Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mercedes-AMG C63 sa otvoril nebu

Špičková verzia kabrioletu napĺňa predpoklady prameniace z doteraz predstavených vyhotovení Céčka. Ponúkaná bude v dvoch naladeniach.
14 12 príspevkov 26.03.2016 / Marek Pokrývka

Ženeva znamenala ďalší prírastok v rodine stuttgartskej triedy C, pribudol do nej štýlový kabriolet. Ten vo veľkej miere vychádza z vlani uvedeného kupé. Mercedes-Benz ho uviedol s viacerými motorizáciami, no špičkový osemvalec ponechal iba uzatvorenému variantu. Táto situácia však nevydržala dlho. Na newyorskej pôde sa Mercedes-AMG C63 taktiež otvoril nebu.

Mercedes-AMG C63 v otvorenom vyhotovení 14 fotografií v galérii Mercedes-AMG C63 v otvorenom vyhotovení Zdroj: Marek Pokrývka

Špičková verzia vozidla do bodky napĺňa predpoklady prameniace z doteraz predstavených vyhotovení Céčka. Karoséria s plátennou skladacou strechou je vybavená nafúknutými blatníkmi a agresívnejšie tvarovanými nárazníkmi. Špecifická je maska chladiča, lišta na veku batožinového priestoru i štvorica hranatých výfukových koncoviek. Disky sa taktiež zmenili. Na automobile nájdeme viacero označení, ktoré nechýbajú ani vo vnútri. Interiér môže byť vybavený škrupinovými sedadlami.

Céčko môže byť vybavené škrupinovými sedadlami 14 fotografií v galérii Céčko môže byť vybavené škrupinovými sedadlami Zdroj: Marek Pokrývka

Kabriolet bude ponúkaný v dvoch naladeniach, rovnako ako ďalšie tri karosárske varianty s pečaťou Mercedes-AMG. V základe ponúkne výkon 350 KW (476 k). Voľba drsnejšieho vyhotovenia nesúceho písmeno S disponuje štvorlitrový biturbo osemvalec porciou 375 kW, teda 510 koní. Zároveň sa môže pochváliť samosvorným diferenciálom. Samozrejme, oba modely majú oproti klasickému otvorenému Céčku športovejšie nastavený podvozok a silnejší brzdový systém.

 Cenu športového kabrioletu sme sa ešte nedozvedeli 14 fotografií v galérii Cenu športového kabrioletu sme sa ešte nedozvedeli Zdroj: Mercedes

Z dôvodu vyššej hmotnosti je novinka o niečo pomalšia než identicky motorizované kupé. Šprint z pokoja na stovku trvá slabšej verzii 4,2 sekundy, C63 S to zvláda o desatinu rýchlejšie. Maximálna rýchlosť je v prípade oboch modelov štandardne limitovaná na 250 km/h, no dá sa posunúť na cifru 280. Posledným dôležitým číslom je cena, tú sme sa však zatiaľ nedozvedeli. S veľkou pravdepodobnosťou sa bude pohybovať v teritóriu 80- až 90-tisíc eur.


Najnovšie články
Honda Insight má jazdiť pod päť litrov

Pri kúpe diaľničnej známky musíte postupovať obozretne, nakoľko zmena chybne zadaných údajov je komplikovaná. Poradíme vám, na čo si dať pozor a ako...

Vyvarujte sa chýb pri kúpe diaľničnej známky

Francúzska značka začína byť silným hráčom na dôležitom indickom trhu. Model Kwid zaknihoval veľký úspech a Renault vraj chystá podobnú obdobnú novinku, ktorá...

Renault: Ešte lacnejšie SUV než Dacia Duster?

Francúzska automobilka Renault ukončila minulý rok s rekordnými číslami. Predaj potiahol región Ázie a Tichomoria, predovšetkým však Čína.

Renault v rekordérskej nálade

Polčasové zmeny zasiahli typ Active Tourer i jeho väčšieho brata. Prinášajú nielen osvieženú vizáž, ale aj dvojspojkovú prevodovku.

BMW modernizuje svoje kompaktné MPV

Neznámy milovník deväťstojedenástky zhromažďoval pod jednou strechou to najlepšie z ikonickej generácie 964. Čoskoro jeho kolekcia poputuje do aukcie.

Dražiť sa bude unikátna zbierka Porsche

Stredne veľké SUV prispieva k budovaniu mena švédskeho výrobcu, pyšný môže byť taktiež Volkswagen s tromi prvenstvami.

Najbezpečnejšou novinkou je Volvo XC60
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×