Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
< späť na článok

Diskusia : TÜV Report 2012: V spoľahlivosti vedú Japonci a Nemci

134 príspevkov
09.12.2013 16:57 / JAaTY868 nevhodné
Vo VW boli poruchové motory 2.0 tdi 16V,s 8V také problémy neboli.Brat má Passat 3c 2.0 tdi 8V r.v 2008,chvalabohu vážny problém nemal.Týždenne s ním najazdí asi 400 km.Ale do dieselov je dobré pridávať aditívum.
18.12.2011 12:56 / jeaniel-uhrovsky nevhodné
ja mam fabiu 1.2-sedan r. v 2003, mam najazdene 150 000 km, som jej prvý majiteľ. mal som už vseliake ine auta, ale tato je z nich najspolahlivejsia... nikdy som sa nebal isť na nej do zahranicia, hocikde a hoci kolko km. jazdil som nemecko a aj taliansko. nebol problem plne nalozeny ist aj 4000 km a niekolko krat za sebou. robil som v nemecku aj v taliansku a nikdy ma nesklamala.. vzdy som dbal o servis a hlavne som sa snazil nacas meniť olej a všetko . čo sa malo meniť .. je sice pravda , ze sviečky sa menili až teraz po 135000km, a to tam boli orig., ale nebola to moja chyba, ale nasich skusenych sukromnych podnik. mechanikov...iba jeden krat za cely cas som menil cievku a to jazdim sportovo a skoro stale len jazdim kopce , a co sa tyka jazdy tak ho vobec nesetrim, myslim na obratkach..inak hej. je pravda , ze som si ho slusne zabehol. ked som jazdil plne nalozeny v alpach , tak mi nik nechcel verit, ze je to iba 1.2-47kW... servis robim iba na veci co podlihaju beznej vymene.... chcel som uz ho ah vymenit za nove, ale zatial ide ako hodinky, tak teraz vaham, ake kupit, ci zasa fabiu, alebo..ale zasadne len nove....lebo kupit ojazdene od cudzeho, tak -to je len ako loteria bud, alebo a co ak . tak potom , co--nebude ma stat este viac ako nove, ale stale to bude len starsie a ojazdene..
28.11.2012 10:54 / Animak2
0
nevhodné
jj 1.2 HTP je super auticko, v meste obratne a nato ze je to 47Kw ma slusnych vyse 110 Nm... tiez si ludia myslia, ze tam mam 1.4 :)) Skoda, len toho ze sa olej casto prepaluje, hlavne v lete( tiez si rad v lete zajazdim ostrejsie) ale to sa da vyriesit, chodim na olej kazdych 10tkm... A este jedna nevyhoda, na spotrebe da pocitit kazde kilo na palube, plne obsadena v meste zozerie aj 9-10 litrov...
17.12.2011 18:13 / eibach nevhodné
mam BMW 330 benzin kupene nove ma 80 tisic km a poruchy boli ano roztrhana koza na sedadle raz vypadla sviecka bolo treba odtah ,potom preprogramovat startovanie ,a radio mi blblo asi 5 krat som bol v servise v ramci zaruky .......mozno lexus keby som mal tak tam nejdem ani raz ....ale lexus som testoval aj ine japonske auta a mne sa jednoducho nepaci ich vypracovanie vnutra detajli a celkovo japonske auta niesu pekne ,,,aspon podla mna ......
17.12.2011 02:00 / SAYKON nevhodné
Netrepte tu kraviny ktoré auto a bla bla bla, zodpovedny šofer ktorý sa stará o auto, má spolahlivé auto. mám starý peugeot 405 srdt a som nadmerne spokojny :) služy ako má lebo sa onho starám ako o bábiku. Tak my tu nepíšte kraivny. Samozrejme su vyrobne chyby zle dimenzovane sučiastky apod. Ale vetšina aut konči kvoli maitelom vozidla. Pravidelna vymena naplni, garazovanie, cistenie, kvalitne zahrievanie motora, štyle jazdi, primerana jadza na naše cesty. Samozrejme náklady su vždy ale kto nemá na auto nech si nekupuje. Ale nove auto by som sa bál kupiť, service drahy, sučiastky drahe, nekvalitna praca, a dnes už značka neni jak davno. Mercedesi sa kazia jedna radosť i ked ich ospevuju.
17.12.2011 16:24 / derslowake
0
nevhodné
by som chcel vidiet,ako si vymienas olej,alebo filter na aute,ktore mas v zaruke ;-D
17.12.2011 15:05 / ppRIDE
0
nevhodné
kecas aj ty tak troska, mas auto z doby kedy sa robili auta do poctivosti, preto mu staci len zakladna udrzba a fachci,, poznam viac majitelov novych a zanovnych aut ktory su 3x rocne vynutene v servise a kopec aut z rokov 2000 az 2005 co su viac v servise ako doma ;-D
21.12.2011 18:12 / peter1251431
0
nevhodné
U toyoty pochybil plynovy pedal, ale treba povedat, ze to bolo v USA a nie v europe!!! Nech sa aj ine znacky pochvalia v com pochybili, aby to bolo ferove.
29.12.2011 11:02 / marfy131
0
nevhodné
tento problém bol globálny a prípad s plynovým pedálom bol aj na Slovensku
16.12.2011 20:06 / Lombardi19 nevhodné
prius vitazí a plynovy pedal sa zasekuje :-D :-D :-D
16.12.2011 21:03 / Hartke
0
nevhodné
napisal si to naopak... Plynovy pedal sa zasekuje a Prius vytazi! :-D
17.12.2011 15:07 / ppRIDE
0
nevhodné
len si to musis dobre naplanovat cestu domov aby ti presne pred domom dosiel benzin ;-D
16.12.2011 18:44 / peter1251431 nevhodné
a ak by som si mal vybrat ine auto ako japonske, tak by to bolo made in slovakia, cize nejaky volkswagen , peugeot, alebo kia.Auta vyrobene na slovensku patria medzi najkvalitnejsie auta na svete a podporuje sa tym zamestnanost ludi.
16.12.2011 19:02 / Fabregass
4
nevhodné
Na teba musim reagovat pretoze som vacsiu hlupost nepocul...mam kamaratov co robia ci uz v KII...alebo vo VW..a potvrdili mi len jedno nikdy si radsej nekupuj tie auta..pretoze keby si videl..co my...tak by si ho nechcel..a mali pravdu...Peugeot..citroen fiat..kia renault..podobne znacky su nie len ze nekvalitne ale aj drahe suciastky su..samozrejme na ktore auto uz suciastky drahe niesu..to je samozrejmost...ale to je len moj nazor...nesnazim sa ta provokovat...
17.12.2011 16:27 / derslowake
0
nevhodné
fabregas,tvoji kamarati su snilkovia,alebo velkohube krcmove.....este nevideli ako sa pracuje (?) v zahranici,tak sa len drz toho,co je vyrobene na SK :-(
16.12.2011 18:34 / peter1251431 nevhodné
Mam toyotu avensis diesel 6-ty rok, predtym som mal hondu civic 4 roky. Som s japoncami absolutne spokojny, nemal som ani najmensiu chybicku a to pred 12 rokmi som bol antijaponec, ked som pocuval tie reci, ze budem kupovat velmi drahe nahradne diely, drahy servis a, ze mi japonske auto po 3 rokoch zhrdzavie. Este, ze som nedal na take krcmove reci, nepoznam spolahlivejsie auta ako japonske, ale kazdy nech si urobi usudok sam
17.12.2011 15:12 / ppRIDE
0
nevhodné
dufam ze ratas aj nissan za toho najspolahlivejsieho japonca ;-D ;-D ;-D inak kamos na avensise ma nejake "inteligentne" servo ktore ti ma v niecom dopomahat pri soferovani , dosralo sa a pri jazde po rovinke musel stale jemne korigovat smer preste nechcelo ist rovno,, oprava bola dost nakladna.... ale dam ti zapravdu, pokladam toyotu za spolahlive auto a taky land cruiser by som si aj kupil (Y)
16.12.2011 14:41 / Pribik nevhodné
ja mam r.v 91 - kupil som za par supiek, mam ho uz rok, vaznejsi problem nema a to s nim jazdim bezne, spotreba je trochu vissia ale zdy pod 9 litrov, no a mesacne naklady ak by som zahrnul v porovnani ak by som leasoval nejaky setric paliva tak ani v propade nejakych mensich investicii ani za 10 rokov by ma mesacne naklady nevysli menej, ked to niekde oprem o strom hodim kluce do kanala a nemusim sa chytat za hlavu a zhanat dalsich 20 - 25 000 eur na to aby som mal nove auto.
