Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Peugeot omladzuje model 2008

Dizajnová retuš priniesla odlišnú masku chladiča či extra ochranu v oblasti blatníkov. Jednou z noviniek je vyhotovenie GT Line.
30 2 príspevky 21.02.2016 / Marek Pokrývka

Zhruba šesťročného generačného cyklu obsahujúceho polčasovú modernizáciu sa drží viacero výrobcv. Tento postup nie je cudzí ani automobilke Peugeot. Tá v súčasnosti omladzuje model 2008, ktorý uviedla na trh v roku 2013. V rámci faceliftu sa dotkla najmä vzhľadu.

Peugeot 2008 prešiel polčasovou modernizáciou 30 fotografií v galérii Peugeot 2008 prešiel polčasovou modernizáciou

Dizajnová retuš tohto malého SUV bola relatívne umiernená. Vpredu priniesla odlišnú masku chladiča, ktorá je väčšia a namiesto horizontálnych priečok obsahuje vertikálne pochrómované elementy. Svetlomety majú prepracovanú architektúru. V bočnej časti sa objavila extra ochrana z nelakovaného plastu v oblasti blatníkov doplnené osvieženou ponukou diskov kolies. Vzadu sa modernizácia obmedzila na koncové svetlá, ktoré dostali charakteristickú grafiku.

Vyhotovenie GT Line sa vyznačuje čiernymi prvkami 30 fotografií v galérii Vyhotovenie GT Line sa vyznačuje čiernymi prvkami

Jednou z noviniek je vyhotovenie GT Line, ktoré sa vyznačuje viacerými čiernymi prvkami, špecifickým dizajnom kolies a štítkami na predných blatníkoch. V interiéri modernizáciu prakticky nevidieť. Na prvý pohľad sa nič nezmenilo, Peugeot sa dotkol iba niekoľkých detailov a zoznamu vybavenia. Napríklad multimediálny systém prešiel aktualizáciou na súčasnú verziu.

V interiéri sa na prvý pohľad nič nezmenilo 30 fotografií v galérii V interiéri sa na prvý pohľad nič nezmenilo

Paleta pohonných jednotiek zostáva viac-menej zachovaná. Na benzínovej strane nájdeme výhradne 1,2-litrový trojvalec dodávaný v troch naladeniach. Atmosférický variant dosahuje výkon 60 kW (82 k), dvojica prepĺňaných má špičku 81 kW (110 k) a 96 kW (130 k). Alternatívou je 1,6-litrový vznetový štvorvalec. Tento turbodiesel je taktiež ponúkaný v troch verziách s maximom 55 kW (75 k), 74 kW (100 k) alebo 88 kW (120 k). Na výber je manuál i robotizovaná prevodovka.


Najnovšie články
Insignia GSi: Rýchlejšia než predchodca

Tlak na nemecké automobilky neustáva a opäť to zrejme spustil Volkswagen. V dobrovoľnom priznaní totiž upozornil úrady na nelegálnu dohodu veľkých nemeckých...

Nemecké automobilky v 90. rokoch vytvorili kartel

V predaji je júlové číslo najpredávanejšieho motoristického magazínu na Slovensku. Čo všetko v novom vydaní AUTO BILDU nájdete?

Nový AUTO BILD: Tieto témy prináša júlové číslo

Rozpis dopravných policajných hliadok platný na sobotu 22. júla 2017. Prinášame prehľad neoznačených vozidiel.

Dopravné policajné hliadky na dnes

Šprinty na štvť míle sú odjakživa skôr doménou amerických muscle cars. Medzi nimi sa však zavše zjavia aj exoti, ktorých neradno podceňovať.

Výkon cez 2 000 koní: Najrýchlejšie Evo sveta

Mercedes-Benz je okrem luxusných osobných vozidiel známy aj off-roadovými strojmi, ktoré sa nezastavia takmer pred ničím. Za všetko hovorí dlhoročný úspech...

All-Terrain 4x4²: Lepší ako drsné G-čko?

Navneeth Kannan navrhol, ako by mohol japonský produkt vyzerať v roku 2025. Elektromobil čerpá zo súčasného štylistického jazyka značky.

Infiniti Q50 EV: Elektrická budúcnosť
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×