Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Brabus 650 zhltne stovku za 3,7 sekundy

Mercedes-AMG C63 S dostal k dobru 140 plnokrvníkov. Po odstránení obmedzovača rýchlosti dosiahne tempo 320 km/h.
19 2 príspevky 25.02.2016 / Marek Pokrývka

Osemvalcová verzia triedy C mala premiéru ešte v roku 2014, pričom odvtedy sa jej stihlo venovať viacero tunerov. Nechýbalo medzi nimi ani zvučné meno Brabus. Špecialista z nemeckého Bottropu však teraz uvádza novú verziu silného automobilu, ktorá sa volá prosto 650.

Brabus 650 je upravený Mercedes-AMG C63 S 19 fotografií v galérii Brabus 650 je upravený Mercedes-AMG C63 S Zdroj: Brabus

Asi nikoho neprekvapí, že toto číslo hovorí o výkone v konských silách. Základom úpravy sa stal sedan Mercedes-AMG C63 S. K dobru dostal 140 plnokrvníkov, ktoré sa pridali k jeho pôvodnému 510-člennému stádu. Výsledkom je teda 478 kW (650 k). Krútiaci moment narástol na nemenej slušných 820 Nm, vďaka čomu Brabus 650 zhltne stovku len za 3,7 sekundy. To však nie je všetko. Po odstránení obmedzovača rýchlosti dosiahne maximálne tempo až 320 km/h.

Štvorlitrový osemvalec dosahuje výkon 478 kW 19 fotografií v galérii Štvorlitrový osemvalec dosahuje výkon 478 kW Zdroj: Brabus

Výborné parametre vytiahol tuner zo štvorlitrového dvakrát prepĺňaného osemvalca pomocou väčších turbodúchadiel, ladeného výfuku a prestaveného softvéru riadiacej jednotky.  Okrem toho prešli zmenami aj ďalšie partie motora. Popri ladení osemvalca dostalo vozidlo v Bottrope nastaviteľný podvozok s tlmičmi Bilstein, dvadsaťpalcové disky kolies a silnejšie brzdy.

Z uhlíkových vlákien je aj obrovský difúzor 19 fotografií v galérii Z uhlíkových vlákien je aj obrovský difúzor Zdroj: Brabus

Exteriér sedanu obliekol Brabus do karbónových šiat. Z uhlíkových vlákien pozostávajú spojlery na prednom nárazníku, výduchy v blatníkoch, aerodynamická lišta na veku kufra i obrovský difúzor. Jeho súčasťou sú dve dvojité výfukové koncovky. V interiéri je dotyk tunera taktiež cítiť: objavili sa tu jeho logá, čalúnenie kožou a alcantarou s množstvom žltých prvkov či kovové pedále. Všetky detaily si budú môcť už čoskoro naživo pozrieť návštevníci ženevského autosalóna.


Najnovšie články
Honda Insight má jazdiť pod päť litrov

Francúzska značka začína byť silným hráčom na dôležitom indickom trhu. Model Kwid zaknihoval veľký úspech a Renault vraj chystá podobnú obdobnú novinku, ktorá...

Renault: Ešte lacnejšie SUV než Dacia Duster?

Francúzska automobilka Renault ukončila minulý rok s rekordnými číslami. Predaj potiahol región Ázie a Tichomoria, predovšetkým však Čína.

Renault v rekordérskej nálade

Polčasové zmeny zasiahli typ Active Tourer i jeho väčšieho brata. Prinášajú nielen osvieženú vizáž, ale aj dvojspojkovú prevodovku.

BMW modernizuje svoje kompaktné MPV

Neznámy milovník deväťstojedenástky zhromažďoval pod jednou strechou to najlepšie z ikonickej generácie 964. Čoskoro jeho kolekcia poputuje do aukcie.

Dražiť sa bude unikátna zbierka Porsche

Stredne veľké SUV prispieva k budovaniu mena švédskeho výrobcu, pyšný môže byť taktiež Volkswagen s tromi prvenstvami.

Najbezpečnejšou novinkou je Volvo XC60

Nemecký off-road spája tradičné silné stránky s výdobytkami súčasnej techniky, vďaka čomu by predchodcu mal prekonať vo všetkých smeroch.

Mercedes-Benz triedy G: Moderná klasika
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×