16.12.2011 14:46 / Pribik
1
nevhodné
nuz ale ved preco sa ma clovek cudovat ze vacsina socialnych aut dnes nic nevydrzi, ludia su ochotni zaplatit stale menej a tak plastove vylysky naraznikov a veskereho interieru z recyklovanych jednorazovych party tanierikov sa netreba cudovat ze to viac ako 120 000km nespravi, a ak aj clovek cosi vymeni, je to uplne zbytocne pretoze to by potom musel menit vsetky veci, treba sa pozerat aj nato kolko stali automobili zaciatkom 90tych rokov a kolko stoja teraz a netreba sa cudovat ze majitel 25 rocneho mercedesu sa stretne na srotovisku s majitelom 3 rocneho "noveho" auta v tu istu chvilu. Otazka je KTO z nich dvoch za 25 rokov minul na automobili viac, ci ten co si za vtedajsie kupil kvalitne vozidlo alebo ten co si kazde 3 / 4 roky kupoval plebejsku karu.
16.12.2011 14:29 / SLOVAKIAARMY nevhodné
Mám skoro 12 ročný Daewoo Lanos..a niet s ním problémov ...samozrejme výmeny palivových vzduchových a olejových filtrov nie sú vady...bežné veci ktoré sa menia u každého auta...Ale žiadne poruchy ktoré by robili jazdu nebezpečnou ..Akurát že do dlhých ťahavých kopcov nevládze je to na neho zabijak ..Ale predsa je to stašie auto .. Ale bezproblémov.. mám známych a kamarátov s autami vo veku 4-7 rokov a majú s nimi neskutočné problémy a drahé opravy...V autách mám vždy šťastie a nikdy som nenatrafil na nepodarok do ktorého by bolo potrebné vrážať veľké peniaze ..
17.12.2011 16:21 / derslowake
0
nevhodné
mas 18 a pises,ako by si mal minimalne 18 rokov auto-teda aspom niekolko aut si uz vymenil.................. :-D
16.12.2011 13:58 / italskyhrebec nevhodné
Já už jsem vystřídal strašně hodně aut (Žigulík,Škoda 120,Fiat Ritmo,Opel Kadett GSI-to bylo tehdy zabité auto,Ford Sierra,Škoda Favorit,Mercedes 180,Fiat Brava a Fiat Bravo-strašné auta,měl jsem oboje,Opel Vectra B 1.7 d isuzu motor-v pohodě,Peugeot 406 2l diesel,taky v pohodě,Škoda Octavia 1.6 100koní-celkem fajn auto,než jsem ho roztřelil,Alfa 156vrak nikomu nedoporučuji i když design má celkem hezký,opět Peugeot 406 2.0hdi-peugeoty se poslední dobou hodně zlepšují,Opel Vectra C-nic moc...méně starostí jsem měl se starším modelem,pak jsem přesedl do VW Passat B7 2.0 tdi a to je už úplně něco jiného..pohodlná jízda,komfort,klid...VW opravdu umí!!!!! V ČR nebo na Slovensku je přetáčení kilometrů už běžná rutina,takže nezáleží ani na tom,kolik na budíku km najdete při koupi,ale spíš na tom,po kom to auto kupujete.A myslím si,že testy,které vyhrály japonské Toyoty,byly opravdu vyrobené v Japonské lince,protože pokud by vybírali pro test auta z evropských linek,tak by asi v testu tak dobře neobstály...Ale Toyota je už tradičně mezi prvnímy místy ve spolehlivosti,tak jako Lexus...hodně,hodně dlouhou dobu,asi něco na tom bude....Jinak jako čech doporučuji,kupovat české auta z důvodů oprav a dostupnosti levných náhr.dílů....Ale kdo se nekouká na peníze,tomu doporučuji BMW 5 2005-2009,myslím že tento vůz nemá chybu...
16.12.2011 16:07 / pustny_lisiak
0
nevhodné
vdaka za info/nazory na auta. Taketo info od uzivatela su super pomocka pri zvazovani auta. Hoci pred par dnami mi mechanik hovoril ze Passat 2.0 bol dost poruchovy stroj, takze neviem :-?
27.12.2011 01:34 / italskyhrebec
0
nevhodné
Je to pravda 2.0 tdi jsou opravdu poruchové...odchází tam vstřikování,což není levná záležitost,ale já jsem ho koupil po prvním majiteli jako firemní vůz s kompletní historií,takže všechny vstřikovače jsou už měněné...Jezdím s Passatem velice rád a zatím bez jediné poruchy,nebo náznaku poruchy....A ještě jedna věc: VW dává záruku na 150 tisíc km,takže si myslím,že vědí proč tu záruku uplatnují..
31.12.2011 17:09 / aldoPN
0
nevhodné
no to ze si kupil auto s kompletnou hystoriou este neznamena ze na nom nejazdil KOKOT....u nas vo firme mame asi 15 rovnakych naraz kupenych fordou galaxy 2,0 tdi najazdene maju plus minus rovnako a na tych autach este len vidis jaky rozdiel je kto na tom jazdi.....mame kusy ktore frcia uz 5 rokou len na beznych servisnych prehliadkach a mame kusy na ktorych uz bola menena hlava motora, zotrvacnik, spojka, celne sklo x krat to maju nejaku vadu alebo co asi ze im to casto praskaa....no proste zalezi aj od sofera...nie len od servisnej hystorie alebo od auta
16.12.2011 21:34 / KomarD-Jeay
2
nevhodné
Aj je poruchovy, model B5, B6. B7 je najnovsi. Poruchove su najma 2,0TDI PD motory.
31.12.2011 17:10 / aldoPN
0
nevhodné
ked chces spolahlivy dizlak co ma trocha vykon a je odskusany praxou a rokmi tak kup 1,9vinu hlasika co frci bez problemou spotreba nijaka a ides:P este ked tak chip sa na to da v pohode spravit aj na 140 koni a neni problem
31.12.2011 17:02 / aldoPN
0
nevhodné
ja mam 2,0 TDI PD 125 kW audi A3 sportback quattro mam na tom 198 000 km, kupil som to ked to malo 110 000 z nemecka komplet servisna knizka vsetky servisy spravene, aj v tom pokracujem a okrem beznych servisnych ukonou ako vymena oleja filtrou platniciek atd som nemenil nic....problemy u tohoto motoru sa vyskytovali do roku 2005 - hlavne prasknuta hlava motora, vstreky, dvojhmotovy zotrvacnik alebo mala zivotnost spojky....ale je to relativne novy motor takze mu musime tieto veci ktore sa od roku vyroby 2006 vyriesili musime odpustit....novsie rocniky funguju dobre ako PD tak aj CR......
