Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mercedes-AMG C63 sa otvoril nebu

Špičková verzia kabrioletu napĺňa predpoklady prameniace z doteraz predstavených vyhotovení Céčka. Ponúkaná bude v dvoch naladeniach.
14 12 príspevkov 26.03.2016 / Marek Pokrývka

Ženeva znamenala ďalší prírastok v rodine stuttgartskej triedy C, pribudol do nej štýlový kabriolet. Ten vo veľkej miere vychádza z vlani uvedeného kupé. Mercedes-Benz ho uviedol s viacerými motorizáciami, no špičkový osemvalec ponechal iba uzatvorenému variantu. Táto situácia však nevydržala dlho. Na newyorskej pôde sa Mercedes-AMG C63 taktiež otvoril nebu.

Mercedes-AMG C63 v otvorenom vyhotovení 14 fotografií v galérii Mercedes-AMG C63 v otvorenom vyhotovení

Špičková verzia vozidla do bodky napĺňa predpoklady prameniace z doteraz predstavených vyhotovení Céčka. Karoséria s plátennou skladacou strechou je vybavená nafúknutými blatníkmi a agresívnejšie tvarovanými nárazníkmi. Špecifická je maska chladiča, lišta na veku batožinového priestoru i štvorica hranatých výfukových koncoviek. Disky sa taktiež zmenili. Na automobile nájdeme viacero označení, ktoré nechýbajú ani vo vnútri. Interiér môže byť vybavený škrupinovými sedadlami.

Céčko môže byť vybavené škrupinovými sedadlami 14 fotografií v galérii Céčko môže byť vybavené škrupinovými sedadlami

Kabriolet bude ponúkaný v dvoch naladeniach, rovnako ako ďalšie tri karosárske varianty s pečaťou Mercedes-AMG. V základe ponúkne výkon 350 KW (476 k). Voľba drsnejšieho vyhotovenia nesúceho písmeno S disponuje štvorlitrový biturbo osemvalec porciou 375 kW, teda 510 koní. Zároveň sa môže pochváliť samosvorným diferenciálom. Samozrejme, oba modely majú oproti klasickému otvorenému Céčku športovejšie nastavený podvozok a silnejší brzdový systém.

 Cenu športového kabrioletu sme sa ešte nedozvedeli 14 fotografií v galérii Cenu športového kabrioletu sme sa ešte nedozvedeli

Z dôvodu vyššej hmotnosti je novinka o niečo pomalšia než identicky motorizované kupé. Šprint z pokoja na stovku trvá slabšej verzii 4,2 sekundy, C63 S to zvláda o desatinu rýchlejšie. Maximálna rýchlosť je v prípade oboch modelov štandardne limitovaná na 250 km/h, no dá sa posunúť na cifru 280. Posledným dôležitým číslom je cena, tú sme sa však zatiaľ nedozvedeli. S veľkou pravdepodobnosťou sa bude pohybovať v teritóriu 80- až 90-tisíc eur.


Najnovšie články
Na diaľnici v strednom pruhu? Zbytočný risk

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na stredu 26. júla 2017. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Sébastien Ogier je superhviezdou kolotoča World Rally Championship. V spolupráci s firmou Red Bull si na chvíľu vyskúšal, aké je to sedieť v monoposte Formuly...

Superstar svetovej rely si vyskúšala Formulu 1

PRVÁ JAZDA Na vrchole bežnej ponuky značky Mercedes-Benz stojí legendárna limuzína s jednoduchým označením. Trieda S nedávno prešla modernizáciou a my sme už...

Mercedes-Benz S 560: Zabudnite na pedále

Tuner prizval do svojej garáže sedan E200 s klasickým bodykitom, ktorý okorenil. Benzínový motor vybavil prídavnou riadiacou jednotkou.

Brabus ladí aj štandardnú triedu E

Nabrúsený variant malého hatchbacku mení atmosférický motor za prepĺňaný, presné parametre zatiaľ nie sú známe.

Suzuki Swift dostalo verziu Sport

Nissan Micra tretej generácie rozhodne nepatrí k najkrajším ani najrýchlejším automobilom sveta. Aj zo škaredého káčatka sa však môže stať beštia, ktorá svojim...

Beštiálna Micra: Motor v strede a 680 koní?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×