Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mégane GrandTour ponúka 580 litrov

ZO ŽENEVY
Kombi sa z hľadiska dizajnu takmer nelíši od hatchbacku a dostupné bude s rovnakými motorizáciami. Výrobca ho plánuje do obchodov priniesť v lete.
13 8 príspevkov 04.03.2016 / Marek Pokrývka

Na ženevskom stánku značky Renault bol hlavnou hviezdou nový Scénic, v jeho tieni však absolvoval svetovú premiéru aj druhý model. Francúzi tu ukázali Mégane GrandTour. Toto kombi sme po stručnom avíze z polovice februára videli na dvoch fotkách, no automobilka vtedy neprezradila žiadne detaily. Nechala si ich pre živé odhalenie.

Renault na svojom ženevskom stánku ukázal Scénic aj Mégane GrandTour 13 fotografií v galérii Renault na svojom ženevskom stánku ukázal Scénic aj Mégane GrandTour

Rodinne orientovaný model zdieľa s klasickým hatchbackom väčšinu rozmerov, hlavnou zmenou prešla dĺžka. Tá sa zväčšila na 4 626 milimetrov. Samozrejme, z tohto nárastu ťaží predovšetkým batožinový priestor. Ten ponúka štandardne 580 litrov alebo 521 dm3 podľa metódy VDA. Rovnakou normou meraný celkový objem po sklopení zadných sedadiel dosahuje cifru 1 500. Zloženie sedačky spolujazdca potom vytvára miesto na predmety s dĺžkou až 2,77 metra.

Kufor má dvojitú podlahu, pod ktorou sa môže nachádzať dvojdielna päťdesiatlitrová schránka. V tomto prípade je takmer v rovine so zadnými operadlami. Podlahu možno premiestniť do spodnej pozície, v ktorej má batožinový priestor maximálny dostupný objem.

Po sklopení zadných operadiel dosahuje kufor podľa VDA objem 1 500 dm3 13 fotografií v galérii Po sklopení zadných operadiel dosahuje kufor podľa VDA objem 1 500 dm3

Z hľadiska dizajnu sa Mégane GrandTour takmer nelíši od hatchbacku, okrem celkom identickej prednej časti dostal aj príbuzne štylizovaný zadok. Rozdielne je vyriešený iba C-stĺpik. Zmenil sa však aj nárazník, ktorý prišiel o evidenčné číslo. To sa premiestnilo do piatych dverí. Vďaka tomu môžu zasahovať nižšie, čoho výsledkom je nakladacia hrania v príjemnej vzdialenosti od zeme.

Paleta motorizácií je bez akýchkoľvek úprav. Kombi bude teda dostupné s rovnakými benzínovými i naftovými agregátmi, vrátane špičkového vyhotovenia GT. Tým sa výrobca pýšil aj v Ženeve. Do obchodov plánuje druhý karosársky variant priniesť v lete, ceny ešte nepoznáme.


Najnovšie články
Na diaľnici v strednom pruhu? Zbytočný risk

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na stredu 26. júla 2017. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Sébastien Ogier je superhviezdou kolotoča World Rally Championship. V spolupráci s firmou Red Bull si na chvíľu vyskúšal, aké je to sedieť v monoposte Formuly...

Superstar svetovej rely si vyskúšala Formulu 1

PRVÁ JAZDA Na vrchole bežnej ponuky značky Mercedes-Benz stojí legendárna limuzína s jednoduchým označením. Trieda S nedávno prešla modernizáciou a my sme už...

Mercedes-Benz S 560: Zabudnite na pedále

Tuner prizval do svojej garáže sedan E200 s klasickým bodykitom, ktorý okorenil. Benzínový motor vybavil prídavnou riadiacou jednotkou.

Brabus ladí aj štandardnú triedu E

Nabrúsený variant malého hatchbacku mení atmosférický motor za prepĺňaný, presné parametre zatiaľ nie sú známe.

Suzuki Swift dostalo verziu Sport

Nissan Micra tretej generácie rozhodne nepatrí k najkrajším ani najrýchlejším automobilom sveta. Aj zo škaredého káčatka sa však môže stať beštia, ktorá svojim...

Beštiálna Micra: Motor v strede a 680 koní?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×