16.12.2011 13:32 / 9bruno66 nevhodné
Tatko vlastni Citroen ZX combi rv. 1996 1,4 - benzín najazdené niečo cez 386 000km a už 8 rokov to auto nevidelo garáž. Každý deň okrem nedele, sím jazdí do roboty a späť. Najväčšia porucha bola praskunute tesnenie pod hlavou tak 5 rokov do zadu a výmena zadných tlmičov pred 2 rokmi pretože v aute sa vozí 5 chlapov a mejaký ten materiál a náradie cca 20kg - 30 kg. Inač bežné opravy výmena brzd, žiaroviek, sviečok, oleja... O udržbe tohto auta sa moc neda hovoriť preztože to auto prejde za rok tak 10krát cez umývarku a pritom na aute nieje vidno ani fliačik hrdze.
16.12.2011 13:34 / 9bruno66
0
nevhodné
a zabudol som dodať Nežere olej
16.12.2011 12:22 / Biggie_small nevhodné
ked uz testuju Porsche, to mozu rovno aj Lambo, Maybach, Masseratti a dalsie pre ludi dostupne znacky.. :-D
31.12.2011 17:13 / aldoPN
0
nevhodné
tak ciastocne mas pravdu ale ked pojdes do nemecka napr tak tam na dialnici urcite ucidis za hodinu 3-4 porschatka....lambo, maybach masseratti a podobne uvidis mozno raz za 3 dni.....tak asi preto ich do testu nezahrnali....je ich na trhu o dost mensie mnozstvo.....a oni netestovali tie auta tak ze zobrali auto jazdili na nom a testovali ho....ten test je zostaveny len zo statistik servisou....
16.12.2011 09:54 / ferdo39 nevhodné
že nemci v nemeckom teste :D pre mňa sú stále najkvalitnejšie autá vyrábané v japonsku. mazda, honda, subaru,... a niektoré toyoty. áno dá sa vybrať aj z audin,... dobrý kus, niekto narazí na bezchybný kus, niekto na totálny šrot,.... ale u áut vyrobených v japonsku, je o 50% nižšia pravdepodobnosť, že dostanete šrot nižšia
31.12.2011 17:20 / aldoPN
0
nevhodné
ano??? tak mi povedz preco ludia co jazdia trasy jak bulo si nekupia toyotu prisu ale audi A6.....alebo A8 alebo co.....nemecke auta su o niecom uplne inom....mal som zatial len dve ale s oboma som maximalne spokojny....jedno bolo VW polo 6N 1,4 benzin a jedno je audi A3 sportback 2,0 TDI quattro ......jazdim kazdy weekend tak 1300 km trasu a poviem ti ze natrasat sa na nejakom priuse alebo honde civic by sa mi fakt nechcelo....a okrem toho kukni sa na ten design to je na vracanie....nemci vedia design, sportovost, pohodlie a aj spolahlivost....ano bolo par motorou s ktorymi boli problemy ako napr 2,0 TDI PD vyrobene do 2005teho roku....ale tie sa odstranili a zase je vsetko ok....alebo 2,5 tdi do 2003jky rocnika....treba si vedet vybrat a urcite budes na tom lepsie s nemcom ako japoncom....japonca by som kupil tak zene nech na tom chodi na nakupy....na dlhsie trasy ani bohovi.....a dalsia vec ze ludia co u nas nadavaju ze maju audinu a po 150 000 km je vsetko v prdeli....tak tu audinu kupil niekto v nemecku s 400 000 kilometrami, tu to stocil na 140 a niekomu to predal.....a ten potom nadava....posudzovat na nasom trhu poruchovost aut ktore sa dovazaju z nemecka a na 90tich percentach z nich su postacane kilometre viac ako o polovicu je odveci....
04.01.2012 03:41 / zagatto
1
nevhodné
Aj ja mam take auto na elektriku ako je prius od Toyoty 130 000km ma a nic nebolo treba menit( len bezne veci). A ver tomu ze tu A3 co mas by si nechcel ani len vidiet keby sa len raz zvezes so mnou.
16.12.2011 10:14 / petuloo1984
2
nevhodné
(N)
16.12.2011 10:43 / Saturni
7
nevhodné
ziadne nieje europske a ani japonske nieje stavane na viac ako 350,000 km. Mal som ale americky Ford Aerostar, ktory sa dozil 1mil. km a okrem mierne zvysenej spotreby oproti europskym modelom sa odviezol do srotu po 20 rokoch este sam. Keby ale sa taketo auta bez "kurvitok" vyrabali v EU, tak by sme nemali co kupovat a jazdili by sme na starych autach. Problem nieje ani sucastna emisna legislativa, lebo EURO III vyhovoval pred 22 rokmi vyrobene auto v USA /2 katalyzatory/ a pod. To riesili v USA davno pred nami. Dnes sa stava auto vaznym luxusom, vdaka nutnemu servisu a velmi vysokej nadobudacej cene, myslim teda na nove modely a nutenemu viac rocnemu platenemu pozarucnemu a zarucnemu servisu. Nehovoriac o zatazi za pohonne hmoty, pretoze Kilometricka cena prejdenej vzdialenosti sa umerne nasobi nielen palivom, aleaj celkovou cenou zaplatenou za vozidlo a servis, vcitane poisteni a pod.
16.12.2011 21:41 / KomarD-Jeay
1
nevhodné
Trepes blbosti. Auto nie je predom robene na nejake kilometre. Len jeho niektore sucasti ano. 350tis. km vsak nie je ziadna abnormalita, ale celkom bezny najazd cca15 rocnych aut. Auto je tak spolahlive, ako onho bolo pocas zivota postarane. Si predstav taku novinku, co dokazu nemci, ked kupia auto - kupia nove, spravia 100tis. km a predaju. Ty ho kupis, pojdes do servisu a zistis, ze tam za tych 100t.km este nebol meneny olej. To auto tych 100tis. spravi, nemca opotrebenie neserie, hlavne ze usetril a auto posunie dalej.
31.12.2011 17:27 / aldoPN
0
nevhodné
tak to nemci niesu....skoro kazde au to v nemecku ma komplet servis este aj robeny v original znackovom servise.....problem je skorej v tom ze sa v nemecku tie auta skupuju, vozia k nam, tu sa na tom ludia vozia a stacaju a stacaju a stacaju, a vysledok je taky ze nam tu behaju auta napr ja neviem audi A4 ktore ma realne 400 000 km a ty si ho kupis a na tachometri je 150 000 km....a potom picujes ze sa ti vsetko zacne kazit "uz" pri 150 tich tisicoch......a 350 000 km ti vydrzi kazde auto na trhu...
16.12.2011 11:04 / ibatakasi
0
nevhodné
prosimta aspon netrep, ze ziadne europske a ani japonske auto nie je stavane na viac ko 350000 km, kazde druhe auto vyrobene pred 1997 ma 350 000km a viac, len sa u nas stacaju km, a ked sa o auto staras vydrzi kludne aj viac a to bez problemov, jedine co musis robit je menit co je vymenitelne :-)
31.12.2011 17:29 / aldoPN
0
nevhodné
presne tak......tie auta na slovensku co maju 350 000 na tachometri maju 600 000 uz mozno aj zasebou.....:P
17.12.2011 15:19 / ppRIDE
0
nevhodné
otec dokoncil jednu lanciu diesel 1996 rok a klakla na 480 is km :-(
06.01.2012 01:32 / asus1999
0
nevhodné
No a že taliani robia zlé autá??
16.12.2011 10:47 / Saturni
3
nevhodné
P.S este doplnim, ze spolahlivost je dana prevazne moznostou pouzivatela a kvalitou servisu ktory v tej ktorej krajine ma predavany model poskytovany. Aj ojazdene auto z nemecka, francuzka, svajciarska nebyva "zbastlene" obvykle ma menene original nahr. diely. To sa ale naprikled u nas vatsinou len bastli a potom nastavaju problemy v spolahlivosti.
