Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Ford Raptor sa chystá na súťaže

Drsný automobil využíva v základoch nezmenený pohonný reťazec. Do vienka dostalo prepracovaný podvozok, ochranný rám a množstvo nových prístrojov.
7 05.02.2016 / Marek Pokrývka

Od premiéry druhej generácie pick-upu Ford F-150 Raptor už prešiel rok, no stále nepoznáme jeho presné technické parametre. Americkej automobilke to však nezabránilo v príprave jeho pretekárskej verzie. V týchto dňoch oznámila, že drsný automobil sa chystá na súťaže. Využíva pritom v základoch nezmenený pohonný reťazec. Poháňaný je teda 3,5-litrovým šesťvalcom z rodiny EcoBoost, desaťstupňovým automatom a systémom 4x4.

Ford F-150 Raptor má v pretekárskej verzii tlmiče Fox Racing Shox 7 fotografií v galérii Ford F-150 Raptor má v pretekárskej verzii tlmiče Fox Racing Shox

Samozrejme, úplne sériové toto vozidlo nie je. Do vienka dostalo prepracovaný a zvýšený podvozok s tlmičmi Fox Racing Shox. Zvonku ho síce zdobí iba farebná grafika doplnená nálepkami, ale v interiéri je zmien dosť. Objavil sa tu ochranný rám, dvojica škrupinových sedadiel a najmä množstvo nových ovládačov a prístrojov. Keďže Raptor sa bude zúčastňovať rôznych terénnych podujatí ďaleko od civilizácie, nutnosťou bola inštalácia špičkového GPS systému Lowrance.


Najnovšie články
Rolls-Royce chce zaujať aj na Slovensku

Volkswagen chce s čínskou automobilkou vytvoriť spoločný podnik a spustiť výrobu. Do novej továrne plánuje investovať miliardy eur.

VW plánuje výrobu v Číne

Kórejská automobilka len pred niekoľkými dňami v Detroite po prvýkrát predstavila model Stinger. Teraz sme sa s pravdepodobne najkrajším zástupcom značky Kia...

Stinger GT: Najkrajšiu Kiu sme videli naživo

Dvojlitrový turbomotor má výkon 170 kW (231 k) a krútiaci moment 350 Nm, ktorý štandardne putuje na všetky kolesá druhej generácie SUV.

Do rodiny JCW prichádza aj Countryman

Omladenie zasiahlo najmä prednú časť auta. Šesťvalec je minulosťou, pôvodný automat nahradila modernejšia desaťstupňová prevodovka.

Mustang pôsobí po facelifte agresívnejšie

Naftový model 520d má papierovú spotrebu iba 3,9 l/100 km. Mníchov okrem neho prináša zmeny aj pre rady 3,4 a 6.

Nová päťka v najhospodárnejšej verzii

Zohriať poriadne motor býva počas zimných mesiacov riadnym problémom. Pomôcť mu môžu aj prídavné clony pred chladičom, ktoré sa stávajú medzi vodičmi stále...

Prídavné clony chladiča: Pomôžu alebo uškodia?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×