Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mercedes-AMG GLC43 má výkon 367 koní

Šnúra pokračuje, trojcípa hviezda prinesie do New Yorku dynamické SUV, ktoré benzínový trojliter rozbehne na 100 km/h za 4,9 sekundy.
7 8 príspevkov 18.03.2016 / Marek Pokrývka

Koncom minulého roka prešiel modernizáciou malý roadster zo Stuttgartu, ktorý okrem upraveného mena dostal športovo ladenú verziu SLC43 s biturbo šesťvalcom. Rovnaké dvojčíslie krátko na to prevzalo Céčko (predtým C450 AMG). K jeho pôvodným variantom sa nedávno pridalo dvojdverové kupé a následne prišiel model Mercedes-AMG E43. Teraz šnúra pokračuje.

Mercedes-AMG GLC43 siahol po pôvodnej verzii biturbo trojlitra 7 fotografií v galérii Mercedes-AMG GLC43 siahol po pôvodnej verzii biturbo trojlitra

Trojcípa hviezda prezradila, že do New Yorku prinesie okrem silnej triedy E aj podobne ladenú odrodu typu GLC. Stredne veľké SUV siahlo po slabšej verzii známej pohonnej jednotky. Benzínový trojliter pod jeho kapotou má teda výkon 270 kW (367 k) a krútiaci moment 520 Nm, pričom tieto čísla spracúva modifikovaný deväťstupňový automat. Úpravami prešiel aj pohon všetkých kolies. Silu delí v pomere 31:69, pričom uprednostňuje zadnú nápravu.

Tento pohonný reťazec rozbehne dynamické SUV z pokoja na rýchlosť 100 km/h za 4,9 sekundy. Maximálne tempo vozidla je 250 km/h, pričom hovoríme o elektronickom limite. Mercedes-AMG GLC43 je štandardne vybavený vzduchovým pružením so špeciálne nastavenými adaptívnymi tlmičmi, inžinieri prepracovali nápravy, riadenie i brzdový systém.

Novinka je navonok pomerne decentná, vychádza z balíka AMG Line 7 fotografií v galérii Novinka je navonok pomerne decentná, vychádza z balíka AMG Line

Tak ako všetci členovia šesťvalcovej rodiny je aj novinka navonok pomerne decentná. Vychádza z balíka AMG Line, od ktorého sa odlišuje charakteristickými prvkami: maskou chladiča, delenými výfukovými koncovkami a devätnásťpalcovými diskami kolies so špecifickým dizajnom. V interiéri sa objavili športové sedadlá, sploštený volant či červené bezpečnostné pásy.


Najnovšie články
Insignia GSi: Rýchlejšia než predchodca

Tlak na nemecké automobilky neustáva a opäť to zrejme spustil Volkswagen. V dobrovoľnom priznaní totiž upozornil úrady na nelegálnu dohodu veľkých nemeckých...

Nemecké automobilky v 90. rokoch vytvorili kartel

V predaji je júlové číslo najpredávanejšieho motoristického magazínu na Slovensku. Čo všetko v novom vydaní AUTO BILDU nájdete?

Nový AUTO BILD: Tieto témy prináša júlové číslo

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na sobotu 22. júla 2017. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Šprinty na štvť míle sú odjakživa skôr doménou amerických muscle cars. Medzi nimi sa však zavše zjavia aj exoti, ktorých neradno podceňovať.

Výkon cez 2 000 koní: Najrýchlejšie Evo sveta

Mercedes-Benz je okrem luxusných osobných vozidiel známy aj off-roadovými strojmi, ktoré sa nezastavia takmer pred ničím. Za všetko hovorí dlhoročný úspech...

All-Terrain 4x4²: Lepší ako drsné G-čko?

Navneeth Kannan navrhol, ako by mohol japonský produkt vyzerať v roku 2025. Elektromobil čerpá zo súčasného štylistického jazyka značky.

Infiniti Q50 EV: Elektrická budúcnosť
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×