Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Bratislavský drobec Up! výrazne dospel

ZO ŽENEVY
Na prvý pohľad sú zmeny mestského hatchbacku minimálne, no v skutočnosti ich je celkom dosť. Vozidlo vďaka nim pôsobí zrelšie než doposiaľ.
11 8 príspevkov 07.03.2016 / Marek Pokrývka

Krátko pred otvorením brán ženevského autosalóna zverejnil Volkswagen všetky detaily týkajúce sa omladenej verzie typu Up!, ktorý vyrába na našom území. Mestský hatchback prešiel úpravami dizajnu i techniky. Už pri pohľade na oficiálne fotografie na nás pôsobil vyzretejšie a živá obhliadka na pôde výstaviska Palexpo to potvrdila. Bratislavský drobec výrazne dospel.

Omladená verzia typu Volkswagen Up! na ženevskom autosalóne 11 fotografií v galérii Omladená verzia typu Volkswagen Up! na ženevskom autosalóne

Facelift tohto vozidla nebol nijako radikálny, skôr naopak. Na prvý pohľad sú zmeny minimálne. V skutočnosti ich je celkom dosť a výsledkom toho je odlišná aura obklopujúca malý model VW. Najmä v prípade predstavenej verzie. Tá stála na sedemnásťpalcových diskoch kolies a žltý lak dopĺňala viacerými pochrómovanými prvkami, vrátane decentnej výfukovej koncovky.

Volant z Golfu padne do ruky lepšie než dielec používaný predtým 11 fotografií v galérii Volant z Golfu padne do ruky lepšie než dielec používaný predtým

Hlavnou zmenou v interiéri je volant, ktorý Up! prevzal z väčšieho Golfu. V porovnaní s hravo vyzerajúcim dielcom používaným predtým padne do ruky podstatne lepšie.

Okrem toho sme si všimli zopár extra prvkov vybavenia, ktorých absencia mohla v minulosti potenciálnych zákazníkov odradiť. Volkswagen sa to rozhodol zmeniť. Do vozidla tak implementoval napríklad nový multimediálny systém a automatickú klímu. Vďaka ovládaniu týchto prvkov pôsobí centrálna konzola na palubnej doske taktiež zrelšie než doposiaľ.

Prepĺňaný trojvalec posúva dynamiku drobca VW o priečku vyššie 11 fotografií v galérii Prepĺňaný trojvalec posúva dynamiku drobca VW o priečku vyššie

S rovnakým posolstvom uviedol do vozidla prepĺňaný trojvalec s výkonom 66 kW (90 k), ktorý posúva dynamiku bratislavského drobca o priečku vyššie. Za desaťsekundovú stovku a maximálne tempo 185 km/h sa hatchback Up! hanbiť určite nemusí. Osobne sme zvedaví, ako bude tento model fungovať v praxi, čo nám statická ženevská obhliadka prezradiť nemohla.


Najnovšie články
77 miliónov v pohybe: Driftujúce Aston Martiny

Novú mníchovskú päťku sme podrobili skúške v druhom najvyššom variante a nevyhli sa porovnaniam s jeho priamym súperom.

Test BMW 540i: Radosť nielen z jazdy

Automobil dosahuje o 43% vyšší prítlak než východiskový model, viacero zmien urobila automobilka aj na podvozku.

Lotus uvádza najdrsnejší Exige histórie

Pod výsledky automobilovej divízie sa podpísal práve úspech nových modelov. Podľa PSA Group tržby z nových modelov zvýšili celkový objem tržieb o 3,7 %...

Tržby PSA vzrástli na vyše 13 miliárd eur

Karoséria vozidla dostala nafúknuté blatníky, ktoré vypĺňajú 22-palcové ráfiky. Detaily o technike si úpravca necháva pre seba.

TechArt Grand GT je rozšírená Panamera

Päťka dostala najsilnejší naftový šesťvalec. Štvordverovej verzii stačí 4,4 sekundy na dosiahnutie 100 km/h, čo je len o desatinu viac než pri M5.

BMW M550d má štyri turbodúchadlá

S jarným oteplením pribúdajú na cestách cyklisti. Aj pre nich však platí zákon o premávke, no v prvom rade musia dbať na vlastnú bezpečnosť.

Vodič vs. cyklista: Aké majú práva a povinnosti?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×