Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

SsangYong XLV odvezie 720 litrov batožiny

ZO ŽENEVY
Sedemmiestna verzia kórejského automobilu sa nekoná, z nárastu rozmerov ťažil v prvom rade kufor.
15 2 príspevky 09.03.2016 / Marek Pokrývka

Na tohtoročnom ženevskom autosalóne mal SsangYong predstaviť predĺženú verziu vlani odhaleného SUV s označením Tivoli, pri ktorej sa spomínali tri rady sedadiel. Jeho debut vo februári avizoval niekoľkými oficiálnymi skicami. Vozidlo síce na výstavisko Palexpo prišlo, ale pripravilo si jedno veľké prekvapenie. Sedemmiestna verzia kórejského automobilu sa totiž nekoná.

SsangYong XLV prišiel na ženevské výstavisko Palexpo 15 fotografií v galérii SsangYong XLV prišiel na ženevské výstavisko Palexpo

Nový model je pokrstený písmenami XLV, ktoré podľa výrobcu znamenajú eXciting Lifestyle Vehicle. Za týmto vznešeným označením sa skrýva nafúknuté Tivoli. Vozidlo je po C-stĺpik zhodné s kompaktným SUV, za ním však nasleduje zadná časť natiahnutá o 238 milimetrov. Upravený je okrem toho aj jej vzhľad. Výsledkom je, že zadok pôsobí neforemne a ku kráse veľmi nepridáva.

V natiahnutej karosérii teda tretí rad sedačiek nenájdeme, z nárastu exteriérových rozmerov ťažil v prvom rade kufor. Ten sa zväčšil celkom slušne. SsangYong XLV odvezie 720 litrov batožiny, čo je v porovnaní s 423 litrami východiskového auta citeľná zmena. Novinka navyše ponúka aj viac miesta pre pasažierov sediacich vzadu. Úprava pozície ich sedadiel je jedinou zmenou v interiéri.

Novinka ponúka viac miesta pre pasažierov i batožinu 15 fotografií v galérii Novinka ponúka viac miesta pre pasažierov i batožinu

Technická stránka kórejského vozidla zostala nedotknutá, výrobca ho bude ponúkať s dvomi 1,6-litrovými motormi. Atmosférický benzínový agregát dosiahne výkon 94 kW (128 k) a krútiaci moment 160 Nm, alternatívou k nemu bude turbodiesel s parametrami 85 kW (116 k) a 300 Nm. Predaj modelu XLV sa má podľa slov automobilky začať v máji.


Najnovšie články
77 miliónov v pohybe: Driftujúce Aston Martiny

Novú mníchovskú päťku sme podrobili skúške v druhom najvyššom variante a nevyhli sa porovnaniam s jeho priamym súperom.

Test BMW 540i: Radosť nielen z jazdy

Automobil dosahuje o 43% vyšší prítlak než východiskový model, viacero zmien urobila automobilka aj na podvozku.

Lotus uvádza najdrsnejší Exige histórie

Pod výsledky automobilovej divízie sa podpísal práve úspech nových modelov. Podľa PSA Group tržby z nových modelov zvýšili celkový objem tržieb o 3,7 %...

Tržby PSA vzrástli na vyše 13 miliárd eur

Karoséria vozidla dostala nafúknuté blatníky, ktoré vypĺňajú 22-palcové ráfiky. Detaily o technike si úpravca necháva pre seba.

TechArt Grand GT je rozšírená Panamera

Päťka dostala najsilnejší naftový šesťvalec. Štvordverovej verzii stačí 4,4 sekundy na dosiahnutie 100 km/h, čo je len o desatinu viac než pri M5.

BMW M550d má štyri turbodúchadlá

S jarným oteplením pribúdajú na cestách cyklisti. Aj pre nich však platí zákon o premávke, no v prvom rade musia dbať na vlastnú bezpečnosť.

Vodič vs. cyklista: Aké majú práva a povinnosti?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×