Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Räikkönen osedlal Ferrari GTC4 Lusso T

TOP VIDEO
Fínsky jazdec tímu F1 prehnal v reklamnom spote vlani uvedený superšport po kľukatom asfalte, pričom ho vôbec nešetril.
1 1 príspevok 20.03.2017 / Marek Pokrývka

Pri niektorých značkách je marketing takmer zbytočný, keďže ich produkty sa takpovediac predávajú samy. Medzi výrobcami automobilov ide napríklad o Ferrari. Stroje so znakom vzpínajúceho sa koňa sú extrémne žiadané aj pri astronomických cenách, ale talianska firma napriek tomu ich prezentáciu nezanedbáva. Najnovšie sa na internete objavila reklama na vlani uvedený model GTC4 Lusso T. V spote ho osedlal Kimi Räikkönen, fínsky jazdec továrenského tímu v F1. V spote ho prehnal po kľukatom asfalte pri ceste na hokejový zápas. Superšport vôbec nešetril a výsledné video navyše okorenil poriadne dynamický strih.


Najnovšie články
Bavori avizujú zmenu: Plne digitálny kokpit

Po kombi prišiel rad na štvordverovú karosériu, od praktickejšieho príbuzného sa okrem stupňovitej zadnej časti nijak neodlišuje.

Lada Vesta: Terénny sedan ide do výroby

Európsky parlament poriadne pritvrdil v otázke testovania emisií vozidiel. Brusel dostane ďalšie právomoci, okrem iného bude môcť nariadiť stiahnutie áut...

EÚ poriadne pritvrdí kontroly emisií

Je v podstate známy fakt, že ak je motorista spokojný s určitou automobilovou značkou, zostane jej verný aj pri kúpe ďalšieho auta. Toto pravidlo platí aj...

Slováci sú verní jednej značke

Za polárnym kruhom sme preverili štvoricu noviniek japonskej automobilky. Pozreli sme sa, ako si so skutočne súvislou vrtsvou snehu a ľadu poradili štvorkolky...

Subaru na snehu: Ktoré je to najvšestrannejšie?

Bavorské kupé M2 odovzdáva štafetový kolík svojmu silnejšiemu modelu. Ten dostane do vienka niekoľko kozmetických úprav a turbo navyše.

BMW M2 Competition: Nástupca s novým srdcom

Opel sa dlhodobo snaží vrátiť k ziskovosti a teraz stúpa aj tlak zo strany nového materského koncernu PSA. Reorganizácia sa dotkne aj predajcov. Všetci...

Nečakané: Výpoveď pre všetkých dílerov Opel
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×