Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Tiráž a redakcia

01.03.2011 / redakcia

AUTOBILD.SK privíta námety čitateľov, postrehy, kritiku či rady. Prosím, obráťte sa na niektorú z dole uvedených e-mailových adries. Ak sa chcete informovať ohľadom inzercie, prosím prejdite na túto časť stránky.

Redakcia

Vedúci motoristického newsroomu:  Ľuboš Kamenistý

Vedúci sekcie Testy na AutoBild.sk: Ladislav Malák

Redaktori:
Marek Pokrývka, Soňa Zverková

Ak viete o nejakej novinke či zaujímavosti, o ktorej by sme mohli napísať, dajte nám prosím vedieť pomocou tohto formulára.

Vydavateľ

Ringier Axel Springer Slovakia, a.s.
Prievozská 14
821 09 Bratislava

zapísaná v OR Okr. súdu BA I., oddiel Sa, vložka 19/B

 

Adresa redakcie 

Ringier Axel Springer Slovakia, a.s.
Prievozská 14
821 09 Bratislava

Poznámka: Pred odoslaním väčšej alebo urgentnejšej zásielky odporúčame upovedomiť príjemcu o zaslaní.

ISSN 1338-3817

 

Predaj reklamy

Exkluzívne mediálne zastupovanie:

Ringier Axel Springer Slovakia, a.s.
Prievozská 14, Bratislava

Tel.: +421 2 582 272 12
Fax: +421 2  582 273 20
E-mail: reklama@azet.sk

Cenník reklamných formátov si možno stiahnuť z tejto adresy.

 

AUTOBILD.SK na sociálnych sieťach

Staňte sa fanúšikom AutoMoto.sk na najpopulárnejších sociálnych sieťach. Dozviete sa tak hneď o najzaujímavejších článkoch a neujdú vám ani informácie navyše či zaujímavé videá a fotky.

Kliknite na preferovanú sociálnu sieť a pridajte si nás medzi obľúbené stránky!

 


Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá.

Všetky autorské práva k internetovému magazínu AutoMoto.sk vykonáva vydavateľ. Akékoľvek použitie ktorejkoľvek časti internetového magazínu, najmä šírenie kópií, prepracovanie, tlač, preklad, zaradenie do iného diela, či už v tlačenej alebo elektronickej podobe, je bez súhlasu vydavateľa zakázané. Za obsah jednotlivých príspevkov zodpovedajú ich autori.

Redakciou nevyžiadané ponúknuté príspevky sa nevracajú. Právny režim vydania ponúknutých autorských diel sa riadi autorským zákonom v platnom znení a ďalšími nadväzujúcimi právnymi predpismi. Zaslaním príspevku autor udeľuje pre prípad jeho vydania vydavateľovi zvolenie vydať ho v elektronickej podobe v internetovom magazíne AUTOBILD.SK, ako aj v tlačenej podobe v časopise, rovnako ako zaradenie do monitoringu vybraných distribútorov dát, a zároveň tým vyjadruje súhlas s tým, že po dobu päť rokov odo dňa uverejnenia príspevku nie je oprávnený ho vydať bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa. Zaslaním príspevku súčasne autor vyjadruje súhlas s tým, aby vydavateľ tieto oprávnenia úplne alebo sčasti poskytol tretej osobe. Autorská odmena bude uhradená v mesiaci nasledujúcom po mesiaci uverejnenia diela vo výške podľa cenníka vydavateľa, do ktorého je možné nahliadnuť v redakcii vydavateľa.

Vydavateľ AUTOBILD.SK, spoločnosť Azet.sk, využíva aj spravodajstvo agentúr SITA a ČTK. Obsah je chránený autorským zákonom. Prepis, šírenie či ďalšie sprístupňovanie tohto obsahu či jeho častí verejnosti, a to akýmkoľvek spôsobom, je bez predchádzajúceho súhlasu agentúr výslovne zakázané.

Obsah AUTOBILD.SK je aktualizovaný denne, okrem vybraných víkendových dní a sviatkov.

BANNER300


Najnovšie články
Volvo XC40: Kompletizuje švédsku rodinu

SUV vyšľachtené pre Spojené štáty boduje vnútorným priestorom i výborným podvozkom, slabinou je vysoká základná cena a úzka ponuka motorov.

Test Ford Edge: Splnený americký sen

Pretekársky roadster s karosériou Scaglietti a trojlitrovým štvorvalcom vznikol v sérii 31 exemplárov, dnešných dní sa nedožili všetky.

Ferrari 750 Monza: Ďalšie sedemciferné

Americký off-road s ložnou plochou a plátennou strechou poháňajú dva elektromotory s výkonom 360 kW (490 k), batéria má kapacitu 100 kWh.

Schwarzenegger: Elektrina aj pre Hummer

Na autosalóne v Tokiu sa odohrá premiéra štúdie so známym menom. Automobilka ho použije na SUV, ktoré budú poháňať elektromotory.

Mitsubishi oživí označenie Evolution

ri predpokladanom trvaní tendra v lehote 12 mesiacov by sa tak podľa jeho slov mohol úsek začať stavať v roku 2022 a hotový by mohol byť v roku 2026.

Posledný úsek D1: Súťaž až v roku 2021

Číslami z exaktne meraného testu dynamiky sa pýcha britskej automobilky dostáva do spoločnosti omnoho drahších modelov.

McLaren 720S sa vyrovná hyperšportom
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×