Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

VW Ameo je Polo s väčším zadkom

Zhruba štvormetrový sedan predstavený v Dillí má krátku stupňovitú zadnú časť. Ponúkaný bude s dvomi motorizáciami.
8 2 príspevky 03.02.2016 / Marek Pokrývka

Špecifické modely šité na mieru konkrétnym trhom pripravujú automobilky už dlhé desaťročia. Často sa v tomto smere skloňuje Čína, no po najľudnatejšej krajine sveta prichádza stále častejšie do pozornosti aj jej najbližší populačný konkurent.  Viacero svetových značiek už v Indii odhalilo lokálne produkty, tým najnovším prírastkom v rodine je Volkswagen Ameo.

Volkswagen Ameo je súrodencom typu Polo 8 fotografií v galérii Volkswagen Ameo je súrodencom typu Polo

Tento zhruba štvormetrový sedan predstavený v Dillí nie je celkom novým vozidlom, čo je jasné na prvý pohľad. V podstate je to typ Polo s väčším zadkom. Spredu pôsobí identicky, aj keď drobné dizajnové odlišnosti tu možno nájsť. Karoséria sa však za B-stĺpikom výrazne mení. Pribudla tu krátka stupňovitá zadná časť s hranatým vekom batožinového priestoru a vlastným tvarom koncových svetiel. Koľko litrov kufor pojme nevieme, no podľa fotky nevyzerá byť veľmi objemný.

Zadná časť má vlastný tvar koncových svetiel 8 fotografií v galérii Zadná časť má vlastný tvar koncových svetiel

Ani interiér nezaprie príbuznosť s hatchbackom predávaným na starom kontinente. Identický volant či palubná doska hovoria jasnou rečou, tvarové odlišnosti sú len v zanedbateľných drobnostiach. Sedan však môže o vybavení svojho európskeho súrodenca iba snívať. Na indické pomery ale chudobný nebude: nový Volkswagen dostane dva airbagy, tempomat, parkovaciu kameru a senzory, klimatizáciu, či multimediálny systém podporujúci rozhranie MirrorLink.

Interiér nezaprie príbuznosť s hatchbackom 8 fotografií v galérii Interiér nezaprie príbuznosť s hatchbackom

VW Ameo bude ponúkaný s dvomi motorizáciami. Na výber má byť atmosférický benzínový trojvalec s objemom 1,2 litra alebo 1,5-litrový naftový štvorvalec. Oba agregáty budú štandardne spriahnuté s päťstupňovou manuálnou prevodovkou, turbodiesel možno za príplatok vybaviť sedemstupňovou dvojspojkou. Bližšie parametre ani ceny známe nie sú.


Najnovšie články
77 miliónov v pohybe: Driftujúce Aston Martiny

Novú mníchovskú päťku sme podrobili skúške v druhom najvyššom variante a nevyhli sa porovnaniam s jeho priamym súperom.

Test BMW 540i: Radosť nielen z jazdy

Automobil dosahuje o 43% vyšší prítlak než východiskový model, viacero zmien urobila automobilka aj na podvozku.

Lotus uvádza najdrsnejší Exige histórie

Pod výsledky automobilovej divízie sa podpísal práve úspech nových modelov. Podľa PSA Group tržby z nových modelov zvýšili celkový objem tržieb o 3,7 %...

Tržby PSA vzrástli na vyše 13 miliárd eur

Karoséria vozidla dostala nafúknuté blatníky, ktoré vypĺňajú 22-palcové ráfiky. Detaily o technike si úpravca necháva pre seba.

TechArt Grand GT je rozšírená Panamera

Päťka dostala najsilnejší naftový šesťvalec. Štvordverovej verzii stačí 4,4 sekundy na dosiahnutie 100 km/h, čo je len o desatinu viac než pri M5.

BMW M550d má štyri turbodúchadlá

S jarným oteplením pribúdajú na cestách cyklisti. Aj pre nich však platí zákon o premávke, no v prvom rade musia dbať na vlastnú bezpečnosť.

Vodič vs. cyklista: Aké majú práva a povinnosti?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×