16.12.2011 08:59 / ENZO1970 nevhodné
Zaujimave porovnavanie ktore sa zverejnuje uz niekolko rokov a Porsche 911 pravidelne obsadzuje popredne miesta.Ale by ma zaujimalo ci niekto porovnal najazd kilometrov Porsche 911 a takeho rodinneho auta ako je VW Sharan,Seat Alhambra,Fiat Stilo,alebo Mercedesu E-classe a pod.,Ktore vacsinou jazdia po meste a sluzia ako rodinne auta alebo ako taxiky.
31.12.2011 17:30 / aldoPN
0
nevhodné
do uvahy sa tam beru aj najazdene kilometre....cital som ten test v originale v nemcine....
16.12.2011 12:28 / kidon
3
nevhodné
Tak tak... Berú do úvahy len VEK vozidla, ale nie KILOMETRE. Preto to vyhrávajú nedeľné nákupné tašky typu Auris, alebo predtým Corolla. Druhá vec je zaobchádzanie s autami. Posaďme nejakého kreténa do Toyoty na 150 000 km, a zasa naopak, posaďme mamičku do BMW päťkovej rady na 20 000 km. Ktoré auto bude asi potom v lepšom stave? No Toyota určite nie ;-D Uznávam, že Japonci robia najlepšie motorky na svete. Tie ich autá sú ale akurát tak na smiech... Výnimku tvorí možno tak Subaru a Mitsubishi EVO.
16.12.2011 09:28 / petuloo1984
1
nevhodné
no ved tieto statistiky su uplne mimo reality.Porsche je v zahranici vikendove auto.Kto ma peniaze kupi si popri niejakom rodinom aute aj jedno sportove (porsche) ,ktore niekedy vyberie na vyblaznenie sa cez vikend.K beznemu pouzivaniu su tie auta neprakticke...A dalsia vec je autu ako Porsche majitelia zvycajne kladu dokonalu starostlivost a servis.
16.12.2011 12:34 / kidon
1
nevhodné
To ako keby skúmali zimné dopravné nehody a s úžasom by zistili, že najmenej nehôd v zime majú Ferrari. Z toho by im logicky vyplývalo, že najbezpečnejším vozidlom do zimných podmienok je práve Ferrari ;-D
31.12.2011 17:33 / aldoPN
0
nevhodné
blbost.....ten test som cital v originale v nemcine a beru sa tam do uvahy aj najazdene kilometre......proste stara klasika porsche boxer motor je dobry....je to velky objem ktory je dostatocne predimenzovany na to aby mohol vydrzat spustu km........nieje z neho vydupana ani polovica co by sa dala......
16.12.2011 08:45 / ynvyctus nevhodné
ja mam audi a3 rv 1997, 185 000 km a menene len rozvody, baterka, brzdy. Jedina vazna porucha bola tesnenie pod hlavou. Stare auta, dobre auta. Kolega ma Toyotu Auris a museli mu cely kus vymenit, aj na tej sa mu menil volant, sedacka...toyota o nicom
16.12.2011 09:55 / ferdo39
2
nevhodné
kde ju má vyrobenú? toyota presunula výrobu do turecka, polska, UK,... už len málo ktoré robi v japonsku,... preto treba pýtať len japonské toyoty,... ostatné sú odpad.
17.12.2011 15:22 / ppRIDE
0
nevhodné
na huj ti bude japonska toyota ked v nej sedis jak v anglicanovi HEHE
16.12.2011 08:34 / klimax007 nevhodné
Mam daewoo lanos,98 r.naj.134000,som 3 majitel.Za dva roky som dal do neho stredny tlmic vyfuku a tesnenie pod hlavov,ventilmi a gufera.Parkujem vonku leto- zima a nemam s nim problem.Je pravda,ja som ho nechcel,ale manzelka,lebo auto pred nim-fiat punto-som vyberal ja a financna pohroma.Takze Lanos ma dalsieho fandu u mna.Inak praje vsetkym vela stastnych km,dolezite je vratit sa ok k rodine a nie nacom jazdime.Cus-bus.
06.01.2012 01:41 / asus1999
0
nevhodné
No kamarat Ty s tym Lanosom?? Normalne auto pri 134000km vymení akurát brzdové platničky a ty si tu popísal také závady že amen. Ja mam Alfu romeo 156 1.9jtd mam 220 000km a čo sa tyka motora tak som menil 2 žhaviče. takže čus-bus . No a ešte dodám,že to auto nežerie olej,ma 5-6l spotrebu a vykon 115 koní
16.12.2011 21:45 / KomarD-Jeay
1
nevhodné
Tesnenie pod hlavou po 134tis. km je skor vazna porucha. Tesnenie sa zvykne menit pri generalke, pripadne poruche, ale ta sa ocakava niekde pri 250tis. km. Alebo mas skor 234tis.km, nie 134.
16.12.2011 12:37 / kidon
0
nevhodné
"Len tesnenie pod hlavou"? Tak to ti gratulujem ku nenáročnosti...
16.12.2011 08:31 / COROLLA nevhodné
TAK aby bolo jasné, 9 rokov pracujem pre Toyotu a kto má Toyot-u nemá problémy, a som hrdá, že jazdím aj s bratom PRIUS!!! a vôbec nikomu nezávidím ani autá za brutáne peniaze, ktoré okrem imidžu a drahého servisu neponúkajú nič!
16.12.2011 09:34 / petuloo1984
3
nevhodné
Si si ista?Ze okrem draheho servisu a imidzu neponukaju viac?Chod sa povozit trebars v trojkovom bmw alebo mercedesi C class s niejakym nabrusenym sestvalcom.A potom presadni do svojho Priusa a ozvy sa... :-0 Inak Toyota nema o moc lacnejsi servis ,ked sme uz pri tom.A spolahlivost a Toyota? No pokial viem,tak Toyota predavala v Amerike auta s fatalnou chybou-brzdenia!!!To par ludom neslo na dialnici zabrzdit auto.To Toyota platila tazke miliony na arbitraznom sude.:)Len tolko k spolahlivosti.
16.12.2011 09:58 / ferdo39
1
nevhodné
1) neporovnávaj strednú triedu s vysokou 2) nemala žiadne problémy s brzdení, len tupí amíci pokiaľ nemajú návod ako srať, tak sa doserú. na SME bol test zo zaseknutým pedálom amerického priusu, ktorý mal udajne problém, bez problémov sa otočil na ceste, zabrzdil, vypol motor, vyradil rýchlosť,... 3) asi si nikdy nebol v servise s toyotou? lebo do 120 tis. to auto nepozná servis okrem preventiviek takže nabudúce ked budeš písať nejaké príspevky JJP, tak si over infomácie
31.12.2011 17:36 / aldoPN
0
nevhodné
ved prva co porovnavala strednu triedu s vysokou bola corolla citujem: "vôbec nikomu nezávidím ani autá za brutáne peniaze, ktoré okrem imidžu a drahého servisu neponúkajú nič" tak nech si na jej priusiiiku chodi na nakupy a urcite jej aj dlho a dobre posluzi.....ale poslal by som ju na nom kazdy weekend spravit 1300 km a cez tyzden tiez nejakych 800 dokopy a chcel by som videt jak by o tom priuse vypravala....hned by kupila audi A6 alebo nieco podobne a priusa by zaviezla ciganom do stareho zeleza
16.12.2011 10:30 / petuloo1984
2
nevhodné
1.Nikto neporovava strednu triedu s vysokou.Mercedes c aj Bmw 3 su stredna trieda rovnako ako Prius. 2.Nebolo to len o tuposti amikov.Stalo sa aj v Europe.Ak by to nebola chyba Toyoty ,tak by nemuseli platit jednu z najvacsich pokut historii a nemuseli by volat do servisu okolo 150 000 aut. 3.Nie nikdy som nebol v servise s Toyotou.Lebo ma Toyota nezaujima.Nikdy ma dizajnovo nenadchla.Ja som arogantny vodic BMW 5 ;-D takze fakty si over skor ty...
