Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Viac výkonu pre Mercedes-AMG C63

Posaidon ladí štvorlitrový agregát V8 na maximálne 507 kW (690 k). Kombíku to stačí na zhltnutie stovky v priebehu 3,4 sekundy.
6 3 príspevky 05.01.2016 / Marek Pokrývka

Nemecký tuner Posaidon pôsobí na trhu len nejaké dva roky, ale okamžite sa mu podarilo získať pozornosť médií i fanúšikov. Jeho špecializácia je jednoznačná: produkty Mercedes-AMG. Špičkové autá trojcípej hviezdy vyladené v Affalterbachu posúva do vyšších dimenzií pomocou softvérových i hardvérových zásahov. Jeho najnovšou „obeťou“ sa stalo kombi C63.

Kombi C63 po kúre nemeckého tunera Posaidon 6 fotografií v galérii Kombi C63 po kúre nemeckého tunera Posaidon

Úpravca si vzal do parády výkonnejšiu verziu auta s prívlastkom S, no svoj balík ponúka pre obe vyhotovenia auta. Z hľadiska mechaniky obsahuje odlišné turbodúchadlá a výfukové potrubie, vrátane katalyzátorov. K tomu Posaidon pridáva nové dáta v riadiacej jednotke. Okrem toho modifikuje aj sedemstupňovú samočinnú prevodovku, aby zvládla posilnený osemvalec.

Štvorlitrový dvakrát prepĺňaný agregát V8 má po tejto kúre podstatne viac výkonu: maximálne až 507 kW (690 k). Krútiaci moment dosahuje 892 Nm. Kombíku to stačí na zhltnutie stovky v priebehu 3,4 sekundy, čím sa môže merať so superšportmi. Nestratí sa pritom ani pri diaľničných šprintoch, tuner totiž hovorí o maximálnej rýchlosti neuveriteľných 342 km/h. Samozrejme, rovnaké úpravy ponúka aj pre sedan či kupé, ale ich presnú cenu sme sa nedozvedeli.


Najnovšie články
Dopravné policajné hliadky na dnes

Náhodne vybraných ľudí vozí na diaľnici špeciálna verzia liftbacku A7, ktorej technika umožňuje vedenie bez zásahov vodiča do rýchlosti 130 km/h.

Audi spustilo autonómnu taxislužbu

Volkswagen prehodnocuje svoje investície, aby získal ďalšie financie na riešenie dôsledkov nákladného emisného škandálu. Na predaj je aj motocyklová legenda...

O Ducati má záujem aj rodina Benettonovcov

Opel predstavil športovo ladený variant liftbacku. Maximálny výkon dvojlitrového motora nezvýšil, ide najmä o dizajn a podvozok.

Insignia GSi: Rýchlejšia než predchodca

Tlak na nemecké automobilky neustáva a opäť to zrejme spustil Volkswagen. V dobrovoľnom priznaní totiž upozornil úrady na nelegálnu dohodu veľkých nemeckých...

Nemecké automobilky v 90. rokoch vytvorili kartel

V predaji je júlové číslo najpredávanejšieho motoristického magazínu na Slovensku. Čo všetko v novom vydaní AUTO BILDU nájdete?

Nový AUTO BILD: Tieto témy prináša júlové číslo

Šprinty na štvť míle sú odjakživa skôr doménou amerických muscle cars. Medzi nimi sa však zavše zjavia aj exoti, ktorých neradno podceňovať.

Výkon cez 2 000 koní: Najrýchlejšie Evo sveta
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×