Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Peugeot 3008: Interiér ako z prémiovej triedy

VIDEO
PRVÁ JAZDA Novinka z dielne Peugeot nás prekvapila svojim interiérom. Ponúka najmodernejšie technológie, výborné spracovanie, ale aj kvalitu materiálov. Neveríte? Presvedčte sa sami v našom videu.
19 42 príspevkov 25.11.2016 / Filip Kadlečík

Peugeot 3008 spravil obrovský skok dobrým smerom. Prakticky sa dá povedať, že s predchádzajúcou verziou tento automobil ani nemá cenu porovnávať. Dizajnu či jazdným vlastnostiam vozidla sme sa venovali už prednedávnom. Teraz prichádza na rad interiér. Interiér Peugeotu 3008 má nápad, je výborne vypracovaný a disponuje množstvom moderných technológií 19 fotografií v galérii Interiér Peugeotu 3008 má nápad, je výborne vypracovaný a disponuje množstvom moderných technológií

Kabína francúzskeho SUV si naozaj zaslúži špeciálnu pozornosť. Peugeot v nej totiž svetu predstavil úplne nový systém i-Cockpit. Pod týmto označením sa skrýva digitálny prístrojový panel, ktorá s prehľadom nahradí a dokonca aj predčí zaužívané analógové budíky. Vďačí za to najmä svojej všestrannosti, rýchlym reakciám, ale aj výbornému grafickému prevedeniu.

Bola by škoda venovať všetku pozornosť len novému systému, interiér toho totiž ponúka omnoho viac. V prvom rade treba vyzdvihnúť vynikajúce spracovanie jednotlivých prvkov. Snáď žiaden z nich nepôsobí lacným dojmom a svojou funkčnosťou i kvalitou sa nemilosrdne približujú na dostrel k nemeckej “svätej trojici”.

Peugeot 3008: Prerod na SUV sa podaril

PRVÁ JAZDA Kompaktné francúzske SUV do svojej triedy prináša nové technológie, no zároveň aj poriadnu dávku šarmu. Aké sú naše dojmy z auta?

Peugeot musíme pochváliť aj za to, že načúva svojim zákazníkom a v novom modeli 3008 je možné palubný systém z veľkej časti ovládať hadvérovými tlačidlami. Sedačky boli v nami testovanej verzii veľmi pohodlné, na diskomfort sa nemôžu sťažovať ani pasažieri v druhej rade sedadiel. A aký je kufor novinky? To zistíte v priloženom videu.


Najnovšie články
Nádherný Countach: Klasika jazdí vidiekom

Šesťvalcové kupé s komplexne prepracovanou karosériou malo podľa výrobcu zvládnuť domácu trať Hethel v rovnakom čase ako špeciál 3-Eleven.

Evora GT430: Najsilnejší Lotus histórie

Zákaz vjazdu dieselových áut do európskych miest môže poškodiť schopnosť automobiliek investovať do vývoja vozidiel s nulovými emisiami.

Zákazy vjazdu dieselov do miest nepomôžu

Zlodeji v každej krajine radi číhajú na turistov, ktorí sú ich ľahkými obeťami. Ponúkame niekoľko rád a tipov, ako sa vyhnúť nepríjemnostiam.

7 rád, ako sa vyhnúť na dovolenke zlodejom

Kupé disponuje porciou 496 kW (675 k), podvozkom s komponentmi KW a karbónovými dielcami. Disciplína 0-100 km/h mu trvá 2,7 sekundy.

Modrý šíp: Porsche 911 dosiahlo 344 km/h

Facelift kórejského vozidla je pomerne decentný, zmien však narátame dosť. V interiéri sa objavil odlišný volant či volič automatickej prevodovky.

Kia Sorento podstúpila malú modernizáciu

Najmenšie SUV severskej značky by malo zákazníkom ponúknuť široké možnosti na prispôsobenie vlastnému vkusu.

Volvo XC40 staví na kvalitné materiály
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×