Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Škoda Fabia: Slovenské ceny s trojvalcom

Litrové prepĺňané motory sú čoraz rozšírenejšie. Bolo len otázkou času, kedy si ich po Octavii pod kapotu vezme aj aktuálna generácia Fabie. Pozrite si s nami ceny bestselleru s novým agregátom.
2 25 príspevkov 21.04.2017 / Filip Kadlečík

Škodu Fabia už s benzínovým pohonným ústrojenstvom kúpite len s trojvalcovým agregátom. Na výber pritom máte z dvoch motorov, jedného atmosférického a jedného prepĺňaného, ktoré sú dostupné v štyroch rôznych výkonových naladeniach. Pred niekoľkými dňami Mladá Boleslav zverejnila ceny osvieženej ponuky modelu Fabia.

Zážihová verzia Fabie už bude dostupná len s litrovými trojvalcami 2 fotografie v galérii Zážihová verzia Fabie už bude dostupná len s litrovými trojvalcami Zdroj: Škoda

Najlacnejší prepĺňaný trojvalec 1.0 TSI vás vo vyhotovení Active vyjde na 10 810 eur. Prepĺňaný jednotka pritom ponúka výkon 70 kW (95k). Jeho nevýhodou je okrem menšej sily aj prítomnosť päťstupňovej manuálnej prevodovky. Podľa tabuľkových údajov automobilky by však napriek tomu mal mať rovnaký apetít ako výkonnejší variant.

Silnejšia verzia vyladená na 81 kW (110 k), je dostupná od 11 310 eur a spolupracuje so šesťstupňovým manuálom. Za príplatok 1 500 eur môže Fabia krútiaci moment na kolesá posielať prostredníctvom samočinnej dvojspojkovej skrine so siedmimi prevodovými stupňami. Najdrahší hatchback s agregátom 1.0 TSI si Škoda cení na 14 610 eur, za verziu Combi sa pripláca ešte 600 eur.

Zážihová verzia Fabie už bude dostupná len s litrovými trojvalcami 2 fotografie v galérii Zážihová verzia Fabie už bude dostupná len s litrovými trojvalcami Zdroj: Škoda

V základnej výbave ponúka Fabia šesť airbagov, množstvo stabilizačných systémov či typické simply clever riešenia. Stredný variant, Ambition, už pridáva aj dotykovú farebnú obrazovku Swing s uhlopriečkou 5”, elektricky ovládané predné okná či centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním.

Príplatok za verziu Style znamená, že bestseller bude naviac zvládať telefonovanie prostredníctvom rozhrania Bluetooth, bude disponovať lepšou audiosústavou, bezkľúčovým štartovaním či systémom Front Assist, ktorý upozorňuje na nebezpečie kolízie. Z komfortných prvkov sa oplatí spomenúť dažďový i svetelný senzor a vnútorné spätné zrkadlo s automatickým stmievaním.

Test Octavia 1.0 TSI: Downsizing môže uspieť

Škoda Octavia s motorom 1.0 TSI vyvolala pri svojom spustení na trh asi toľko vášní, ako najnovší facelift českého bestselleru. Aké má silné a slabé stránky? Na zúbok sme sa jej pozreli v redakčnom...

Naviac Škoda ponúky akčné pakety, napríklad Active Plus, ktorý prinesie klimatizáciu aj do najbežnejšej Fabie. Zaujímavý je aj Style Comfort, vďaka ktorému môže byť hatchback či kombi vybavené parkovacou kamerou, navigačným systémom Amundsen či bezkľúčovým odomykaním, zamykaním i štartovaním.


Najnovšie články
NDS začne sprejazdňovať križovatku Blatné na D1

Spot zameraný na prezentáciu režimu Corsa ukazuje multimediálny systém s obrázkom vozidla, ktoré bude mať extrémne agresívny vzhľad.

Lamborghini Urus: Super-SUV prezradené

Spor medzi fanúšikmi benzínových a dieselových agregátov je odvekou diskusnou témou. Zdá sa, že v budúcnosti ju môže nahradiť iná. Honda nám ukázala, že vodík...

Jazda s Hondou Clarity: Vodíkové auto v realite

Britské kupé vychádza z hliníkovej platformy väčšieho súrodenca, no prichádza výhradne so štvorlitrovým nemeckým osemvalcom.

Aston Martin Vantage uvádza svieži dizajn

Taliansky výrobca pretekárskeho náradia predstavil ľahké športové vozidlo s karbónovým monokokom a motorom uprostred.

Dallara Stradale: 400 koní a 855 kilogramov

Vizualizácie kalifornskej firmy ukazujú kupé kombinujúce súčasnosť s minulosťou, poháňa ho 500 vzduchom chladených koní.

Singer predstavil ultimátnu retro 911

V kalifornskej metropole spoznáme koncept FT-AC, ktorý zatiaľ zostáva zahalený rúškom tajomstva. Predznamenáva špeciálny Hilux?

Toyota avizuje pre LA drsný off-road
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×