17.12.2011 14:16 / ferdo39
1
nevhodné
aj stredná trieda sa delí ;) v ameríke vyhráš nad blbosťou, oni radšej tie autá stiahli, nič im nebolo, koberček pripevnili a bolo všetko vyriešené. ale aspoň sťahujú autá, VW group prdí na to, opravia to, až keď sa to pokazí a ty vieš, že to je chyba a že to menia, inak to zaplatíš. tak potom sa v budúcnosti nečuduj, ked bude niekde omotaný okolo stromu, že ti nikto nezstaví
16.12.2011 22:02 / KomarD-Jeay
0
nevhodné
Porovnavas hluposti. Medved aj Bavo su premiova trieda aut, stredna trieda su len velkostou. Porovnaj si ich cenu voci Priusu. Vzhladom na to, ze prius je hybrid, ekvivalent na premiovku musis hladat trochu vyssie nez v uplnom zaklade. Medved C 220CDI zacina na 36tis.€, C200 na 35tis. Bavo 3 zacina pri 320d a 320i na cene 34, resp. 31tis.€, pricom Prius zacina na 25tis. v zaklade.
31.12.2011 17:39 / aldoPN
0
nevhodné
tak sprav na priuse 100 000 km za rok a povedz mi ci by si si tych 5 000 za taku audi a4 nedoplatil velice raad.....
17.12.2011 09:06 / petuloo1984
0
nevhodné
To je jedno,ze su premiove znacky,nie?Ide o to,ze su obe stredne triedy.To ze premia je drahsia nema predsa opodstatnenie v jazdnych vlastnostiach.Porovnavam tu jazdne vlastnosti,ked hovori ze aky je svetovy Prius.
17.12.2011 14:17 / ferdo39
1
nevhodné
už ti to písal, ide o rozmery, no ale proste si nechápavý
17.12.2011 11:46 / KomarD-Jeay
0
nevhodné
Zase porovnavas odveci. Ked je znacka premiova, ma sa to odrazit napr. v poruchovosti, kedze drahe znacky maju vyssie naroky na kvalitu dielov od subdodavatelov. Tzn. uz pri samotnych dieloch by mala byt mensia poruchovost. Dalej sa nedaju porovnat ani jazdne vlastnosti. Prius ma ine urcenie, nez BMW 3 ci Medobedo C. Hlavne je to hybrid, je urceny najma do mesta a kratke trasy, kde ma byt usporny. Nie je to sportove auto, ani nema take ambicie a teda aj podozok je uplne inak nastaveny.
16.12.2011 08:22 / Castielo nevhodné
Fiat Punto skoro 9 rocne, 90tis km, celorocne zvlada 5 km jazdu do roboty, presiel vpohode cesty aj vyse 3000 km, rozvody som 1x menil ked auto malo 8 rokov, "zavadu" malo len jednu ked odisiel z vyfukovej sustavy tlmic (auto malo zvuk ako nejaky sportiak - oprava 50€ ) inac len klasicka udrzba, olej, brzdy, vymena ziaroviek. Nikdy som nechcel europske auto ,ale co cert nechcel ... :) Na STK maju zrejme z takychto aut srandu, ze aaaa talian dnes to bude 50 na 50, ale preslo vpohode
16.12.2011 09:59 / ferdo39
2
nevhodné
kamarát fiat punto, do servisu dal už polovicu hodnoty auta, proste vrak
16.12.2011 11:48 / Castielo
0
nevhodné
to je podla mna kus od kusu a vela zalezi na pouzivatelovi, ja som bol proti europskym autam okrem nemcov vzdy a povodne som planoval yaris, ale financne mi to nevyslo a tak mam taliana a nakoniec sa nestazujem. samozrejme ziadna slava, ale tomu autu nemam co vytknut
17.12.2011 14:13 / ferdo39
0
nevhodné
kamarát má renault megan II, nejaké menšie poruchy, ako ked mu odišla elektrika na zadných svetlách, ale stálo to pár €, inak len odchádzajú žiarovky,... menej kvalitné klučky, ale jazda je v tom dobrá aj motor
16.12.2011 07:26 / blacksun1 nevhodné
mitsubishi outlander - 3 roky - 181 000 km .... zatial musim poklopkat ziadna vada, jazdi ako hodinky .. .. a este mercedes B ... 6 rokov - 225 000km .... od 167 000 km bol meneny alternator, lava aj prava poloos, kompresor autoklimatizacie a teraz po novom spojka... neviem preco mam ten pocit... ale nieje M ako M... :-)
31.12.2011 17:42 / aldoPN
0
nevhodné
mercedes je v poslednej dobre na tom s poruchovostou dost biedne.....bohuzel.....treba kupit audi alebo BMW:P
06.01.2012 08:06 / stano12
0
nevhodné
pocuj, sa s tym odi a bakelitom ides dako posrat .... ja to nechcem ani zadarmo .....
15.12.2011 22:33 / estix nevhodné
moje doteraz najlepsie auto bola Honda Accord r.v.1988 s vyklapacimi svetlometmi. Proste parada. Dvojliter benzin - take mensie lietadlo! Kupoval som ho ako 12-rocny voz a 4 roky zima -leto no problem. Akurat posledny rok sa zmenila situacia a jazdil som iba po meste cca 5km useky. A zrazu prdlo tesnenie pod hlavou a od vtedy aj po oprave to uz nebolo ono. Dovtedy spotreba mesto 10-12l/100km mimo mesta pod 7l/100km ale pri rychlosti vyssej ako 140km/h, inak pri dodrziavani predpisov 8l/100km. Najazdene to malo "do bludu", ale uz nepamatam, lebo to ukazovalo v milach - bola to US verzia. Mal som aj Ritmo, Kadet, ...vsetko fasa, ale japonec to bola parada!
15.12.2011 21:55 / zkunk nevhodné
Ja som pred šiestimi rokmi kúpil v bazáre Fiat Brava 1,6, r.v. 1998 zo stiahnutým tachometrom a za 6 rokov jazdenia mesto - diaľnica som mal jedinú závadu - odpadol mi silentblok. A prečo mi nikto nechce veriť !!! ;-D
16.12.2011 15:28 / INVIN
1
nevhodné
Preco ti nechcu verit?.. pretoze nespomenies fakt ze jazdis asi len v nedelu trasa 15km. Zavady vznikaju priebezne, kazdou jazdou kazdym metrom prejdenym sa diely opotrebuvaju a chcel by som vidiet aby si nemenil capy, klby, loziska,brzdy, naplne,remene,atď...nespomenul som pruzenie a tak ale tomu trosku trva kam to treba menit. Cize pokial jazdis iba na vse svätych 6 rokoc tak ten silentblok cert ho ber ale aj to je ku-va vela pri 6tich cestach.
