Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Nový Seat Toledo: Na Slovensku od 11 390 eur

Hneď na začiatku predaja nového sedanu môžete podľa motora a výbavy dostať bonus od 1400 až do 2000 eur.
6 4 príspevky 29.06.2013 / Ladislav Malák

Kým škodovka uviedla Rapid ako istú formu výplne trhovej diery medzi Fabiou a Octaviou, pre Seat má jeho španielska verzia úplne iný význam: Toledo prináša do jeho ponuky opäť klasický sedan a dúfa, že sa s kombináciou tohto mena a štvordverovej karosérie vráti aj záujem trhu, ktorý opadol pri pračudesnej segmentovo nezaraditeľnej predošlej generácii.

Foto: SEAT 6 fotografií v galérii Foto: SEAT Foto: SEAT 6 fotografií v galérii Foto: SEAT
 Pre Seat je nové Toledo návratom ku klasickému sedanu, ktorý má nadviazať na úspechy prvých dvoch generácií a poslať do zabudnutia čudnú tretiu. Foto: SEAT

Keď prišiel Rapid a stál cez 11 tisíc, Slovač krčila nosom. Škoda pochopila a s neveľkým časovým odstupom ponúkla bonusy. Seat chápe hneď od začiatku, o čom je náš trh, a tak štartuje s bonusom hneď v prvý deň predaja dynamickejšie štylizovaného španielskeho dvojčaťa českého sedanu. Od štandardných 11 390 si teda rovno môžete odpočítať 1400, čím sa dostanete pod magickú hranicu 10 tisíc. A čo za to?

Seat Toledo má v štandarde za 11390, resp. v bonusovom základe za 9990 eur pod prednou kapotou hladký trojvalec 1.2 s výkonom 55 kW/75 k. Klímu si však musíte buď prikúpiť za 833 eur, alebo postúpiť do strednej výbavy Reference. Tá už ponúka bohatší výber motorov: prepĺňané benzínové štvorvalce 1.2 TSI v oboch výkonových verziách aj diesel. Pre najvyššiu výbavu Style je vyhradené silnejšie 1.2 TSI, benzínová špička 1.4 TSI a naftová jednašestka.

Foto: SEAT 6 fotografií v galérii Foto: SEAT Foto: SEAT 6 fotografií v galérii Foto: SEAT
S výbavou sa mení aj farba interiéru: vľavo je „čierno čierny“ základ pre Entry a Reference, vpravo príplatková béžová exkluzivita pre najvyšší stupeň Style. Foto: SEAT

V strednej výbave Reference je okrem klimatizácie už aj rádio s CD (aj MP3) a štyrmi reproduktormi, multifunkčný volant, palubný počítač, delené sklopné zadné sedadlo či výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča. Ak chcete ale elektrinu aj na zadných oknách, musíte ísť až do najvyššej výbavy Style. Tá už má okrem toho automatickú klimatizáciu, tempomat, 16-palcové hliníkové kolesá, kožený volant a páku prevodovky, za taký USB port si však ešte stále musíte priplatiť: 220 eur, za ktoré dostanete aj ďalšie 2 reproduktory, Bluetooth a multifunkčný displej.

Od kombinácia motora a výbavy nezávisí iba výška bonusu, ale aj dodávaná prevodovka. Pri naftovom motore žiaľ iba 5-stupňová, pri benzínovom vrchole 1.4 TSI žiaľ len automatická. presnejšie robotizovaná. Ostatné kombinácie, platné pri uvedení na trh, aj so spomínanými bonusmi, vidíte dolu v tabuľke. Seat však zvažuje už teraz aj ďalšie možnosti. Ak by si vraj trh vyžiadal silnejší naftový dvojliter, od budúceho roka ho vedia zaradiť do výroby. A ten už by mal prevodovku štandardne šesťstupňovú.

Motor a výbava
Výkon
Prevodovka
Štandardná cena
Bonus
Entry   
1.2 12V
55 kW/75 k
5-st. man.
11 390 €
-1 400 €
Reference
1.2 TSI
63 kW/86 k
5-st. man.
13 690 €
-1 700 €
1.2 TSI
77 kW/105 k
6-st. man.
14 290 €
-1 700 €
1.6 TDI
77 kW/105 k
5-st. man.
16 290 €
-1 700 €
Style
1.2 TSI
77 kW/105 k
6-st. man.
16 490 €
-2 000 €
1.4 TSI
90 kW/122 k
7-st. DSG
18 990 €
-2 000 €
1.6 TDI
77 kW/105 k
5-st. man.
17 990 €
-2 000 €

Najnovšie články
Fascinujúca evolúcia Range Roveru na videu

Na viedenskom autosalóne sme mali možnosť zoznámiť sa nielen s novými vozidlami značky, ale aj šéfdizajnérom Gilesom Taylorom.

Rolls-Royce chce zaujať aj na Slovensku

Volkswagen chce s čínskou automobilkou vytvoriť spoločný podnik a spustiť výrobu. Do novej továrne plánuje investovať miliardy eur.

VW plánuje výrobu v Číne

Kórejská automobilka len pred niekoľkými dňami v Detroite po prvýkrát predstavila model Stinger. Teraz sme sa s pravdepodobne najkrajším zástupcom značky Kia...

Stinger GT: Najkrajšiu Kiu sme videli naživo

Dvojlitrový turbomotor má výkon 170 kW (231 k) a krútiaci moment 350 Nm, ktorý štandardne putuje na všetky kolesá druhej generácie SUV.

Do rodiny JCW prichádza aj Countryman

Omladenie zasiahlo najmä prednú časť auta. Šesťvalec je minulosťou, pôvodný automat nahradila modernejšia desaťstupňová prevodovka.

Mustang pôsobí po facelifte agresívnejšie

Naftový model 520d má papierovú spotrebu iba 3,9 l/100 km. Mníchov okrem neho prináša zmeny aj pre rady 3,4 a 6.

Nová päťka v najhospodárnejšej verzii
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×