Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Ako funguje Koenigsegg Regera

TOP VIDEO
Známy entuziasta Shmee150 zavesil na web vyše polhodinový elaborát týkajúci sa švédskeho exota. Za volantom sedí samotný Christian von Koenigsegg.
10 príspevkov 20.01.2016 / Marek Pokrývka

Koenigsegg Regera patrí nepochybne k najzaujímavejším superšportom tejto dekády. Švédske kupé uchvacuje nielen hybridnou technikou presahujúcou výkon 1 500 konských síl, ale tiež absenciou akejkoľvek prevodovky. Mnohí sa na tento projekt pozerali skepticky, no ako sme mohli nedávno vidieť, toto vozidlo skutočne jazdí. Prvé zábery zvnútra funkčnej novinky ste mohli vidieť na našej stránke pred týždňom.

Spomínaná ochutnávka však nebola nič oproti videu, ktoré publikoval známy entuziasta Shmee150. Ten na web zavesil vyše polhodinový elaborát týkajúci sa švédskeho exota. V rámci neho môžeme vidieť jazdu s prototypom modelu Regera po bežných cestách, šmýkanie sa na snehu a veľa ďalšieho. Za jeho volantom pritom sedí samotný Christian von Koenigsegg, ktorý aj prezrádza detaily o tom, ako funguje tento superšport.


Najnovšie články
Šokujúce video: Vtipný štart, smutný koniec

Po uzavretí cesty pod Strečnom motoristi pravdepodobne prišli o časť jednej z možných obchádzkových trás. Od zajtra totiž bude úplne zatvorená R2 pri Zvolene.

Zajtra zatvoria R2 pri Zvolene

Japonský výrobca zverejnil obrázok, ktorý zachytáva povedomú siluetu nového SUV. Od existujúceho typu CX-9 sa má líšiť rozmermi i motorom.

Mazda CX-8 po prvýkrát oficiálne

Britská automobilka namontovala pod kapotu luxusného sedanu druhú najsilnejšiu verziu svojho kompresorom plneného osemvalca.

Jaguar XJR si odskočil do posilňovne

Milujete luxusné jachty, ale chcete si užívať rýchlu jazdu po asfalte? Bentley má pre vás odpoveď: spojilo sa s popredným výrobcom luxusných jácht Princess...

Bentley: Špeciálna edícia inšpirovaná jachtami

Dôvodom je predaj európskej divízie GM, ktorá zahrňuje nemeckú značku Opel a britskú značku Vauxhall. Okrem toho výsledky spoločnosti ovplyvnili jednorazové...

Zisk General Motors klesol o vyše 40 %

Diaľnice na Slovensku sú, žiaľ, plné vodičov, ktorí za svet neopustia stredný či ľavý jazdný pruh. Veď v pravom pruhu je kamión. To, že je od nich vzdialený...

Na diaľnici v strednom pruhu? Zbytočný risk
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×