Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

BMW 5 Touring ponúka 570-litrový kufor

Vyhotovenie orientované na rodinu dizajnom neprekvapí, pôsobí pomerne dynamicky. Štandardne má vzduchové odpruženie zadnej nápravy.
31 4 príspevky 01.02.2017 / Marek Pokrývka

Vo vyššej strednej triede síce vládne sedan, no naprieč európskymi trhmi dosahuje slušné percentá predajnosti aj kombi. Mať v cenníku takúto karosériu je preto takmer povinnosť. Pri vlaňajšom uvedení siedmej generácie BMW radu 5 snáď nik nepochyboval, že debut päťdverovej verzie je len otázkou času. Niekoľko mesiacoch po jeho neoficiálnych vizualizáciách sa vozidlo stalo realitou.

Nové BMW radu 5 v praktickom variante Touring 31 fotografií v galérii Nové BMW radu 5 v praktickom variante Touring Zdroj: BMW

Vyhotovenie orientované na rodinu prichádza s tradičným označením Touring. Neprekvapí ani dizajnom, ktorý je viac-menej zhodný s východiskovým typom. Rovnakú štylistiku využívajú aj koncové svetlá. Odlišná je línia strechy i plocha presklenia, pričom zadné okno možno opäť vyklápať samostatne. Vďaka jeho skoseniu pôsobí aj praktický variant novej päťky pomerne dynamicky.

BMW radu 5: Ako anjel s diablom v tele

PRVÁ JAZDA Pod kapotou 340 burácajúcich koní, no okrem dynamickej jazdy sme si užili aj komfort a moderné technológie. Aká je nová bavorská päťka?

Bavor ponúka v zadnej časti 570-litrový kufor, v porovnaní s predchodcom teda objemovo narástol len decentne. Po sklopení zadných sedadiel je k dispozícii rovných 1 700 l. Lavica je štandardne delená v pomere 40:20:40, veko batožinového priestoru sa ovláda elektricky. V sériovej výbave je tiež vzduchové odpruženie zadnej nápravy s automatickou reguláciou svetlej výšky.

Batožinový priestor narástol objemovo len decentne 31 fotografií v galérii Batožinový priestor narástol objemovo len decentne Zdroj: BMW

BMW 5 Touring má byť ponúkané so štvoricou motorov. Základom bude naftový štvorvalec pod kapotou verzie 520d (140 kW/190 k), jeho silnejšiu alternatívu vytvorí objemnejší trojliter modelu 530d (195 kW/265 k). Podobnú hierarchiu má mať aj benzín. V jeho prípade hovoríme o variantoch 530i (185 kW/252 k) a 540i (250 kW/340 k), pričom všetky dostupné agregáty možno kombinovať s pohonom všetkých kolies xDrive. Predaj nového mníchovského kombi sa má začať v júni.


Najnovšie články
V Škode sa schyľuje k štrajku

Seat sa dnes chystá odhaliť viacero detailov o svojej novej značke. My sa na veľkej slávnosti zúčastníme naživo a zjavne tam nebude chýbať ani ostrá Cupra...

Prvá Cupra odhalená: 200-koňová Ibiza?

Od svojho príbuzného sa nemecký reprezentant odlišuje prednou časťou, lakovanými nárazníkmi, diskami kolies či volantom.

Opel Combo francúzske gény neskrýva

Toyota zvoláva desaťtisíce pickupov pre dva problémy, ktoré môžu mať pri nehode vážne dôsledky alebo dokonca nehodu spôsobiť.

Toyota zvoláva tisíce pickupov

Nabrúsené kupé ponesie prívlastok, ktorý v taliančine označuje pretekársku trať. Jeho tvary evidentne diktovalo prúdenie vzduchu.

Ferrari 488 Pista: Na okruhu ako doma

Elektromobil merajúci 5,11 metra má natiahnutú siluetu, obrovské kolesá a batériu s kapacitou 111 kWh. Stačiť má až na 665 kilometrov bez dobíjania.

Rodinu Volkswagen I.D. rozšíri liftback

Toyota pripravuje elektromotory, ktoré vyžadujú až o polovicu menej vzácnych kovov. Dôvodom sú obavy z nedostatku surovín, keďže automobilky rozširujú ponuku...

Toyota obmedzí vzácne kovy v e-autách
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×