte kúpiť naftové auto?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×