Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Trendy dizajnu vozidiel

Mercedes-Benz triedy B, C kupé, SLS AMG roadster, nákladný automobil Actros a smart ebike aktuálne ocenili v jednej z najväčších a najznámejších celosvetových dizajnérskych súťaží priemyselných výrobkov „red dot award: product design“.
16.07.2012 / redakcia

Tento text je tlačovou správou, ktorá je publikovaná v plnom znení. Redakcia nenesie zodpovednosť za jej obsah.

Nezávislá medzinárodná porota (každoročne sa jej zloženie mení) hodnotila počas najnovšieho ročníku tejto súťaže (konanej od roku 1955) celkovo v 19 kategóriách najmä premyslený, inovatívny návrh, estetickú kvalitu a perspektívny dizajn 4 515 prihlásených výrobkov od 1 800 producentov a dizajnérov z 58 krajín.

Ocenenia v súťaži Red dot design Award - vnímané ako pečate kvality osobitného dizajnu - potvrdzujú, že modely Daimleru určujú trendy aj v oblasti estetického stvárnenia vozidiel.

Viac informácií o značke Mercedes-Benz nájdete na: www.mercedes-benz.sk.

(tlačová správa)


Najnovšie články
Slováci si vyberali z pol milióna jazdeniek

Hmotnosť pick-upu klesla o zhruba 200 kilogramov. Disponovať bude aj motormi V8, ktoré môžu teoreticky pracovať len na jeden valec.

Chevrolet Silverado podstúpil veľkú diétu

GR Super Sport Concept vo veľkej miere vychádza z vytrvalostného pretekára, okrem dizajnu bol motoršport aj zdrojom pohonu.

Toyota odhalila kupé s výkonom 1 000 koní

Zlodeji využijú čokoľvek, aby sa dostali k peniazom alebo cennostiam motoristov. V Česku, neďaleko našich hraníc, sa začínajú množiť krádeže podľa overeného...

Zlodeji oživili úspešný trik a vykrádajú vozidlá

Podľa predbežných údajov sme aj vlani prekonali miliónovú hranicu vozidiel vyrobených na Slovensku. Z hľadiska počtu vyrobených áut na 1 000 obyvateľov sme aj...

Vlani sa u nás vyrobilo vyše milióna áut

Netradičný kríženec kupé a hatchbacku sa rozmerovo takmer nezmenil. Má však upravený dizajn, lepšie vybavenie a tri pohonné jednotky.

Hyundai Veloster dostal rovno aj verziu N

Fiat Chrysler sa chce v budúcnosti zamerať na segment SUV a využiť pritom potenciál značky Jeep. Do roka 2022 by tak mohol zvýšiť zisk až dvojnásobne.

Fiat Chrysler chce zdvojnásobiť zisky
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×