15.12.2011 21:24 / K_L_A_S_I_K_86 nevhodné
moja dacia mcv 1.5 dci ma za 3,5 roka 75 000km 60 % dialnica, obcas aj po polnych cestach, uz ju neraz tahal traktor z blata (:-D spotreba 4,2 - 5,2 l/100km poruchy : snimac teploty mal mensiu odchylku, vymeneny zadarmo, snimac brzdovych svetiel trochu opalene kontakty opravene doma po polhodinke spotreba oleja : na 20 000km interval ubudne na riske max 2 - 5 mm !! podla mna sa ma testovat v skutocnej premavke nie len na okruhu a pod. uz raz som videl ako sa skodovka chvalila spotrebou pod 4 litre a potom vyslo na javo ze to bolo na drahe 60 - 80 km/h, pneumatiky s nizkym odporom a odlahcena ako sa len dalo podla mna by mali zobrat udaje zo servisov a tie porovnavat, ktore malo kolko poruch a ake
17.12.2011 07:55 / sano3sk
0
nevhodné
ahoj, ja mam Logana už 6,5 roka 1,4 MPV a som v celku spokojný, za celý ten čas som akurat menil čap riadenia nakolko som rybár a beham po vselujakých cestách, a žiarovky.po motorickej stranke to ide dobre . najazdených 114 tiskm, musim sa priznať ze som celkom kaslal na nejaku výmenu oleja a dvakrát som nechal az na hrane, vydrzal mi medzi intervalmi 30000km na olej ELF plnosyntetický, je to super olej, ziadna spotreba , nič som nedolieval ani kvapku, je sice drahsí ale stoji za to.Plasty to je ina vec, skripu vo vnutri , hlavne ako su pasy, ale tak hadam sa to da poriesit nejako, no a este jedna vec tak isto ako u teba tie nestastne koneltory na svetla, zhorel mi na pravom zadnom svetle kontakt na blinker tak mi to svietilo ako farebna hudba, to by ,ali poriešiť.Spotreba v zime po meste, startovanie horre dole, aj v tej max. zime 7lna 100km, leto na dlhsej trase okolo 5,8.
15.12.2011 21:26 / K_L_A_S_I_K_86
1
nevhodné
ale suhlas ze japonci su naj co sa tyka spolahlivosti kamarat ma hondu ktora ma 24 rokov ! a okrem tlmicov ide vsetko ako ma, este je komplet v eletrike dalsi ma mazdu ktora mala cez 20 rokov a sla ako hodinky, kym netrafila stlp verejneho osvetlenia a co sme mali mi pred 20 rokmi ? skodova, žigulak, trabant ......
15.12.2011 22:28 / ppRIDE
6
nevhodné
nemozes porovnavat 80 te roky techniku, styl nemeckych aut z japan masinami,, dobre ma kolega japonca v elektrike, lenze japonec v elektrike nie je to co nemec v elektrike a uz vobec nie co american,, PRIKLAD: moja audi 1985 ma tempomat, v desiatich smeroch elektricky nastavitelne a vyhrievane polokozene sedacky z tromi pametami pre vodica, elektircke: okna, spetaky, antena, siber, full palubny pocitac, a to najlepsie co nema a ani nic podobne ziaden japoncik vtedy nemal je quattro z dvoma uzavierkami !! ;-D okrem toho neda sa porovnavat protikorozna ochrana, interierovo japonec vtedy povacsine skoncil ako nepodareny pokus z kartonu...
16.12.2011 10:17 / ferdo39
3
nevhodné
pozri si čo japonci dávali do auta v rokoch 1985, to sa audine ani nestívalo. len s rozdielom, že japonské autá z týchto rokov ešte jazdia, tvoja audina je dávno na šrotovisku,...
31.12.2011 17:51 / aldoPN
0
nevhodné
len tak mimochodom tych starsich audin beha tiez este velka kopa.....a dalsi argument hovoriaci pre audi je aj ten ze auta ako audi si kupovali ludia ktory najazdili strasne mnozstva kilometrou......japonca si az na par vynimiek kupovali tak 18 rocny blbeckovia na saskovanie alebo panicky na chodenie do obchodu.....
16.12.2011 15:32 / INVIN
0
nevhodné
a co davali?.. ani audi sa nesnivalo a ani mne tak co tam davali rad by som sa aj ja dozvedel.
31.12.2011 17:48 / aldoPN
0
nevhodné
no to by som aj ja rad vedel....jedine co je mozno pravda je to ze japonci toho maju viacej v zakladnej vybave...u audi si za vybavu povacsine doplacas......ale to je jedine jej minus.....a nejake quattro s torsen diferencialom japonci nebudu montovat ani za 20 rokou.....budu radi ked sa za 10 rokou dostanu mozno tak ku klasickym hladexom.....a designovo ani nehovorim..........spotreba u japoncou tiez ziadny vyhra a poriadny dizlak tiez este nevyrobili.....no neviem mna by k japoncovi toho teda moc netahalo....
16.12.2011 08:50 / COROLLA
4
nevhodné
trapko.
17.12.2011 14:59 / ppRIDE
0
nevhodné
trapko, preco? preto, ze som automobilovy fajnsmeker a viem si zohnet rozpravkove vozenie za lacny peniaz? za svoje audi som dal 700 evry a ty si do konca zivota budes mysliet, ze mam crep a stary carach a presne tak to ma byt (Y)
03.01.2012 07:44 / zbuck
0
nevhodné
ja som mal Nissan Primera P10 1,6 r.v. 1992...nabehaných mal niečo cez 158000...a keby nebolo šrotovného,tak ho budem mať doteraz...po 160000 výmena predných kotúčov a platničiek a to bolo všetko čo som na ňom za tri roky urobil...samozrejme každý rok olej a filtre...nikde ma nenechal a v zákrutách nemal chybu...do šmyku sa mi ho ani za svet nepodarilo dostať...proste parádne auto...a spotreba v meste asi 6,8 a vonku okolo 6....teraz mám Opel Astra 1,4 twinport....a som amximálne spokojný...jasné s Audi alebo BMW sa to nedá porovnávať ani omylom a nejazdím 1300km mesačne...alebo možno aj hej...a mám aj ja v rámci svojich možností rozprávkové vozenie...
15.12.2011 20:47 / Tomas2047 nevhodné
Japonske auta vitazia na plnej ciare najma starsie nevravim ze nemecke su zle
31.12.2011 17:52 / aldoPN
0
nevhodné
uz aj idem predat moju audi a budem sa 1300 km kazdy weekend natrasat na civicu.....a natankovat pojdem po ceste 4x....lebo by mi to nevyslo ani keby mam 2 kanistre v kufri
15.12.2011 21:07 / ppRIDE
2
nevhodné
co z toho ze mechanika dobra, ked motor prezije kasnu o 4 zivoty haha,, apropo videl si uz japonsky veteran? zjav dost zriedkavy to :)
03.01.2012 07:46 / zbuck
0
nevhodné
viď môj predošlý príspevok... :-)
16.12.2011 20:56 / Hartke
0
nevhodné
tak ja napriklad jeden mam doma... Accord rv. 1980 a auto je super a spolahlive. sluzi ako daily car cca 15-20t. km za rok a slape ako hodinky. Je sice pravda ze ochrana proti korozii je slaba ale ked sa clovek vie o to auto trosku postarat tak to nie je ziadny problem. Takisto nie som zastanca toho ze len japonske auta su dobre... to je kravina... tiez su dobre a zle auta, rovnako ako u EU vozidiel...
15.12.2011 20:40 / Csabika515 nevhodné
O tom som si uz cital,ze Toyota je nezmar a hlavne Corolly su dobre.Hlavne je starostlivost...
