Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Lexus LC sa na ulici určite nestratí

ZO ŽENEVY
Japonské športové kupé pôsobí vďaka mnohým ostrým tvarom ako magnet na oči. Hybridu stačí na šprint 0-100 km/h menej než päť sekúnd.
27 22 príspevkov 07.03.2016 / Marek Pokrývka

Medzi premiérami prítomnými pod strechou výstaviska Palexpo sa nachádzal aj Lexus LC500h. Šlo o hybridnú verziu športového kupé, ktoré malo svoju premiéru pôvodne v Detroite. Teraz si odbilo debut na starom kontinente. Sériový model vychádzajúci z úžasného konceptu LC-LF spred piatich rokov sme počas autosalóna nemohli odignorovať a prezreli si ho naživo.

Lexus LC500h naživo na výstavisku Palexpo 27 fotografií v galérii Lexus LC500h naživo na výstavisku Palexpo

Ako nám už naznačili oficiálne fotografie, Lexus LC sa na ulici určite nestratí. Dizajn tohto japonského kupé je skutočne extravagantný. Na ceste od štúdie po sériovú výrobu sa zmenil minimálne, v perleťovej modrej farbe vďaka tomu pôsobí ako magnet na oči. Môžu za to najmä mnohé ostré tvary. Geometrické potreby sa pri jeho návrhu evidentne zapotili a výsledok stojí za to.

Interiér sľubuje dávku luxus a moderné technológie 27 fotografií v galérii Interiér sľubuje dávku luxus a moderné technológie

Do interiéru vozidla sme sa síce zatiaľ nestihli posadiť, ale na oficiálnych fotografiách sľubuje poriadnu dávku luxusu a moderné technológie. Všimnúť si tu možno dotykové ovládanie multimediálneho systému i množstvo kvalitne vyzerajúcich materiálov.

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

Z obrázkov je tiež jednoznačný dôraz na pohodlie vpredu sediacich pasažierov. Kabína má konfiguráciu 2+2, pričom vodič a spolujazdec majú k dispozícii kreslá s výrazným bočným vedením.

Multi Stage Hybrid System dosahuje výkon 264 kW 27 fotografií v galérii Multi Stage Hybrid System dosahuje výkon 264 kW

Ako sme sa už v minulosti dozvedeli, zmiešaný pohon modelu LC500h dosahuje najvyšší výkon 264 kW (359 k). Kupé by malo stačiť na šprint 0-100 km/h menej než päť sekúnd. Hybrid je teda napriek slušnému silovému hendikepu takmer rovnako rýchly ako osemvalcový model. Vodičovi pritom batéria typu Li-ion umožní aj rýdzo elektrickú prevádzku. Ako funguje Multi Stage Hybrid System v praxi ukáže čas, zaujímavá bude najmä jeho reálna spotreba.


Najnovšie články
Fascinujúca evolúcia Range Roveru na videu

Na viedenskom autosalóne sme mali možnosť zoznámiť sa nielen s novými vozidlami značky, ale aj šéfdizajnérom Gilesom Taylorom.

Rolls-Royce chce zaujať aj na Slovensku

Volkswagen chce s čínskou automobilkou vytvoriť spoločný podnik a spustiť výrobu. Do novej továrne plánuje investovať miliardy eur.

VW plánuje výrobu v Číne

Kórejská automobilka len pred niekoľkými dňami v Detroite po prvýkrát predstavila model Stinger. Teraz sme sa s pravdepodobne najkrajším zástupcom značky Kia...

Stinger GT: Najkrajšiu Kiu sme videli naživo

Dvojlitrový turbomotor má výkon 170 kW (231 k) a krútiaci moment 350 Nm, ktorý štandardne putuje na všetky kolesá druhej generácie SUV.

Do rodiny JCW prichádza aj Countryman

Omladenie zasiahlo najmä prednú časť auta. Šesťvalec je minulosťou, pôvodný automat nahradila modernejšia desaťstupňová prevodovka.

Mustang pôsobí po facelifte agresívnejšie

Naftový model 520d má papierovú spotrebu iba 3,9 l/100 km. Mníchov okrem neho prináša zmeny aj pre rady 3,4 a 6.

Nová päťka v najhospodárnejšej verzii
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×