Používaním stránok prevádzkovaných Azet.sk, a.s. súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.OK Viac info
< späť na článok

Diskusia : ADAC: Malé autá môžu byť pri čelnej zrážke nebezpečné

7 príspevkov
17.09.2012 12:13 / hateeuu nevhodné
sportovní­ sázení, velmi kvalitní­ informace­ info zde: www.nete.b­loger.cz
14.09.2012 23:17 / TL_unicorn nevhodné
Nič nové. Fyzika je fyzika a zákony mechaniky a energií sa oklamať nedajú. Veľké auto, dlhá kapota a pevná kabína dávajú vždy ďaleko lepšie predpoklady na prežitie. Videá a hviezdičky z NCAP sú len účelovou fraškou, pri otázke slušnej bezpečnosti začíname na vyššej strednej triede (dnes už vlastne aj strednej). Malé auto bude vždy rakva. Buď bude dobre pohlcovať nárazy v malých rýchlostiach, ale od 40km/h vodiča rozmliaždi skelet, alebo bude pevné a nad 40km/h vytrhne vodičovi vnútornosti. Nič iné sa s deformačnou zónou dlhou 50cm robiť nedá, ani na povel ADAC-u.
14.09.2012 19:35 / MAJKL0902155 nevhodné
No ja by som si nikdy malé auto nekúpil už len s princípu buď strednú triedu alebo vyššiu. Videl som veľa videi NCAP a viem ako ktore auto na tom je. NAPR:AUDI Q7 malo v crashteste euro NCAP 4 hviezdičky.Fiat500 mal 5. Spravili crashtest že sa zrazili čelne tieto autá a garantujem vám že v tom fiate bi som nechcel sedet ba pri tej istej richlosti bi som si do tej audini sadol aj namiesto figuriny do toho fiatu jedine že by som chcel skončiť zo živitom.
14.09.2012 20:06 / equare
0
nevhodné
mas uplnu pravdu ale bolia ma oci ked vidim ten pravopis :D
14.09.2012 17:55 / eMKejx nevhodné
volako nechapem, ci je to len spatne napisane... ADAC neriadi automobilovy svet a sotva moze komandovat nejaku konkretnu automobilku co aby zacala vyrabat a ako... nemci si mozu tak testovat jazdne vlastnosti a zavadzat vnich, to im ide... co sa tyka bezpecnosti aut tak do 50-60 km/h by sa to este dalo prezit, a co potom? Tak nech svajciarsky rinspeed prepozicia patentovane pokrokove materialy a mozno sa to niekam pohne. osobne si myslim ze bude este dlho trvat kym si ludia budu vyberat auta len podla toho ci preziju buracku v rychlosti do 60 km/h. Pri vyssich rychlostiach je prezitie len o nahode... a urcite sa nezacnu vyrabat len SUV a obdobne urban cruiser kocky len aby to vypadalo masivnejsie pripadne mohutne ako tatrovka... auto ked ma byt male bude male, alebo chce niekto aby smart zacal vyrabat dvojdverove SUV dlhe 1,4m?
14.09.2012 17:50 / jaro383 nevhodné
Hlavná vec, že takmer všetky vyrábané malé autá dostávajú plný počet hviezdičiek pri testoch! Keď sa človek na to pozrie trochu lepšie tak zistí, že to vôbec nieje len o pasívnej bezpečnosti pri náraze, ale hodnotia sa i také sprostosti ako sú pripomienkovače zapnutia pásov, či má auto abs apod. Takže celé je to dosť zavádzajúce....
14.09.2012 17:24 / Sonny50 nevhodné
presne tak. a sedlaci slovenski uz budu nakupovat svojim curvickam velke SUV, ved koli bezpecnosti nie :-|
Udajte dôvod prečo je príspevok nevhodný:
Udajte dôvod zablokovania uživateľa:
Aktuality.sk Šport.sk Mobilmánia.sk Živé.sk Čas.sk Adam.sk

Nie je to tak dávno, čo patrila Artmedia Petržalka do výstavnej siene slovenského futbalu. V ére samostatnosti získal klub spoza bratislavského...

Z Ligy majstrov do piatej ligy

Štvrtý hráč nesplnil pôvodné plány, ukazuje prstom na konkurenciu. O pokrytí detailne neinformuje.

Swan: Máme pokrytie, ale Vianoce zmeškáme

Bezdomovec dal mladej študentke v núdzi posledné drobné. Ona sa mu oplatila kráľovsky.

Šľachetný čin mu navždy zmenil život

Muž, ktorý sa stal synonymom človeka žijúceho v blahobyte, žil svoj život naplno.

Jeho život mu závidia milióny: Hugh Hefner ako ho nepoznáte!
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×