Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Kaege 911: Vizuálny klasik z karbónu

Nemecká spoločnosť vzala kupé generácie 993 a dala mu karosériu imitujúcu tvary historického Porsche. Interiér hovorí jasnou rečou darcu techniky.
23 4 príspevky 24.03.2016 / Marek Pokrývka

V ostatných rokoch motoristické médiá viackrát skloňovali meno Singer Vehicle Designs. Dôvodom boli špičkovo spracované renovácie starých Porsche 911, ktoré dostali modernejšiu techniku pri zachovaní originálneho štýlu. Tento recept evidentne nezostal bez konkurenčnej odozvy. S rovnakým postupom teraz prišla firma Kaege, ktorá má sídlo v Nemecku.

Kaege 911 má karbónovú karosériu imitujúcu originálne Porsche 23 fotografií v galérii Kaege 911 má karbónovú karosériu imitujúcu originálne Porsche

Táto spoločnosť vzala deväťstojedenástku generácie 993 a z kupé urobila vizuálneho klasika. Hlavným bodom programu bola karbónová karoséria imitujúca tvary historického Porsche. Od neho sa vo viacerých detailoch odlišuje, príkladom sú omnoho širšie zadné blatníky či číre svetlomety. Odlišné sú tiež kolesá či výfukový systém. Tieto detaily však nie sú výrazné, laika vozidlo ľahko oklame.

Od historického vozidla sa toto kupé odlišuje zadnými blatníkmi 23 fotografií v galérii Od historického vozidla sa toto kupé odlišuje zadnými blatníkmi

Interiér hovorí jasnou rečou darcu techniky, palubná doska prezrádza podstatne neskoršie datovanie než tvrdí zovňajšok. V tom pokračuje volant vybavený airbagom. Špecialisti z Kaege sa napriek tomu kabínu snažili priblížiť minulosti pomocou špecifického čalúnenia, prístrojov či autorádia Becker Mexico. Z hľadiska vybavenia pôvodná 911 o nič neprišla.

Palubná doska a volant prezrádzajú podstatne neskoršie datovanie 23 fotografií v galérii Palubná doska a volant prezrádzajú podstatne neskoršie datovanie

Pod zadnou kapotou sa skrýva viac-menej nezmenený motor. Ide o plochý atmosférický šesťvalec chladený vzduchom, ktorý dokáže vyprodukovať maximálny výkon 218 kW (296 k). Ten prenáša na zadné kolesá cez šesťstupňovú manuálnu prevodovku. Na dnešné pomery nejde o veľkú porciu, no v porovnaní s originálom je vozidlo podstatne rýchlejšie. Zároveň bude nepochybne aj drahšie. Predstavitelia nemeckej firmy však cenu renovácie a úprav oficiálne nevyčíslili.


Najnovšie články
Na diaľnici v strednom pruhu? Zbytočný risk

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na stredu 26. júla 2017. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Sébastien Ogier je superhviezdou kolotoča World Rally Championship. V spolupráci s firmou Red Bull si na chvíľu vyskúšal, aké je to sedieť v monoposte Formuly...

Superstar svetovej rely si vyskúšala Formulu 1

PRVÁ JAZDA Na vrchole bežnej ponuky značky Mercedes-Benz stojí legendárna limuzína s jednoduchým označením. Trieda S nedávno prešla modernizáciou a my sme už...

Mercedes-Benz S 560: Zabudnite na pedále

Tuner prizval do svojej garáže sedan E200 s klasickým bodykitom, ktorý okorenil. Benzínový motor vybavil prídavnou riadiacou jednotkou.

Brabus ladí aj štandardnú triedu E

Nabrúsený variant malého hatchbacku mení atmosférický motor za prepĺňaný, presné parametre zatiaľ nie sú známe.

Suzuki Swift dostalo verziu Sport

Nissan Micra tretej generácie rozhodne nepatrí k najkrajším ani najrýchlejším automobilom sveta. Aj zo škaredého káčatka sa však môže stať beštia, ktorá svojim...

Beštiálna Micra: Motor v strede a 680 koní?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×