Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mégane GrandTour ponúka 580 litrov

ZO ŽENEVY
Kombi sa z hľadiska dizajnu takmer nelíši od hatchbacku a dostupné bude s rovnakými motorizáciami. Výrobca ho plánuje do obchodov priniesť v lete.
13 8 príspevkov 04.03.2016 / Marek Pokrývka

Na ženevskom stánku značky Renault bol hlavnou hviezdou nový Scénic, v jeho tieni však absolvoval svetovú premiéru aj druhý model. Francúzi tu ukázali Mégane GrandTour. Toto kombi sme po stručnom avíze z polovice februára videli na dvoch fotkách, no automobilka vtedy neprezradila žiadne detaily. Nechala si ich pre živé odhalenie.

Renault na svojom ženevskom stánku ukázal Scénic aj Mégane GrandTour 13 fotografií v galérii Renault na svojom ženevskom stánku ukázal Scénic aj Mégane GrandTour

Rodinne orientovaný model zdieľa s klasickým hatchbackom väčšinu rozmerov, hlavnou zmenou prešla dĺžka. Tá sa zväčšila na 4 626 milimetrov. Samozrejme, z tohto nárastu ťaží predovšetkým batožinový priestor. Ten ponúka štandardne 580 litrov alebo 521 dm3 podľa metódy VDA. Rovnakou normou meraný celkový objem po sklopení zadných sedadiel dosahuje cifru 1 500. Zloženie sedačky spolujazdca potom vytvára miesto na predmety s dĺžkou až 2,77 metra.

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

Kufor má dvojitú podlahu, pod ktorou sa môže nachádzať dvojdielna päťdesiatlitrová schránka. V tomto prípade je takmer v rovine so zadnými operadlami. Podlahu možno premiestniť do spodnej pozície, v ktorej má batožinový priestor maximálny dostupný objem.

Po sklopení zadných operadiel dosahuje kufor podľa VDA objem 1 500 dm3 13 fotografií v galérii Po sklopení zadných operadiel dosahuje kufor podľa VDA objem 1 500 dm3

Z hľadiska dizajnu sa Mégane GrandTour takmer nelíši od hatchbacku, okrem celkom identickej prednej časti dostal aj príbuzne štylizovaný zadok. Rozdielne je vyriešený iba C-stĺpik. Zmenil sa však aj nárazník, ktorý prišiel o evidenčné číslo. To sa premiestnilo do piatych dverí. Vďaka tomu môžu zasahovať nižšie, čoho výsledkom je nakladacia hrania v príjemnej vzdialenosti od zeme.

Paleta motorizácií je bez akýchkoľvek úprav. Kombi bude teda dostupné s rovnakými benzínovými i naftovými agregátmi, vrátane špičkového vyhotovenia GT. Tým sa výrobca pýšil aj v Ženeve. Do obchodov plánuje druhý karosársky variant priniesť v lete, ceny ešte nepoznáme.


Najnovšie články
VW plánuje výrobu v Číne

Kórejská automobilka len pred niekoľkými dňami v Detroite po prvýkrát predstavila model Stinger. Teraz sme sa s pravdepodobne najkrajším zástupcom značky Kia...

Stinger GT: Najkrajšiu Kiu sme videli naživo

Dvojlitrový turbomotor má výkon 170 kW (231 k) a krútiaci moment 350 Nm, ktorý štandardne putuje na všetky kolesá druhej generácie SUV.

Do rodiny JCW prichádza aj Countryman

Omladenie zasiahlo najmä prednú časť auta. Šesťvalec je minulosťou, pôvodný automat nahradila modernejšia desaťstupňová prevodovka.

Mustang pôsobí po facelifte agresívnejšie

Naftový model 520d má papierovú spotrebu iba 3,9 l/100 km. Mníchov okrem neho prináša zmeny aj pre rady 3,4 a 6.

Nová päťka v najhospodárnejšej verzii

Zohriať poriadne motor býva počas zimných mesiacov riadnym problémom. Pomôcť mu môžu aj prídavné clony pred chladičom, ktoré sa stávajú medzi vodičmi stále...

Prídavné clony chladiča: Pomôžu alebo uškodia?

V emisnej afére Volkswagenu sa otvoril nový front, tentokrát začali vyšetrovnaie poľské úrady. Ak rozhodnú o pokute, môže ísť o nemalú sumu.

Dieselgate už aj v Poľsku
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×