15.12.2011 19:23 / ppRIDE nevhodné
spolahlivost? hmm zatial moja osobna skusenost,, nemecke masiny ku koncu osemdesiate roky, samozrejme ze iba premiove znacky a najlepsie co najdrahsie modeli ,, tie robili povacsine milion km plus zo zakladnou udrzbou a pri neuveritelnom pohodli =P ,, samozrejme neratam dielce samozrejmeho opotrebovania.. KAZDE AUTO MA SVOJE MUCHY
16.12.2011 16:18 / pustny_lisiak
0
nevhodné
UPLNY SUHLAS. s dokazom: mercedes z roku 1989 spravil milion KM pri 1 vymene spojky a este niecoho co neviem prelozit. http://ww2.autoscout24.de/reportage/kilometer-millionaer-mercedes-e-300-d-/genullt/44276/ 218772/
15.12.2011 17:59 / remail.d nevhodné
ktoré sú najspoľahlivejšie:- tie autá kt.urobia 200tis.Km bez poruchy a výmena oleja stačí po 60tis.Km a urobia 2000km v horúčave v 70% záťaži bez poruchy;t.zn:-Košice-Madrid v lete -riadne šport.jazda! Lebo nabehať mnoho km v okruhu 15km od domu-to nieje auto-hoci časte štarty pohýnanie majú svoje čaro-spojka brzdy..xixia DOBRE auto nesmie žrať olej!! ak- tak 1l/60tis.Km-max-maximálne aj to je Veľa,ani brzd.doštičky-nesmú doliehať-smykať na kotúči-voľné aj v horúčave. -Mám Daewoo Nexia-vôbec nešanujem-bezudržbové-má skoro 300tis.a neviem kde má motor-vlastne aký to stroj!-som pritom aj autičkár + stroj.Ing.-dačo otom viem! !
16.12.2011 12:43 / kidon
1
nevhodné
Vieš aj to, že Nexia je licencia z 20 rokov starého Kadetu? Už v čase, keď ju vyrobili, bola zastaralá o 20 rokov. Ďalšia vec, ako vieš že spotreba je 1 liter na 60 tisíc km? To naozaj meníš olej až po 60 tisíc kilometroch?? STROJNÝ INŽINIER???? Mám dojem, že si v škole nedával pozor.
18.12.2011 21:18 / pato-sissi
0
nevhodné
No ja mam tiez Nexiu a 229000km az na vymenu stred.a zad.dielu vyfuku,diodoveho mostika v alternatore,spojkoveho loziska a zapalovacich kablov toto vsetko po 12 rokoch prevadzky ma nikde nenechalo a to som snim bol v pohode v Nemecku cca 1300km a spat.Takze u mna spokojnost a minimalne naklady aj ked viem ze 90% ludi Daewoo neuznava,ale treba to vyskusat.A nove auto bude urcite CHEVROLET
15.12.2011 19:15 / ppRIDE
0
nevhodné
z principu sa da s Vami suhlasit, ked je to auto ako bolo opisane,, az na tu sportovu jazdu na nexii :-)
15.12.2011 19:15 / ppRIDE
0
nevhodné
z principu sa da s Vami suhlasit, ked je to auto ako bolo opisane,, az na tu sportovu jazdu na nexii :-)
16.12.2011 12:46 / kidon
1
nevhodné
Pod termínom "športová jazda" si asi každý predstavujeme niečo iné :-)
15.12.2011 17:08 / krndy nevhodné
POZRI SI AUTORUBRIK.SK
15.12.2011 16:47 / ASI_SOM_CVOK nevhodné
Neviete niekto či sa dá niekde pozrieť aj celý zoznam komplet vozidiel od 1 do posledného miesta???? Ďakujem
15.12.2011 16:42 / N1BOOMM nevhodné
Že vraj Ford Fusion dopadol dobre. To čo je za hovadinu? Mali sme 5 týchto áut. Prvé čo na nich odišlo boli palivové hadičky cca 60000 km, potom praskla plastová hadica chaldiacej kvapaliny cca 80000km, potom odišla spojka necelých 100000km, štartér pri 120 000, alternátor 150 000. Pri 200000km sa ohlásilo turbo a po 350 000km sa zlomila ojnica(alebo niečo také) prerazila stenu motora a bola nutná výmena motora, následne sa zasekla prevodovka. A medzi tým hovadiny ako tiahlo klučky, nejaká elektronika a prkotiny čo sa ani spočítať nedá. A pripomínam, že to sa nestalo na jednom aute, ale na všetkých piatich v približne rovnakých kilometroch. A cena náhradných dielov je neskutočne veľká asi 2x drahšie náhradné diely ako napr u škodovky. FORD FUSION = drahý šmejd.
15.12.2011 23:05 / marecko779
2
nevhodné
presne tak suhlás (Y) drahé veci jak svina a objednávat shanat :-0 nemec je nemec čo sa tíka kvality bezpečnosti a škodovka tak isto (Y)
15.12.2011 20:49 / Tomas2047
1
nevhodné
a co sa cudujete ked boli firemne :D take zaobchadzanie by nevidrzala ani delova gula
17.12.2011 18:42 / N1BOOMM
0
nevhodné
Firemné síce boli, ale našťastie sme prešli už na škodovky fábie, majú 200 000km a zatiaľ bolo pokazené: cievka k zapalovaniu pri 120 000km - 10 min. práce a za pár eur originálny diel. Ovládanie predných okien na vodičovej strane cca po 90000km, taktiež pár eur a chvíľa roboty. Inak absolútne žiadna nákladná, či náročná oprava. A za ďalšie, škodovka po 200 000km nehrkoce a nevŕzga tak, ako Fusion po 60 000km.
15.12.2011 16:03 / findi1 nevhodné
Nebuď ko.ot! ........ Chevrolet, aspoň ten kórejský, je niekde na chvoste. Za ním je už iba Dacia a ten indický zmrd čo ma bantamové kolesá z fúrika.
15.12.2011 20:58 / petergibel
1
nevhodné
ja mam na daewoo kalos 1.2 nabehane 105 tis km .a nikde a nikdy ma nenechelo, stacilo vopchat kluc do skrinky zapalovania a vzdy naskocilo na supu ! Teraz sluzi mojim rodicom,olej vobec nezerie.r.v. 2003 A ja som si kupil Chevrolet aveo 1.4 69kw ma 24tis km.a zatial ide ako hodinky. Samozrejme je u obidvoch prav servis .! a plne synteticky olej ja tam samozrejmostou! s pozdravom!
06.01.2012 02:05 / asus1999
0
nevhodné
Rozprávaš tu o 105tis km na daewoo,tak normálne auto je pri tom počte km akurát zabehnuté
16.12.2011 01:10 / matusk86
0
nevhodné
mám mazdu 6 rv 8/2007 k dnešnému dnu má auto nabehané 225 000 km.. auto ma doteraz nikde nenechalo.. jediné, čo sa rišilo bolo teraz pravé predné ložisko... a už bolo treba menit kotúče, lebo pôvodné boli už zodraté... a auto ide ako hodinky aj nadalej.. keby nevidíš tacho, tak si podla stavu auta povieš, že má max. 70 000 km... prepác, ale 105 tis. km musí vydrzat akékolvek auto.. ved aj staré favoritky jazdili v poho cez 350 000 km ked sa človek o ne seriózne staral... hodnotit auto po 100 000 km ze je spolahlivé... :-(
06.01.2012 02:09 / asus1999
0
nevhodné
páči sa mi tvoj príspevok aj preto lebo na taku mazdu si teraz brúsim zuby ako máš ty a myslim si že nová 6-ka ma už pekny desing. A čo sa tyka toho daewoa tak si fakt myslím,že 100 tis musí vydržat každé auto
15.12.2011 21:10 / ppRIDE
1
nevhodné
vyborne, mas presne auto na to co potrebujes,, lenze niekto robi 130 tis km do roka a to sa proste neda len tak v hocicom...
15.12.2011 15:50 / chefpeter nevhodné
ZAUJIMAL BY MA SUV CHEVROLET CAPTIVA :-( .ROZMYSLAM NAD JEHO KUPOU...
16.12.2011 15:37 / INVIN
0
nevhodné
Chevrolet je len licencia inak je do Daewoo cize blud.
