Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Babráci za volantom opäť vyrazili do ulíc

VIDEO
Stačí trošku nepozornosti a pohotová kamera a hneď je človek hviezdou internetu, či už chce, alebo nechce. Presne tak, ako vodiči v nasledujúcich príbehoch.
3 príspevky 20.03.2016 / Redakcia AUTO BILD

Opatrnosti nikdy nie je dosť, niektorí vodiči si však povedať nedajú a iní, akoby problémy rovno priťahovali. Dnes sa môžeme pozrieť na šoféra off-roadu, ktorý vymietol všetky kúty trate, dve policajné posádky s horúcou hlavou, či netradičnú jazdu na motocykli. Uvidíme aj pretekárske auto s drobnou poruchou nápravy a cestný súboj, pri ktorom evidentne rozhodovala veľkosť. A ešte aj čosi navyše.

 

Nabudúce radšej pomalšie

Policajt musí byť muž činu, ktorý sa bez váhania vrhne do riešenia prípadu. A ešte by mohol aspoň trošku rozmýšľať, aby sa nemusel starať v prvom rade sám o seba.

Ako na upchaté cesty

Štúdie dopravných analytikov potvrdzujú, že hlavnou príčinou upchatých ciest počas špičky sú autá, ktoré sú zväčša obsadené len jednou, maximálne dvoma osobami. Táto cesta je takmer prázdna a keď s pozrieme kto na nej jazdí, hneď je zrejmé prečo.

Netradičná geometria

Variabilná geometria nápravy je snom mnohých konštruktérov a viacprvkovými zaveseniami si ho aspoň čiastočne plnia. Toto riešenie vyzerá byť mimoriadne účinné, pravdepodobne však ešte bude treba preveriť, či nemá aj nejaké skryté nedostatky.

Dojazd vo veľkom štýle

Prehnať sa plným mestským obchvatom s ručičkou tachometra blízko maxima je udalosť, ktorá stojí za zaznamenanie. To potom aj ten dojazd musí vyzerať efektne, len tak spomaliť by naozaj nebolo štýlové.

Doľava, doprava, hore, dolu

Na aute zachytené pásky, pôvodne vyznačujúce trať v teréne dokazujú, že vodič pri ceste na vrchol v maximálnej miere využil jej šírku. A pri ceste nadol ešte aj jej výšku a hĺbku.

Keď veľkosť rozhoduje

S malým autom sa v meste ľahšie parkuje, niekedy, ako napríklad v tomto prípade sa však hodí aj čosi väčšie a ťažšie. Nabudúce by si preto pre istotu mohli kúpiť aspoň autobus.

Ani majáky vždy nepomôžu

Naháňať motorku na mestskej ceste autom nie je práve jednoduché, aj keď má na streche majáky, ktorými si môže raziť cestu vpred. Zvodidlo im však určite neustúpi, ani keby k nim pridali aj sirénu.


Najnovšie články
Rolls-Royce chce zaujať aj na Slovensku

Volkswagen chce s čínskou automobilkou vytvoriť spoločný podnik a spustiť výrobu. Do novej továrne plánuje investovať miliardy eur.

VW plánuje výrobu v Číne

Kórejská automobilka len pred niekoľkými dňami v Detroite po prvýkrát predstavila model Stinger. Teraz sme sa s pravdepodobne najkrajším zástupcom značky Kia...

Stinger GT: Najkrajšiu Kiu sme videli naživo

Dvojlitrový turbomotor má výkon 170 kW (231 k) a krútiaci moment 350 Nm, ktorý štandardne putuje na všetky kolesá druhej generácie SUV.

Do rodiny JCW prichádza aj Countryman

Omladenie zasiahlo najmä prednú časť auta. Šesťvalec je minulosťou, pôvodný automat nahradila modernejšia desaťstupňová prevodovka.

Mustang pôsobí po facelifte agresívnejšie

Naftový model 520d má papierovú spotrebu iba 3,9 l/100 km. Mníchov okrem neho prináša zmeny aj pre rady 3,4 a 6.

Nová päťka v najhospodárnejšej verzii

Zohriať poriadne motor býva počas zimných mesiacov riadnym problémom. Pomôcť mu môžu aj prídavné clony pred chladičom, ktoré sa stávajú medzi vodičmi stále...

Prídavné clony chladiča: Pomôžu alebo uškodia?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×