Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Ako funguje Koenigsegg Regera

TOP VIDEO
Známy entuziasta Shmee150 zavesil na web vyše polhodinový elaborát týkajúci sa švédskeho exota. Za volantom sedí samotný Christian von Koenigsegg.
10 príspevkov 20.01.2016 / Marek Pokrývka

Koenigsegg Regera patrí nepochybne k najzaujímavejším superšportom tejto dekády. Švédske kupé uchvacuje nielen hybridnou technikou presahujúcou výkon 1 500 konských síl, ale tiež absenciou akejkoľvek prevodovky. Mnohí sa na tento projekt pozerali skepticky, no ako sme mohli nedávno vidieť, toto vozidlo skutočne jazdí. Prvé zábery zvnútra funkčnej novinky ste mohli vidieť na našej stránke pred týždňom.

Spomínaná ochutnávka však nebola nič oproti videu, ktoré publikoval známy entuziasta Shmee150. Ten na web zavesil vyše polhodinový elaborát týkajúci sa švédskeho exota. V rámci neho môžeme vidieť jazdu s prototypom modelu Regera po bežných cestách, šmýkanie sa na snehu a veľa ďalšieho. Za jeho volantom pritom sedí samotný Christian von Koenigsegg, ktorý aj prezrádza detaily o tom, ako funguje tento superšport.


Najnovšie články
Fascinujúca evolúcia Range Roveru na videu

Na viedenskom autosalóne sme mali možnosť zoznámiť sa nielen s novými vozidlami značky, ale aj šéfdizajnérom Gilesom Taylorom.

Rolls-Royce chce zaujať aj na Slovensku

Volkswagen chce s čínskou automobilkou vytvoriť spoločný podnik a spustiť výrobu. Do novej továrne plánuje investovať miliardy eur.

VW plánuje výrobu v Číne

Kórejská automobilka len pred niekoľkými dňami v Detroite po prvýkrát predstavila model Stinger. Teraz sme sa s pravdepodobne najkrajším zástupcom značky Kia...

Stinger GT: Najkrajšiu Kiu sme videli naživo

Dvojlitrový turbomotor má výkon 170 kW (231 k) a krútiaci moment 350 Nm, ktorý štandardne putuje na všetky kolesá druhej generácie SUV.

Do rodiny JCW prichádza aj Countryman

Omladenie zasiahlo najmä prednú časť auta. Šesťvalec je minulosťou, pôvodný automat nahradila modernejšia desaťstupňová prevodovka.

Mustang pôsobí po facelifte agresívnejšie

Naftový model 520d má papierovú spotrebu iba 3,9 l/100 km. Mníchov okrem neho prináša zmeny aj pre rady 3,4 a 6.

Nová päťka v najhospodárnejšej verzii
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×