19.12.2011 09:51 / pato-sissi
0
nevhodné
A Skoda,Seat je co?Hadam nechces povedat,ze Skoda a VW su dve totalne rozdielne automobilky?Dnes pol planety funguje na licenciach.
16.12.2011 08:22 / Nella6666
0
nevhodné
nekupuj si to v ziadnom pripade, moj otec si kupil cisto novu nedavno a uz bola asi trikrat v servise ak nie viac...v ziadnom pripade, americke auta nieeeeeeeeee a este aj tazko zozenies nahradne diely... a dufam, ze nerozmyslas nad automatikou :) to sa kazi vkuse :-)
17.12.2011 17:16 / ppRIDE
0
nevhodné
nahodov dielce v dnesnom globalnom svete nie je problem, kupovali sme na oldsmobil predne brzdy komplet od dodavatela na trase kanada-cechy-zilina a aj z dopravou to vtedy vyslo lacnejsie ako na feliciu (Y)
15.12.2011 15:10 / 11kubik11 nevhodné
a co tak ukazat znacku SKODA?? sak ma najvetsi podiel v SR... ci sa mylim??alebo na skodu sa prieskum radsej nerobi?? ;-D
15.12.2011 16:17 / m.pokryvka
1
nevhodné
Dobrý deň, firma TÜV zatiaľ zverejnila len 10 (príp.11) najlepších a najhorších vozidiel z jednotlivých kategórii. Autá Škoda medzi nimi nefigurujú, t.j. z hľadiska spoľahlivosti patria do stredného pásma.
15.12.2011 15:12 / noker11
5
nevhodné
V nemecku si to nikdo nekupi ;-D
16.12.2011 11:45 / petuloo1984
0
nevhodné
Nmeci si kupuju Skodu cim dalej tim viac.Lebo zistili,ze to je to iste ako passat alebo a4.S menej kvalitnym interierom a polovicnou cenou.
16.12.2011 12:52 / kidon
0
nevhodné
Polovičnou cenou??? Pozri si cenníky: Škoda Superb 3,6, 270k - 39 000 eur. BMW 530i, 272k - 45 000 eur. Ja tam vidím rozdiel nejakých 12%, nie polovicu... Tragédia je, že ľudia si myslia, že keď si kúpia plechovku, ako veľmi ušetrili. Pravda je taká, že Škoda a VW sú vzhľadom na to čo ponúkajú, najpredraženejšia autá na svete. Keby sa zákazníci pred kúpou Octavie posadili do normálneho auta, 90% z nich by si kúpu rozmyslelo. Ten kýbel sa robí 10 rokov a oni nie sú schopní dať tam ani normálne sedadlá? Okrem RS sa v tom nedá sedieť, je to ako pričňa v kriminále.
16.12.2011 16:24 / pustny_lisiak
0
nevhodné
Hodnotenie superbu oproti porovnatelnemu Audi a Mercedesu je velmi pozitivne. http://ww2.autoscout24.de/info/mz_home/mz_search.aspx?article=146985 Der Skoda ist nicht nur seltener an der Tankstelle, sondern kann sein Punktekonto auch bei den Anschaffungskosten weiter füllen. Denn im Grundpreis kostet der Skoda mit 35.500 Euro Sage und Schreibe 14.000 Euro weniger als der Audi und der wiederum ist nochmal 3.000 Euro günstiger als der Mercedes.
16.12.2011 08:50 / equito
0
nevhodné
Tak Skoda Fabia ma priecku 17 v najpredavanejsiech aut v nemecku. Skoda Cctavia ma miesto 15 a samozrejme najpredavanejsie v DE su VW Polo priecka 3, Precku 2 Ma VW Passat a jednotku ako vzdy najpredavanejsi Vw Golf (Golf,Golf plus, Jetta) info zo zdroja autobild.de
15.12.2011 16:19 / SMUGI
2
nevhodné
si hadam nemyslel na Skodovku? alebo to je sarkazmus ? :-)
16.12.2011 10:01 / A300X2
0
nevhodné
Ja mam Opel Astra caravan r.v.2000 ma 228000km a okrem pravidelnych veci ako brzdy capy naplne sa nic na to aute nemenilo a za posledne tri roky roby to auto 2000km mesacne!!! Je plne v elektrike motor 2.0 DTI 60kw diesel 4,5-5L na 100km !!!!
16.12.2011 17:09 / eibach
3
nevhodné
mal som uz asi vsetky mozne auta aj japonske aj americke aj nemecke momentalne mam bmw mercedes a boru vsetky auta su sa odlisuju odseba ...japonske su spolahlive otom niet pochyb ...ale preco lebo vnich nieje technologia a vybavenie ako v nemeckych ale to moze posudit len ten co ma nemecke auto a mal japonske predtym ...nemec sa sem tam poserie to je pravda ale ale spracovanie auta celkovy vyzor nato sa japonec nechyta ....a pre porovnanie treba si to skusit zobrat toyotu corollu a vw golf a ist s bratislavy do hanburgu s 5 clenou posadkou a hned zistime ze ocom je toyota spotreba ako blazon lebo samusi tocit na vysokych otackach lebo nema krutiaci moment cize opotrebovanost motora vecsia spoterba vecsia vnutro onicom a cena vyssia lebo je to neporuchove auto ????
16.12.2011 22:04 / 1Veyron
3
nevhodné
No jasne dali golfista onanista... Japonske auto nielen ze nie je velmi poruchove, ale ti ho ani neukradnu... Skus taky VW golf, alebo ineho nemca odstavit cez noc v BA niekde na tmavsiu ulicu a do rana ti ho ujebu. A potom mozes tak akurat jazdit na svojom chlpatom kokotovi.
19.12.2011 09:56 / pato-sissi
0
nevhodné
Je to pravda,nedavny pripad:manzelsky par si kupil novu Oktaviu,cez noc ju ukradli no a radsej si isli kupit Chevrolet,asi Cruza to uz neviem
17.12.2011 00:15 / eibach
1
nevhodné
aha dobre porovnanie tak si kupim toyotu avensis lebo ked budem parkovat v tmavej ulici tak mi ju neukradnu .....dik za radu a potom ked vsetci budeme mat toyoty tak nam zas napises ze radsej golfa lebo tie toyoty kradnu v tmavej ulici ............ked su podla teba japonske auta take dobre preco teda nestoja tolko ako bmw audi mercedes ved ludia by ich kupovali predsa su lepsie nekazia sa tak aj dizajnovo su to krasne auta ....
17.12.2011 17:19 / ppRIDE
0
nevhodné
a tak mame vsetci golfy ;-D ;-D ;-D ,, este stastie, ze som sa zbavil bory, kazova auto, narocne na udrzbu, vela zralo a malo islo...... a na moj vkus nepresne riadenie.....atd atd
Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Aktuality.sk Šport.sk Mobilmánia.sk Živé.sk Čas.sk Adam.sk

Kapitán slovenskej futbalovej reprezentácie Martin Škrtel si odniesol zo šlágru medzi Liverpoolom a Arsenalom krvavý šrám na zadnej časti hlavy, no...

Video: Škrtela zaliala krv, potom sa stal hrdinom Liverpoolu

FBI vraj chystá zásah proti sieti Tor. Iniciatíva zrejme súvisí s útokmi na Sony.

Anonymizačná sieť Tor možno skončí

Magazín Globe vždy prináša šťavnaté podrobnosti o živote kráľovskej rodiny a posledné informácie sú naozaj na hrane.

Utajovaná dcéra princeznej Diany?

Stroj, ktorý zdokonalil, poznáte veľmi dobre, ale do rúk ste ho takmer určite nikdy nechytili.

Vymyslel prevratný mechanizmus, no vy ste ho nikdy nevyskúšali
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×