Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Lynk & Co 03 stojí na platforme Volvo

Dizajnový prototyp vyzerá byť pripravený na sériovú výrobu. Zachoval si charakteristický vzhľad a má spoločný základ s kompaktným SUV.
16 21.04.2017 / Marek Pokrývka

V prvej polovici apríla prebehli internetom fotografie bližšie nešpecifikovaného konceptu s logami mladej čínskej firmy Lynk & Co. Predpokladalo sa, že ide o predobraz chystaného sedanu s označením 02. No situácia sa nakoniec vyvinula trochu inak. Dlhšie avizovaný štvordverový typ je nakoniec označený trojkou a debutoval v týchto dňoch na pôde šanghajského autosalóna.

Lynk & Co 03 vyzerá omnoho umiernenejšie než štúdia 02 16 fotografií v galérii Lynk & Co 03 vyzerá omnoho umiernenejšie než štúdia 02 Zdroj: Lynk & Co

Domáci vystavovateľ hovoril v prípade svojho exponátu o dizajnovom prototype, no ten vyzerá byť pripravený na sériovú výrobu. Najmä v porovnaní s divokou štúdiou nesúcou číslo dva. Vozidlo pôsobí omnoho umiernenejšie, dynamický šmrnc prameniaci z nízko položenej strechy a prehnane veľkých kolies je minulosťou. Neprekvapí ani absencia štvorice krídlových dverí.

Bude sedan Lynk & Co 02 takýto odvážny?

Koncept čínskej značky má zaujímavý vzhľad, ktorý je okorenený diódovou technikou a štyrmi krídlovými dverami. Karoséria nemá B-stĺpik.

Lynk & Co 03 si zachoval charakteristický vzhľad, s vlani predstaveným kompaktným SUV ho spája architektúra prednej časti, zahnutý tvar koncových svetiel či C-stĺpik pripomínajúci žraločiu plutvu. Povedomé rysy si môžeme všimnúť aj v interiéri. Rovnaký je volant, digitálny prístrojový panel a množstvo ovládačov, samotná palubná doska však má vlastné vyhotovenie.

Interiér sedanu má vlastné vyhotovenie palubnej dosky 16 fotografií v galérii Interiér sedanu má vlastné vyhotovenie palubnej dosky Zdroj: Lynk & Co

Okrem štylistického slovníka spája dvojicu aj spoločný technický základ. Sedan teda taktiež stojí na platforme Volvo CMA, z čoho možno vyvodiť základnú ponuku motorov.  Novinka pravdepodobne dostane benzínové i naftové agregáty so švédskym pôvodom. Popri známych dvojlitroch má ísť o 1,5-litrové trojvalce a chýbať by nemal ani plug-in hybrid.


Najnovšie články
Rýchla krádež: Mercedes zmizol za 20 sekúnd

Štvrtá generácia luxusného SUV by mala vzniknúť na architektúre CLAR, ktorá prinesie vyššiu tuhosť a zároveň nižšiu hmotnosť.

Nové BMW X5: Mediálna kampaň sa začala

niektoré modely dieselových áut budú mať zakázaný vjazd do dvoch úsekov dvoch ulíc v štvrti Altona.

Hamburg uvádza obmedzenia pre naftové autá

Bezpečnosť dieťaťa vo vozidle nemožno podceňovať a teda ani výber vhodnej autosedačky. Autokluby ADAC a ÖAMTC v tejto sezóne otestovali 23 modelov a väčšina...

Test autosedačiek: Jedna je extrémne nebezpečná

Vlajkovú loď francúzskej značky sme preverili s novým 1,8-litrovým benzínom, ktorý pôvodne debutoval pod kapotou kupé Alpine A110.

Test Renault Espace TCe 225: Dobré srdce

Moderné automobily sú plné asistenčných systémov, dostávajú sa už aj do najlacnejších modelov a čoskoro budú mnohé z nich povinnou výbavou. Používajú ich však...

Asistenčné systémy: Používajú ich vodiči?

Na záberoch zverejnených na sociálnych sieťach môžeme vidieť čierny a červený exemplár SUV, oba mali putovať do arabského sveta.

Cullinan: Prvé kusy už Rolls-Royce dodal
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×